- Waardering
- 10.369
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Als “cue” je duim niet meedoen met de grip bij elke pull beweging en uitsluitend de andere 4 vingers gebruiken, hiermee zet je de biceps vaak buitenspel.Bij lat pulldown blijkt dat ik te veel m'n armen gebruik, dus nu volledig op rug proberen trekken met armen passief/als 'haken'. Even wennen.

Hoeveel weken ben je nog van plan om te cutten en wie is je coach eigenlijk?Gewicht: 77,1 kg
Ik hou veel vocht vast, voel het aan m'n handen die een maat te groot voelen voor m'n huid. Lijkt wel of m'n lichaam geen gewicht meer wil verliezen, want zout inname en drinken is elke dag +- hetzelfde. Kcal gaan uitkomen op 1750 deze week, ik zal maandag de macro's posten.
RDL ging vlot, bij de rest een rep of wat gewicht minder. Ik merk dat mijn batterij redelijk op is na de compounds, en ik moet alles een beetje trager doen want ik merk bv. dat als ik te snel opsta het even zwart wordt voor m'n ogen. Voel me net een slome opa
Romanian deadlift: 10/8/7 x 120 kg
Hacksquat: 9/8/7 x 100 kg
Leg curl: 13/10/8 x 73 kg
Leg extension: 9/8/7 x 91 kg
Ab crunch machine: 11/10/8 x 59 kg
Volgende week is de laatste week. Coach is cm.personaltraining, iemand van de lokale gym.Hoeveel weken ben je nog van plan om te cutten en wie is je coach eigenlijk?
Yes, las het ook in je log. Het is nu de derde keer sinds het begin vorig jaar dat ik het voorheb, niet te veel in blijven hangen en zsm herpakken vind ik de beste manier om ermee om te gaan. Maar wat ik doe kan je nog niet vergelijken met een prep natuurlijk.Dat veel aan eten denken herken ik best wel. Bij mij zijn de triggers vooral na 15 uur als ik moe wordt en als het gezin aan het eten is. Op dat soort momenten ga ik gewoon opruimen. Heb ondertussen bijna alle kastjes van de keuken heringedeeld, woonkamer is al heringericht. 😂 enige dat helpt is echt uit de situatie weggaan en minstens 20 minuten bezig zijn. Neemt niet weg dat het mis kan gaan natuurlijk we blijven mens.
Netjes dat je het vandaag weer opgepakt hebt
Best wel knap dat je gewoon een prep draait, naast je gezin. Moet je wel enorm gedisciplineerd zijn. Merk je dat je slaap kwaliteit steeds meer achteruit gaat en meer zenuwen richting de wedstrijd?Ik ben inderdaad ook de kok, alleen met alles wat ik maak aan eten en toetjes voor het gezin heb ik totaal geen moeite mee om van af te blijven. Heb ook de afspraak dat als ik iets wil pakken dat ik daar op aangesproken wordt. Dat helpt eigenlijk best wel.
Zijn meer de momenten als moeheid toeslaat. Cola zero helpt zeker, ik drink een glas voor en na het eten om toch wat langer verzadigd te blijven.
Al eens over nagedacht op wat voor momenten je getriggerd wordt ? Zit er een bepaald patroon in? 3x in een week is toch al best veel aan het worden.
Zit je continuebop lage calorieën of heb je ook al wel eens refeed dagen toegepast ? Die helpen mij normaal mentaal enorm om weer even motivatie te vinden om door te gaan en cravings te verminderen
Het is nu 3 keer op een jaar ongeveer, eerste keer was toen m’n vader een jaar overleden was en puur emotioneel, en de twee andere keren telkens op bezoek. 1 maal op een horeca-beurs waar ik constant nieuwe dingen kon proeven, eergisteren op bezoek waar te veel eten werd gemaakt (met alle toeters en bellen: aperitiefglaasjes, voorgerecht, hoofdgerecht etc) en ik het niet uit m’n hoofd kreeg dat het zonde zou zijn om dat lekkere eten weg te gooien.Ik ben inderdaad ook de kok, alleen met alles wat ik maak aan eten en toetjes voor het gezin heb ik totaal geen moeite mee om van af te blijven. Heb ook de afspraak dat als ik iets wil pakken dat ik daar op aangesproken wordt. Dat helpt eigenlijk best wel.
Zijn meer de momenten als moeheid toeslaat. Cola zero helpt zeker, ik drink een glas voor en na het eten om toch wat langer verzadigd te blijven.
Al eens over nagedacht op wat voor momenten je getriggerd wordt ? Zit er een bepaald patroon in? 3x in een week is toch al best veel aan het worden.
Zit je continuebop lage calorieën of heb je ook al wel eens refeed dagen toegepast ? Die helpen mij normaal mentaal enorm om weer even motivatie te vinden om door te gaan en cravings te verminderen
Oh 3x op een jaar valt best mee. Dan had ik het het verkeerd begrepen😂.Het is nu 3 keer op een jaar ongeveer, eerste keer was toen m’n vader een jaar overleden was en puur emotioneel, en de twee andere keren telkens op bezoek. 1 maal op een horeca-beurs waar ik constant nieuwe dingen kon proeven, eergisteren op bezoek waar te veel eten werd gemaakt (met alle toeters en bellen: aperitiefglaasjes, voorgerecht, hoofdgerecht etc) en ik het niet uit m’n hoofd kreeg dat het zonde zou zijn om dat lekkere eten weg te gooien.
In het begin heb ik wel eens geprobeerd om met hoge(re) dagen te werken op trainingsdagen, maar de laatste tijd mik ik op constante kcal. Refeeds heb ik eigenlijk nog niet geprobeerd, maar het is wel iets wat ik in het achterhoofd hou voor een volgende cut.
Alsmede maar niets eetbaars ligt in die kastjes dan 🤣Dat veel aan eten denken herken ik best wel. Bij mij zijn de triggers vooral na 15 uur als ik moe wordt en als het gezin aan het eten is. Op dat soort momenten ga ik gewoon opruimen. Heb ondertussen bijna alle kastjes van de keuken heringedeeld, woonkamer is al heringericht. 😂 enige dat helpt is echt uit de situatie weggaan en minstens 20 minuten bezig zijn. Neemt niet weg dat het mis kan gaan natuurlijk we blijven mens.
Netjes dat je het vandaag weer opgepakt hebt