Fitness Seller

Sponsored sticky XXLNutrition.nl

Bezoekers in dit topic

Thanks voor je valabele input Steks !
Inderdaad, zou best wat losse repen bestellen; is wellicht the safest option.
Het enige dat dan natuurlijk nog kan misgaan, is dat bpost het weer zou verkl*ten wat betreft levering... :rolleyes:

Nja de chruncy repen zijn het lekkerst, zeker de straciatella en pistache witte choco, maar ik bestel ze simpelweg niet omdat ik 250 cals voor een reep echt niet waard vindt. Ben zelf wel fan van de Lowcarb repen en cookies. Ik verwarm die lowcarbrepen even in de magnetron, dan sla ik hem plat / rol ik hem zo plat mogelijk op een ovenplaat en bak ik hem +- 3 minuten op 200 graden. Je krijgt dan een ziek lekkere eiwitkoek ter grootte van een halve bakplaat :p
 
Thanks Natty87 voor je input. Klinkt allemaal goed hoor; dingetje bij mij is echter wel "gluten" (allergie). De wafels vallen hierdoor al zeker af, vermoed ik. Maar kom, des te meer is er over voor jou om te bestellen :p
Ohh oops. Gemist!
 
Welke.protein milkshake smaak raden jullie aan?
 
Thanks, toch weer ff ruim €25 korting gepakt

Blijven de flavor drops in het assortiment?

thx! ik ga er morgen even naar kijken welke smaken we weer gaan herbestellen
 
Nja de chruncy repen zijn het lekkerst, zeker de straciatella en pistache witte choco, maar ik bestel ze simpelweg niet omdat ik 250 cals voor een reep echt niet waard vindt. Ben zelf wel fan van de Lowcarb repen en cookies. Ik verwarm die lowcarbrepen even in de magnetron, dan sla ik hem plat / rol ik hem zo plat mogelijk op een ovenplaat en bak ik hem +- 3 minuten op 200 graden. Je krijgt dan een ziek lekkere eiwitkoek ter grootte van een halve bakplaat :p
Klinkt gek genoeg niet mis :D
 
Ik vind het goed voor vetverbranding. We gaan overigens stoppen met swanson en de best lopende producten opnemen onder de XXL lijn. Ik zal er naar kijken of dit er ook bij kan.

Zou mooi zijn als dit ForsLean zou worden. Dan weet je tenminste hoeveel forskolin je daadwerkelijk binnenkrijgt.

Enige idee of/wanneer jullie deze binnen krijgen?
https://olimpsport.com/eu/catalog/product/view/id/5977/s/liporazor/
Moet zeggen dat het een zeer interessant profiel is in deftige dosissen, had ik niet verwacht bij olimp om eerlijk te zijn :p (wel bij duurdere/exotische merken als Olympus labs / performax etc).
 
Zou mooi zijn als dit ForsLean zou worden. Dan weet je tenminste hoeveel forskolin je daadwerkelijk binnenkrijgt.

Enige idee of/wanneer jullie deze binnen krijgen?
https://olimpsport.com/eu/catalog/product/view/id/5977/s/liporazor/
Moet zeggen dat het een zeer interessant profiel is in deftige dosissen, had ik niet verwacht bij olimp om eerlijk te zijn :p (wel bij duurdere/exotische merken als Olympus labs / performax etc).

Zit helaas synefrine in en mag in NL niet.
 
Yes! met ritsen. We gaan het toevoegen aan de tekst.
Goed om te weten, bij de volgende bestelling doe ik 'm erbij :) Voor nu toch even gekozen voor de nieuwe Graphite fitted shorts :thumb::thumb:
 
Hoe smaken de delicious protein bars eigenlijk? Had per ongeluk die besteld ipv de crunchy en mag ze nog niet proeven want in ben in prep :o
 
Hoe smaken de delicious protein bars eigenlijk? Had per ongeluk die besteld ipv de crunchy en mag ze nog niet proeven want in ben in prep :o

Erg lekker hoor. Lekker zacht en goed te doen. Vooral de Caramel of de white chocolate
 
Erg lekker hoor. Lekker zacht en goed te doen. Vooral de Caramel of de white chocolate
Top ik ga het meemaken :) bestel volgende keer wel de juiste :p
 
Hoe zit het met de verzendtijden voor deze periode? Wil nu voor 2200 nog order doen, wordt deze morgen bezorgd??

En is er al bekend wanneer nieuwe saus smaken op voorraad zijn?
 
Hoe zit het met de verzendtijden voor deze periode? Wil nu voor 2200 nog order doen, wordt deze morgen bezorgd??

En is er al bekend wanneer nieuwe saus smaken op voorraad zijn?

Saus is de komende week in productie. Al je vrijdag voor 22:00 hebt besteld dan zou het vandaag geleverd moeten zijn. Bestellen daarna tot 2e Paasdag 16:00 worden dinsdag geleverd.
 
Saus is de komende week in productie. Al je vrijdag voor 22:00 hebt besteld dan zou het vandaag geleverd moeten zijn. Bestellen daarna tot 2e Paasdag 16:00 worden dinsdag geleverd.

Top, dan wacht ik tot de sauzen er zijn. Nog een vraagje:

Ik heb de sleep aid besteld bij mijn vorige bestelling en gebruik hem nu al +- 3 weken elke nacht. Ik slaap er echt prima op, had voorheen slaapproblemen, maar dit lijkt een uitkomst.

Ik vraag me alleen af; is de sleep aid een zwaar gedoseerde pil (ben hem eerlijk gezegd blindelings gaan gebruiken), en kan ik hem gewoon zonder bijwerkingen/ risico's elke nacht blijven gebruiken?

Alvast bedankt!
 
Top, dan wacht ik tot de sauzen er zijn. Nog een vraagje:

Ik heb de sleep aid besteld bij mijn vorige bestelling en gebruik hem nu al +- 3 weken elke nacht. Ik slaap er echt prima op, had voorheen slaapproblemen, maar dit lijkt een uitkomst.

Ik vraag me alleen af; is de sleep aid een zwaar gedoseerde pil (ben hem eerlijk gezegd blindelings gaan gebruiken), en kan ik hem gewoon zonder bijwerkingen/ risico's elke nacht blijven gebruiken?

Alvast bedankt!
Aan de ingrediënten te zien een prima product. Over melatonine gaan wel eens verhalen en ervaringen over afhankelijkheid of averechts effect rond, maar volgens mij nooit bewezen of onderbouwd. Kan volgens mij geen kwaad, maar als je (weer) zonder kan, geniet dat altijd de voorkeur.
 
Back
Naar boven