AndroidHealthClinic

Sponsored sticky XXLNutrition.nl

Protien pancakes zijn echt fucking lekker! Hebben jullie echt goed gedaan en ze vullen enorm!

• Like
Waarderingen: RLS
IMG_1902.jpeg

Damn, ook al in de vomar te vinden!

De nieuwe smaken staan online mensen! Ben erg benieuwd :p

• Topic Starter Topic Starter
  • #42.627
Hey Rene, is er al bekend of er binnenkort nog grote kortingsacties gaan komen? Dacht ergens gelezen te hebben in mei, maar kan me uiteraard vergissen
Mega late reacties.... was een even op vakantie en daarna zitten slapen denk .... :p Denk dat we rond 20 mei een week actie houden voor onze 20jarige verjaardag
Protien pancakes zijn echt fucking lekker! Hebben jullie echt goed gedaan en ze vullen enorm!
Goed om te horen, vind ze zelf ook lekker!
IMG_1902.jpeg

Damn, ook al in de vomar te vinden!
:thumb:
Veel maaltijden krijgen een nieuwe receptuur, zijn al gekookt. Die hebben dan een kartonnen sleeve . Vind die zelf veel verbeterd

Mega late reacties.... was een even op vakantie en daarna zitten slapen denk .... :p Denk dat we rond 20 mei een week actie houden voor onze 20jarige verjaardag
Thanks voor je reactie! Hopelijk een lekkere vakantie gehad 😉 maar zag volgens mij al wat leuke foto's op je instagram voorbij komen! Alvast gefeliciteerd met de 20 jaar xxl! zeer mooi en kwalitatief bedrijf gebouwd 💪🏼

Iemand toevallig de nieuwe smaken:
- Lemon Cheesecake
- Pudding Cream

Al gehad?

Bijlagen

• Screenshot_20240509_213859_Samsung Internet.jpg
    Screenshot_20240509_213859_Samsung Internet.jpg
    147,1 KB · Weergaven: 30
  • Screenshot_20240509_213839_Samsung Internet.jpg
    Screenshot_20240509_213839_Samsung Internet.jpg
    142,4 KB · Weergaven: 32
Hey Rene, zag vandaag op instagram dat er de hele maand mei win acties komen. Betekent dat dat de winacties dus ipv de korting komen?

• #42.633
Congrats met de (bijna?) verjaardag én nieuwe mijlpaal voor XXL! Die kaarten voor het DBB festival ter plekke zien we verschijnen? :cool:

• #42.639
Wow vet. Is die gym op kantoor?
zeker!
Congrats met de (bijna?) verjaardag én nieuwe mijlpaal voor XXL! Die kaarten voor het DBB festival ter plekke zien we verschijnen? :cool:
thx! Denk dat we een keer een meet & greet en training moeten organiseren voor DBB'ers , dat lijkt me leuk
ja klopt!

Terug
Naar boven