Komt volgende week binnen, terug naar oude producent die kan tabletten maken die vrijwel geurloos zijn.
O, het lag dus niet aan mij.
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Komt volgende week binnen, terug naar oude producent die kan tabletten maken die vrijwel geurloos zijn.
Vind ik ook, is een normale B-vitaminen geur. Maar klanten klaagden erover, dus gaan we terug naar de oude producent die een coating gebruikt die de geur reduceert.
Die dingen stinken inderdaad naar verrotte ei. Ik neem ze trouwens wel gewoon dagelijks.

@XXL Nutrition : ik zie dat jullie in het verleden Lipid Stabil verkochten. Hebben jullie een vergelijkbaar alternatief voor cholesterol/cardiovasculaire ondersteuning?
Ik zie dat er o.a. de volgende ingrediënten in zitten/zaten:
Knoflookpoeder
Groene thee-extract
Resveratrol
Phytosterol
Policosanol
Selenium
Andinositol hexanicotinate (niacin/Vit. C)
Bedankt! Misschien liep ie niet goed of zitten er banned products in.Dat is een vraag waar ik zo even geen antwoord op heb, ik neem die even mee en bespreek het maandag bij ons. Ik verwacht niet dat we er een direct passend alternatief voor hebben.
Bedankt! Misschien liep ie niet goed of zitten er banned products in.
Bedankt voor je snelle reactie. Begrijpelijk. Helaas heeft het grote publiek vaak geen weet van de waarde van producten, want BCAA's en al die zogenaamde fat burners en dieetproducten lopen vaak wel goed.Er was niet veel vraag naar. Wel goede producten van Molecular Nutrition maar meeste mensen konden de formules niet doorgronden en op waarde waarderen. Wij hebben dat zelf ook gehad met een aantal producten in het verleden, die hebben we ook noodgedwongen uit productie gehaald.
Even een headsup, weet dat veel leden hier gek zijn op de xxl delicieus protein bar. Alle repen nu 15% korting @xxl

Ben benieuwd! Heb 1 coconut besteld.
Nieuwe Food Bars vind ik zelf echt top > https://xxlnutrition.com/nl/xxl-nutrition/delicious-food-bar
Meer een maaltijd reep .
. maar andere bij ons weer de lekkerste dus zegt allemaal niets. Zelf van Pistache. Ben benieuwd wat je ervan vind. Het is echt wel iets anders qua smaak en structuur dan de gangbare repen, ik vind het lekker maar ook weer niet iedereen.Even een headsup, weet dat veel leden hier gek zijn op de xxl delicieus protein bar. Alle repen nu 15% korting @xxl
Welke zou je zelf aanraden?Even een headsup, weet dat veel leden hier gek zijn op de xxl delicieus protein bar. Alle repen nu 15% korting @xxl
Thanks voor je valabele input @Steks !Als je er niet mee bekend bent zou ik gewoon wat losse repen bestellen, maar mijn favorieten zijn deze:
Delicious protein chocolate caramel
Low carb chocolate fude
Delicious food bar kokos

Ben meer fan van de crunchy bars en wafels. Wilde deze bar wel de kans geven want hou wel van kokos. Helaas was de hazelnoot uitverkochto haha die vind ik het minste zelf. maar andere bij ons weer de lekkerste dus zegt allemaal niets. Zelf van Pistache. Ben benieuwd wat je ervan vind. Het is echt wel iets anders qua smaak en structuur dan de gangbare repen, ik vind het lekker maar ook weer niet iedereen.
benieuwd naar de structuur want bij andere bars vind ik dat vaak niet nice. HahaCrunchy bars bijv peanutThanks voor je valabele input @Steks !
Inderdaad, zou best wat losse repen bestellen; is wellicht the safest option.
Het enige dat dan natuurlijk nog kan misgaan, is dat bpost het weer zou verkl*ten wat betreft levering...![]()
Thanks @natty87 voor je input. Klinkt allemaal goed hoor; dingetje bij mij is echter wel "gluten" (allergie). De wafels vallen hierdoor al zeker af, vermoed ik. Maar kom, des te meer is er over voor jou om te bestellenCrunchy bars bijv peanut
Wafels gewoon of cookies & cream