- Waardering
- 8.297
- Lengte
- 1m60
- Massa
- 62kg
- Vetpercentage
- 24%
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
+1!
8-10k stappen per dag, cardio doe ik voorlopig nog niet.Niet teveel aantrekken van die "mening van anderen", het is jouw lichaam en keuze. Hou vol!
“He who conquers himself is the mightiest warrior” – Confucius
Doe je al 10k stappen of cardio? Anders valt daarin nog heel wat te halen zonder dat je je kcal naar beneden moet schroeven.
Op een gegegeven moment is het afvallen niet meer leuk inderdaad. Ik heb soms wel eens het idee gehad dat andere mensen (ook) geen goed beeld hebben van een gezond gewicht, en het daarom lastig vinden.Nog een 5-tal % BF eraf en dan is het goed geweest, ik zou liegen als ik zou zeggen dat ik het cutten niet onderhand beu ben. Mensen uit m'n omgeving beginnen me ook heel vaak en soms heel opdringerig duidelijk te maken dat ze het nu wel genoeg vinden, eten toe te schuiven etc. wat het best vermoeiend maakt.
Ik doe ook 1 à 2 sets als opwarming per oefening, maar dat zijn idd al de werksetsIs dit je hele training? Of is er het eea aangepast vanwege de pijntjes?
Haha, yep. Ben eigenlijk heel blij met het pad dat ik tot nu toe heb afgelegd, en da's mede door de mensen op dit forum.Lekker in je vel zitten moeten we soms niet te letterlijk nemen. 😄 Goed bezig!