Fitness Seller

Sponsored sticky XXLNutrition.nl

• Topic Starter Topic Starter
  • #37.922
Vind ik ook, is een normale B-vitaminen geur. Maar klanten klaagden erover, dus gaan we terug naar de oude producent die een coating gebruikt die de geur reduceert.

Die dingen stinken inderdaad naar verrotte ei. Ik neem ze trouwens wel gewoon dagelijks.

@XXL Nutrition : ik zie dat jullie in het verleden Lipid Stabil verkochten. Hebben jullie een vergelijkbaar alternatief voor cholesterol/cardiovasculaire ondersteuning?
Ik zie dat er o.a. de volgende ingrediënten in zitten/zaten:
Knoflookpoeder
Groene thee-extract
Resveratrol
Phytosterol
Policosanol
Selenium
Andinositol hexanicotinate (niacin/Vit. C)

• #37.926
@XXL Nutrition : ik zie dat jullie in het verleden Lipid Stabil verkochten. Hebben jullie een vergelijkbaar alternatief voor cholesterol/cardiovasculaire ondersteuning?
Ik zie dat er o.a. de volgende ingrediënten in zitten/zaten:
Knoflookpoeder
Groene thee-extract
Resveratrol
Phytosterol
Policosanol
Selenium
Andinositol hexanicotinate (niacin/Vit. C)

Dat is een vraag waar ik zo even geen antwoord op heb, ik neem die even mee en bespreek het maandag bij ons. Ik verwacht niet dat we er een direct passend alternatief voor hebben.

• Like
Waarderingen: BB_
  • #37.928
Bedankt! Misschien liep ie niet goed of zitten er banned products in.

Er was niet veel vraag naar. Wel goede producten van Molecular Nutrition maar meeste mensen konden de formules niet doorgronden en op waarde waarderen. Wij hebben dat zelf ook gehad met een aantal producten in het verleden, die hebben we ook noodgedwongen uit productie gehaald.

Er was niet veel vraag naar. Wel goede producten van Molecular Nutrition maar meeste mensen konden de formules niet doorgronden en op waarde waarderen. Wij hebben dat zelf ook gehad met een aantal producten in het verleden, die hebben we ook noodgedwongen uit productie gehaald.
Bedankt voor je snelle reactie. Begrijpelijk. Helaas heeft het grote publiek vaak geen weet van de waarde van producten, want BCAA's en al die zogenaamde fat burners en dieetproducten lopen vaak wel goed.

Even een headsup, weet dat veel leden hier gek zijn op de xxl delicieus protein bar. Alle repen nu 15% korting @xxl

• #37.933
Ben benieuwd! Heb 1 coconut besteld.

o haha die vind ik het minste zelf :D . maar andere bij ons weer de lekkerste dus zegt allemaal niets. Zelf van Pistache. Ben benieuwd wat je ervan vind. Het is echt wel iets anders qua smaak en structuur dan de gangbare repen, ik vind het lekker maar ook weer niet iedereen.

Als je er niet mee bekend bent zou ik gewoon wat losse repen bestellen, maar mijn favorieten zijn deze:
Delicious protein chocolate caramel
Low carb chocolate fude
Delicious food bar kokos
Thanks voor je valabele input @Steks !
Inderdaad, zou best wat losse repen bestellen; is wellicht the safest option.
Het enige dat dan natuurlijk nog kan misgaan, is dat bpost het weer zou verkl*ten wat betreft levering... :rolleyes:

o haha die vind ik het minste zelf :D . maar andere bij ons weer de lekkerste dus zegt allemaal niets. Zelf van Pistache. Ben benieuwd wat je ervan vind. Het is echt wel iets anders qua smaak en structuur dan de gangbare repen, ik vind het lekker maar ook weer niet iedereen.
Ben meer fan van de crunchy bars en wafels. Wilde deze bar wel de kans geven want hou wel van kokos. Helaas was de hazelnoot uitverkocht :( benieuwd naar de structuur want bij andere bars vind ik dat vaak niet nice. Haha

Thanks voor je valabele input @Steks !
Inderdaad, zou best wat losse repen bestellen; is wellicht the safest option.
Het enige dat dan natuurlijk nog kan misgaan, is dat bpost het weer zou verkl*ten wat betreft levering... :rolleyes:
Crunchy bars bijv peanut :heart:
Wafels gewoon of cookies & cream

Terug
Naar boven