Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Yo bro, nog niet gespoten maar die optie is er zeker, moet wel eerlijk bekennen dat ik 1,5jaar geleden wel een oral heb gebruikt (pro hormoon Bold van Iforce) ging wel lekker alleen veels te snel daarna gectur, vond mezelf opeens te dik worden en meeste van me gains daardoor toen verloren..was een leer moment hehe.Echt heel erg goed dit.
Heb je geen last meer van hangend vel?
Ben je nog naturel? (ik veroordeel kuren verder helemaal niet, dus zo bedoel ik het niet)
Ik vind dit echt een bizarre transformatie. Sta er versteld van. Zeker als je de before foto bekijkt en daarna die foto van na de cut.
prachtige fysiek nu.
Echt een hele grote transformatie.
@93kg ben je echt gewoon heel droog!
Welke foto's zijn recentst? van de bulk of van de cut?
Thnx bro, kracht valt reuze mee. Bench op een goede dag 130kg x 8 - SQuat & deadlift doe ik al een tijdje niet, meest recente foto is de onderste zit weer in de bulk. Vorig jaar geopereerd aan een hernia operatie, heb het op 3 plekken..1daarvan nu weg en 2 plekken nu nog steed slast van maar knellen niet op een zenuw dus een operatie zie ik nie zitten..dan maar wat pijn. (van me overgewicht periode waarschijnlijk) kort daarna een BLinde darm ontsteking gevolgd door een dikke darm, ben eindelijk weer een maandje of 3 serieus bezig. Sta nu op 110kg wel met een BF van ~18% Ergens na de zomer pas van plan om te cutten.Beest! Wat een transformatie zeg. Die pic van na de cut is echt bruut. Wat zijn je kracht stats?
Ik doe eigenlijk niks speciaals. Heb me tijden lang helemaal kapot zitten in lezen over allerlei voedingschema's en timing en weet ik het allemaal maar wat ik tegenwoordig gewoon doe is niks meer dan totaal 6 maaltijden totaal.