XXL Nutrition

1 jaar trainen, ~40kg kwijt.

netjes

Super...

Zou je niet zeggen dat je obees WAS in je after pics.

Goed gedaan, man. Chapeau! Jij moet een ego-boost hebben gehad. Ga zo door!

• Topic Starter Topic Starter
Heel veel respect, maar wel zonde dat je het vroeger zo vcer hebt laten komen, waardoor je zonder operatie dat laatste loss stukje vel (buik) niet weg krijgt ben ik bang..
Jup, was ik maar veel eerder begonnen maja! kan de tijd niet meer terug draaien alleen door bikkelen ;)

wederom respect :thumbup:....en ik wou dat mijn bench elke maand zo omhoog ging!!
Thanks! kracht is nu alweer wat achteruit....bezig met cutten alweer hopelijk een stuk droger voor de zomer.

Ik was inderdaad aan het eten, shit;), nee grapje man, knappe prestatie, echt waar!! Werkt serieus motiverend voor mijn eigen cutfase, respect!! heb je ergens je (voeding - training)schema's gepost?
Heb wel een filetje met wat ik in die tijd heb gevolgd stuur maar een pmtje als je die wilt.

respect hoor gozer:thumb:
nog even en jij steelt de show op het strand

Proficiat man heb jij ook last van vel teveel, ik ben in 5 maand tijd ook 33 kilo afgevallen eigenlijk door niet veel aan men eetschema te weizigen want ik eet nu ook alles wat ik wil maar gwn door beweging te hebben, bij mij zie je het niet echt maar als ik het vastpak rekt het wel mee vooral rond de borst- en buikspieren

grtz Bolleken

Heel mooie prestatie, nu gewoon de kilos erafhouden en hard trainen :D
Je had wel al redelijke armen toen je nog dik was precies.

gatverdamme kerel! :o wat een prestatie, echt niets dan respect voor jou! doe zo verder man ;)

Niets anders dan lof voor je wilskracht en doorzettingsvermogen...! Well done..;)

Eh bro, je bent goed bezig. En nu je met je nieuwe dieet begonnen bent kan je over 6weken weer nieuwe pics posten maar dan MET abs. Believe me bro.

vergeet die ananas niet 1 schijf per maaltijd, en savonds gewoon die 25gram nutrix toevoegen 1uur voor je slapen.

Doe dat 7dagen, als je vervolgens nog steeds na 2.30 uur kapot honger heb kan je rijst verhogen naar 60gram per maaltijd. Wel nog steeds om de drie uur.

vergeet niet je gewicht bij te houden, om de dag wegen. Als je oppeens te veel kg gaat verliezen of kracht tijdens training moet je het zeggen, dan passen we het eerder aan.

spreek je van de week ;)

WOW!!

monster prestatie kerel!

je bent nu op de goede weg, volhouden zo!
;)

tssss...

dat kan toch iedereen. ik snap niet wat er zo speciaal aan is.

joke,:D

netjes hoor, echt dikke respect, geeft mij ook weer motivatie om te knalluhhh

getuigd van doorzettingsvermogen

respect man

Getuigt van erg veel doorzettingsvermogen! Een erg mooie prestatie en ik denk dat de motivatie enkel nog groter kan worden bij het zien van beginnende abs!
Zoals ons aller Barry Stevens altijd zei vroeger: Vooral zo deurgaan :D

Mooie prestatie!!!!!

Echt een super prestatie, je zal je wel een stuk beter voelen in je lichaam nu. Dit bewijst maar weer is dat je alles kunt bereiken wat je wilt met BB zolang je de motivatie maar hebt. Respect

Nice !

Het bewijs dat het wél kan :)

Terug
Naar boven