Fitness Seller

1 jaar progressie met veel fotos

almirbosna

Novice
Waardering
0
Lengte
1m72
Massa
63kg
Vetpercentage
9%
Hallo Iedereen,

Ik ben vrij nieuw hier, dit is dan ook pas mijn 2e post. Ik lees vooral andere topics over voeding en dergelijke om mijn kennis uit te breiden. En aangezien ik nu een jaar train, zou ik graag mijn progressie delen met jullie. Ik zelf ben er niet tevreden mee, dat komt vooral door het feit dat ik mijn spiermassa gains vindt meevallen. Maar daar blame ik verder ook alleen mezelf voor omdat ik niet heel goed op mijn voeding let :) ik heb hieronder 30 fotos door het hele jaar door. ik kijk graag uit naar jullie reacties/feedbacks!

3-11-13.jpg

3-11-13 (2).jpg

3-11-13 (3).jpg

3-11-13 (4).jpg

3-11-13 (5).jpg

3-11-13 (6).jpg

6-2-14.jpg

12-2-14.jpg

12-2-14 (2).jpg

21-2-14.jpg

14-3-14 (2).jpg

14-3-14 (3).jpg

• Topic Starter Topic Starter
en zou gelijk iemand mij kunnen uitleggen hoe ik de rest van de fotos zou kunnen uploaden aangezien er een max van 12 is?

en nog een paar

nog een paar

14-3-14 (4).jpg

15-3-14.jpg

1-4-14.jpg

5-4-14.jpg

5-4-14 (2).jpg

6-4-14.jpg

9-4-14.JPG

9-4-14 (2).JPG

11-4-14.JPG

13-4-14.jpg

18-4-14.JPG

21-11-14.jpg

.

Laatste fotos.:)

21-11-14 (2).jpg

21-11-14 (3).jpg

21-11-14 (4).jpg

29-9-14.jpg

29-9-14 (2).jpg

8-9-14.jpg

Vind het zeker en goed resultaat, moet je trots op zijn. Goeie rug en armen! Keep it up!

Benen en kuiten niet vergeten. Goed blijven eten, hard blijven trainen en het komt allemaal goed ;)

Netjes hoor. Ben inderdaad ook wel nieuwsgierig naar je benen.

Eten eten eten eten eten ;)
Kotsen? -> daarna nog meer eten

En keep it up!!

Zow, dat zijn veel foto's!

Goed gedaan man, zeker op een jaar tijd.

Vette riem

Hier moest ik aan denken bij jou laatste foto's, waarschijnlijk jouw voorbeeld:cool:

maxresdefault.jpg

BTW train je alleen upperbody? Aangezien alleen daar foto's van zijn.

Netjes, droger geworden :)
Ben je veel bijgekomen?

Hoe groot zijn je armen eigenlijk, zien er wel vol uit omdat je zo droog bent ;)

Benen en kuiten niet vergeten. Goed blijven eten, hard blijven trainen en het komt allemaal goed ;)

Netjes hoor. Ben inderdaad ook wel nieuwsgierig naar je benen.

Hier moest ik aan denken bij jou laatste foto's, waarschijnlijk jouw voorbeeld:cool:

maxresdefault.jpg

BTW train je alleen upperbody? Aangezien alleen daar foto's van zijn.

[Afbeelding niet meer beschikbaar]

Hallo iedereen,

Om jullie vraag even te beantwoorden over mijn benen, ik heb daar niet veel aandacht aan besteed als ik eerlijk moet zijn. maar dat zijn dan ook mijn goede voornemens voor 2015 :)

Goed bezig! Nu nog foto's rechtop leren uploaden :o

Netjes, droger geworden :)
Ben je veel bijgekomen?

Hoe groot zijn je armen eigenlijk, zien er wel vol uit omdat je zo droog bent ;)

Toen ik begon met trainen woog ik 67 Kilo, op mijn laagste punt was dat 60 Kilo.
Nu zit ik rond de 61-62 Kilo, hangt vanaf op welk moment van de dag ik mezelf weeg.
En het verschilt ook per weegschaal want op een andere weegschaal weeg ik tot 63Kilo.'

Mijn armen heb ik nog nooit opgemeten dat zal ik vandaag of morgen even doen, en je vraag beantwoorden:)

---------- Toegevoegd om 10:04 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 10:03 ----------

Goed gedaan man, zeker op een jaar tijd.

Dankjewel! :)

---------- Toegevoegd om 10:05 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 10:04 ----------

Eten eten eten eten eten ;)
Kotsen? -> daarna nog meer eten

En keep it up!!

zal ik zeker doen thnx!!

---------- Toegevoegd om 10:06 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 10:05 ----------

Goed bezig! Nu nog foto's rechtop leren uploaden :o

Thankyou!

Zal er de volgende keer wat beter op letten ! :)

19 jaar? je mist duidelijk mannelijk hormoon ik zo weinig haar. maar goed bezig

Goed bezig kerel! Keep Going.

Terug
Naar boven