MuscleMeat

Sponsored sticky XXLNutrition.nl

Bezoekers in dit topic

Haha, I see what you mean ;)
Net ook even de site gecheckt; na eerste lezing van die banner was ik toch ook even... confused, laten we zeggen :p
Dus mannen en vrouwen denken hetzelfde? :finger:...Alleen wij dan vooruit...Ja Lien het stoute kindje zit nog steeds in me :fluit:
 
Enig idee wanneer de Melatonine weer op voorraad is ?
Nu al enkele weken niet meer te krijgen :(
 
Geen ZMA (huismerk) meer te koop?
 
Ik was even een paar dagen weg aan haak weer aan ;)

Enig idee wanneer de Melatonine weer op voorraad is ?
Nu al enkele weken niet meer te krijgen :(

Binnen 2 weken zeker, het is klaar en gaat op transport.

Enig idee of en wanneer deze weer op voorraad komen: https://xxlnutrition.com/nl/xxl-nutrition/delicious-crackers ?

Als ik nu kijk zijn ze er gewoon, heb ik iets gemist?

Geen ZMA (huismerk) meer te koop?

Zie onder

Volgens mij mag de naam "ZMA" sinds kort niet meer gehanteerd worden daar het beschermd zou zijn (weet ik niet zeker though, het is niet gepatenteerd, maar wel een geregistreerd handelsmerk). In ieder geval heet ie nu anders, maar is het nog steeds zink-magnesium-B6:
https://xxlnutrition.com/nl/xxl-nutrition/zinc-mag

Klopt inderdaad. ZMA krijgen we ook nog via het officiële kanaal en heet het wel ZMA maar dan is het wel een stukje duurder. Zit een patent op de naam.
 
Volgens mij is er zojuist iets fout gegaan tijdens het afrekenen. Geld is wel afgehouden, maar app crashte en werd niet doorverwezen naar jullie pagina na bestellen. Heb geen email en dus ook geen bestelnr gekregen.
Ging om kalium gluconaat, taurine en een rvs shaker.
Kunnen jullie ff controleren of e.e.a. wel goed komt?

Edit: heb bericht ontvangen van PostNL, zal dus wel snor zitten.
 
Laatst bewerkt:
Volgens mij is er zojuist iets fout gegaan tijdens het afrekenen. Geld is wel afgehouden, maar app crashte en werd niet doorverwezen naar jullie pagina na bestellen. Heb geen email en dus ook geen bestelnr gekregen.
Ging om kalium gluconaat, taurine en een rvs shaker.
Kunnen jullie ff controleren of e.e.a. wel goed komt?

Edit: heb bericht ontvangen van PostNL, zal dus wel snor zitten.

:thumbs:
Mijn vriendin heeft een tegoedbon van b&f gekregen, als ik die nu verscheur en ik bestel bij jullie. Regelen jullie dan een tegoedbon? :aluhoedje:

XXL Nutrition

ee... zo werkt het helaas niet :dunno:

Wil binnenkort gaan bestellen, al meer info?

Hi sander, waar ging dit ook alweer over?
 
Mijn vriendin heeft een tegoedbon van b&f gekregen, als ik die nu verscheur en ik bestel bij jullie. Regelen jullie dan een tegoedbon? :aluhoedje:

XXL Nutrition
Geef aan maar mij. Ik wil een paar dingen bestellen die XXL niet verkoopt.
 
Een halfje tijger volkoren.
 
Back
Naar boven