MuscleMeat

1 jaar trainen, ~40kg kwijt.

Geweldig!
Het levende bewijs dat er ook voor de wat extremere gevallen nog hoop genoeg is. Respect!

Mother ****ing veel respect. Dit kon wel fotoshoppe zijn. Jonge ga zo door!!!

Omg, dit ziet er echt super uit! Lijkt op zo'n advertentie die altijd in de krant staat met Voor en Na, alleen bij jou is het echt zo. Super prestatie;)

• Topic Starter Topic Starter
Kick, heb een kleine update geplaats met 2 foto's die begin maart zijn genomen.
Gaat nog steeds goed vind ik, we blijven door knallen. Thnx for de replies :)

Mega super duper Kick...was laatst weer wat foto's aan het bekijken en toen herinnede ik me dat ik ooit in een grijs verleden mijn progessie op DBB had gepost dus leek het me leuk om nog wat foto's te posten. Ben nog steeds lekker aan het doortrainen, vind het steeds cooler worden (naarmate je wat zwaarder kan tillen wordt het steeds leuker ghehe)

Anyway de pics:
in de bulk:
[Afbeelding niet meer beschikbaar]
In de cut: Rechts aan het einde, links halverwege..draaide en beetje door was toen veel bezig met wat vechtsporten ook ging heel snel.

Zie pagina 1 voor de before pics hehe.

En als afsluiter voor de lol en kansloosheid +10
Ghehe

Wat leuk zeg om nog eens een update te zien!

Echt een geweldige transformatie. Wow...

WOOW man das echt knap werk .Op een jaar zoveel massa opbouwen en zoveel vet verbranden :O

Goed bezig!

Beest!

prachtige fysiek nu.
Echt een hele grote transformatie.

@93kg ben je echt gewoon heel droog!

Welke foto's zijn recentst? van de bulk of van de cut?

Beest! Wat een transformatie zeg. Die pic van na de cut is echt bruut. Wat zijn je kracht stats?

Respect kerel, echt top. Ik ben het zelfde pad aan het bewandelen!

Echt heel erg goed dit.
Heb je geen last meer van hangend vel?
Ben je nog naturel? (ik veroordeel kuren verder helemaal niet, dus zo bedoel ik het niet :))

Ik vind dit echt een bizarre transformatie. Sta er versteld van :). Zeker als je de before foto bekijkt en daarna die foto van na de cut.

Echt heel erg goed dit.
Heb je geen last meer van hangend vel?
Ben je nog naturel? (ik veroordeel kuren verder helemaal niet, dus zo bedoel ik het niet :))

Ik vind dit echt een bizarre transformatie. Sta er versteld van :). Zeker als je de before foto bekijkt en daarna die foto van na de cut.
Yo bro, nog niet gespoten maar die optie is er zeker, moet wel eerlijk bekennen dat ik 1,5jaar geleden wel een oral heb gebruikt (pro hormoon Bold van Iforce) ging wel lekker alleen veels te snel daarna gectur, vond mezelf opeens te dik worden en meeste van me gains daardoor toen verloren..was een leer moment hehe.
prachtige fysiek nu.
Echt een hele grote transformatie.

@93kg ben je echt gewoon heel droog!

Welke foto's zijn recentst? van de bulk of van de cut?

Beest! Wat een transformatie zeg. Die pic van na de cut is echt bruut. Wat zijn je kracht stats?
Thnx bro, kracht valt reuze mee. Bench op een goede dag 130kg x 8 - SQuat & deadlift doe ik al een tijdje niet, meest recente foto is de onderste zit weer in de bulk. Vorig jaar geopereerd aan een hernia operatie, heb het op 3 plekken..1daarvan nu weg en 2 plekken nu nog steed slast van maar knellen niet op een zenuw dus een operatie zie ik nie zitten..dan maar wat pijn. (van me overgewicht periode waarschijnlijk) kort daarna een BLinde darm ontsteking gevolgd door een dikke darm, ben eindelijk weer een maandje of 3 serieus bezig. Sta nu op 110kg wel met een BF van ~18% Ergens na de zomer pas van plan om te cutten.

Losse vel heb ik zeker wel, heb niet voor mekaar gekregen om alle buikspieren tevoorschijn te toveren, als ik thuis ben post ik een pic van de losse vel, de onderste 2 buikspieren zie je gewoon niet mischien als i kecht kurk droog ga staan ooit? hehe.

Sterke transformatie, goede motivatie!

klasse! ben erg benieuwd naar je voeding!

Thnx bro's
klasse! ben erg benieuwd naar je voeding!
Ik doe eigenlijk niks speciaals. Heb me tijden lang helemaal kapot zitten in lezen over allerlei voedingschema's en timing en weet ik het allemaal maar wat ik tegenwoordig gewoon doe is niks meer dan totaal 6 maaltijden totaal.
Waarvan 2 gewoon een weightgainer shake zijn met wat added brinta, en als ik cut dan vervang ik die brinta shakes voor kipfile, 500g op een dag totaal (4x 125gram). Alleen carbs met mijn ontbijt, avondeten en in het begin ook voor het trainen.

Verre van perfect en zeker genoeg ruimte voor verbetering maar op die manier is het voor mij makkelijk vol te houden en ik zie redelijk wat resultaat

Hoe lang ben je eigk?

Netjes man!

Terug
Naar boven