Fitness Seller

Contest Log Vlamm Memorial Contest log

• Topic Starter Topic Starter
Gewicht: 78 kg

Gewicht is heel stabiel de laatste tijd, dus ik vermoed dat mijn onderhoud momenteel wel rond de 2200 kcal zit. Maandag kcal verhogen.

Dit was de laatste training van de contest voor mij, en ik heb na de training ook al m'n foto's gemaakt. Ik vond het leuk om een keer gedaan te hebben.

Cable row overhand wide: 11/10/9 x 87 kg
Db shoulder press: 9/8/6 x 18 kg
Triceps pushdown: 14/12/9 x 30 kg
Concentration curl: 15/14/13 x 12 kg
Db fly: 12/12/10 x 14 kg
Side raise: 10/9/8 x 8 kg

Gewicht: 78 kg

Gewicht is heel stabiel de laatste tijd, dus ik vermoed dat mijn onderhoud momenteel wel rond de 2200 kcal zit. Maandag kcal verhogen.

Dit was de laatste training van de contest voor mij, en ik heb na de training ook al m'n foto's gemaakt. Ik vond het leuk om een keer gedaan te hebben.

Cable row overhand wide: 11/10/9 x 87 kg
Db shoulder press: 9/8/6 x 18 kg
Triceps pushdown: 14/12/9 x 30 kg
Concentration curl: 15/14/13 x 12 kg
Db fly: 12/12/10 x 14 kg
Side raise: 10/9/8 x 8 kg
Ben benieuwd naar het resultaat!

Heb je voor jezelf ook het eea geleerd tijdens de contest?

Lekker bezig, ben ook heel benieuwd!

Ben benieuwd naar het resultaat!

Heb je voor jezelf ook het eea geleerd tijdens de contest?
Yep, toch een paar zaken:

*de aanhouder wint, (lang) cutten is een spel van lange duur. Lean bulken lijkt me van hetzelfde
*krachttraining bij lang dieeten helpt om er enigszins uit te zien alsof je traint. Hoe leaner je wordt, hoe meer het opvalt
*om écht lean te worden moet je waarschijnlijk langer en dieper cutten dan je denkt
*200gr eiwitten per dag is voor mij de sweet spot

Super gedaan! Misschien dat je niet exact het vetpercentage hebt gehaald dat je van tevoren in gedachten had maar je hebt een behoorlijk verschil gemaakt. Met je gezondheid als voornaamste doel ben je ontzettend goed bezig.
Lekker zo doorgaan en er hopelijk ook plezier in blijven houden!

Eens met Loca. Je bent lekker op weg en hebt al goede progressie gemaakt. Je laat zien dat je het kan, dus ga zo door.

Bedankt!

Terug
Naar boven