AndroidHealthClinic

1-ad/6 oxo log Viking.nl

nogmaals succes! Hou ons op de hoogte!

had ik ook "last" van. Tijdens het schoonmaken had ik ook een pomp. Net alsof ik een setje barbell curl had uitgevoerd terwijl ik net mn kamer had gestofzuigd :D

haha klopt idd heb ik ook last van, gister ff bij iemand een platfond geverfd: alsof ik zwaar m'n armen en schouders getraind had, ik doe nu ook heel de dag alleen maar klusjes in huis ! al is het alleen maar voor de pomp haha

by the way succes met je kuur viking !

ben benieuwd naar volgende week viking !

suc7 !

Kom op Viking ! een griepje duurt maar een dagje of 3,4 ik zou zeggen gewoon doorgaan en trainen zodra t ook maar ietsie beter wordt !

ik train ook 3 dagen achter elkaar niet maar dat is altijd zo, vrijdag altijd werken tot 21:00 en om half 10 thuis, zaterdag overdag werken en s avonds sportschool dicht. zondag sportschool dicht. daarna weer knallen !

O ja ik weet dat je je nu niet zo lekker voelt maar probeer er toch een blik tonijn in te gooien zo nu en dan :D

in ieder geval beterschap ! en hopen dat je snel hersteld ! :)

neem een paar dagen rust, ga vroeg naar bed, neem je vitamientjes, blijf 1-ad slikken en je zal zien dat je sterker terugkomt ;)

keep going on.......
1 weekje minder kan geen kwaad

trainen terwijl je ziek bent is nooi tgeod. dan wordt het alleen maar erger.

als je nog 1 van de 2 potjes overhebt zou ik gewoon stoppen en 1 potje bij kopen zodat je kuur wer cmpleet is.

dat spul is toch niet meer verkrijgbaar? heb ernaar gezocht maar niemand kon mij iets duidelijks vertellen. :rolleyes:

pascalxxx zei:
dat spul is toch niet meer verkrijgbaar? heb ernaar gezocht maar niemand kon mij iets duidelijks vertellen. :rolleyes:

legaal niet nee...
met een beetje geluk krijg je wel een pm van een ander lid ;)

Terug
Naar boven