Fitness Seller

Peiling Big-T Memorial Contest 2025

Peiling Peiling Ik schrijf mij in

• Totaal stemmers
    30
Kan ik misschien opnieuw stemmen?

• Topic Starter Topic Starter
Je gaf aan dat voor halve sterren een update nodig was. Voor dit niet lijkt mij.
De verschillende opties van peilingen hebben we besproken maar toch voor de galerij gekozen omdat we daar een reactie konden verplichten.

Puntensysteem in een topic zelf zijn wel aanpassingen voor nodig. Of iedereen zou gewoon zijn score in een post moeten vermelden 🤔

Ja, het is niet lullig bedoeld. Ze hebben een knappe prestatie neergezet. Ik wil dat Mister Little minimaal op 1/2 eindigt, gezien zijn shape en ook transformatie/prestatie op het podium.
Deze manier van stemmen proberen we juist te voorkomen. Zo ging het altijd voor 2021 en daarom zijn we overgeschakeld naar peilingen. Dat gaf natuurlijk ook problemen, maar manipulatie was moeilijker met alleen top 3 kiezen.

Bedoeling is dat je het aantal sterren geeft wat je denkt dat iemand verdiend. Je mag ook stemmen op wie je wil, maar niet expres iemand minder sterren geven in het voordeel van een ander.

Ja, het is niet lullig bedoeld. Ze hebben een knappe prestatie neergezet, maar ik wil dat Mister Little minimaal op 1/2 eindigt, gezien zijn shape en ook transformatie/prestatie op het podium.

Je bent een bijzondere jongen.

Ga je dat na 29 oktober ook doen? :roflol:

Je bent een bijzondere jongen.

Ga je dat na 29 oktober ook doen? :roflol:
Dankjewel! Ik heb ooit op de FVD gestemd en achteraf had ik wel spijt! Mijn stem gaat nu naar Geertje.

Bedoeling is dat je het aantal sterren geeft wat je denkt dat iemand verdiend. Je mag ook stemmen op wie je wil, maar niet expres iemand minder sterren geven in het voordeel van een ander.
Ah jammer…. Ik begrijp het wel.

Nog 2u te gaan.

Voorlopige uitslag.

Onit – 5,00 – ⭐⭐⭐⭐⭐ 20 stemmen

Loca – 4,89 – ⭐⭐⭐⭐½ 19 stemmen

Mister_Little – 4,84 – ⭐⭐⭐⭐½ 19 stemmen

vntl – 4,84 – ⭐⭐⭐⭐½ 19 stemmen

Vitus – 4,27 – ⭐⭐⭐⭐ 15 stemmen

Vlamm – 3,71 – ⭐⭐⭐½ 14 stemmen

https://forum.bodybuilding.nl/media...2025.47/?order=rating_weighted&direction=desc

We moeten de stemmen nog nakijken of alles klopt. Morgen weten we meer.

Bij gelijke stand, zoals 3de plaats nu, kunnen we nog een peiling doen.

Toen je sterren kon geven zonder een reactie waren dit een paar van de methodes 😁

- 5 sterren aan favoriet en 1 ster rest
- 1, 2, 3, 4 en 5 sterren aan top 5
- 3, 4 en 5 sterren aan top 3
- alleen 5 sterren aan favoriet of top 3 (nu ook gebeurd)

Dat gaf nogal onenigheden.

Via peiling met stemmen op top 3 leek nadien beste optie om dit te voorkomen zonder het aantal stemmen sterk te beperken. Maar dan kon je 2de en 3de plaats nog sterk beïnvloeden of je moest de resultaten verbergen tot einde.

Halve sterren of 1-10 punten zou later nog een goede toevoeging zijn. Met punten zou je dan nog met 1 cijfer na komma kunnen geven.

Laatst bewerkt:

Soortgelijke topics

Reacties
262
Weergaven
23.645
Reacties
189
Weergaven
3.023
Reacties
827