AndroidHealthClinic

1 jaar vooruitgang

Super vooruitgang, vooral zo door gaan!

heel goed man, kun je er nog bijzetten hoe je het hebt aangepakt? hoef tniet hoor moet jij helemaal zelf weten.

• Topic Starter Topic Starter
Thanks,

4x per week trainen:
Maandag: Benen
Dinsdag: Borst Bicep
Woensdag: Rustdag
Donderdag: Abs, schouders, traps
Vrijdag: Rug, Triceps, Benen

Aan het begin van elke training 12 minuten HIT (High Intensity Training)
Dit 3x doen
60 seconden squat jumps
60 seconden burpees pushups
60 seconden mountain climbers
60 seconden rust

Thanks,

4x per week trainen:
Maandag: Benen
Dinsdag: Borst Bicep
Woensdag: Rustdag
Donderdag: Abs, schouders, traps
Vrijdag: Rug, Triceps, Benen

Aan het begin van elke training 12 minuten HIT (High Intensity Training)
Dit 3x doen
60 seconden squat jumps
60 seconden burpees pushups
60 seconden mountain climbers
60 seconden rust

Waarom niet aan het einde van je training?
En hoe ziet je routine van de vrijdag er exact uit? Ondervind je geen last van je traps op vrijdag aangezien je de dag ervoor hebt aangepakt? En waarom abs dag voor je benen/rug routine, doe je geen deadlifts, rows, squats?

In ieder geval een goeie vooruitgang, je begint al een beetje abs te zien. Doorzetten!

Aan het einde van de training heb ik hier simpel weg geen energie meer voor, en tevens een goede warming up.
Vrijdags pakken we voornamelijk de hamstrings en kuiten, en maandags de quads, d.m.v front squats, heavy squats, leg extensions etc.
Geen last van mijn traps op vrijdag.
Maakt dat nog iets uit als ik abs voor de benen/rug dagen doe dan? Ik ondervindt geen problemen op deze manier en ja ik doe deadlifts, rows, squats.
Thanks for feedback

Goed bezig, ga zo door!

Bravo! Wat een verschil

super resultaat!

Goed gedaan man, mijn complimenten!

Aan het einde van de training heb ik hier simpel weg geen energie meer voor, en tevens een goede warming up.
Vrijdags pakken we voornamelijk de hamstrings en kuiten, en maandags de quads, d.m.v front squats, heavy squats, leg extensions etc.
Geen last van mijn traps op vrijdag.
Maakt dat nog iets uit als ik abs voor de benen/rug dagen doe dan? Ik ondervindt geen problemen op deze manier en ja ik doe deadlifts, rows, squats.
Thanks for feedback

Abs helpen veel mee bij deadlifts, rows, squats. In die zin kan dat wel verschil maken.
Geldt ook voor je traps, ze zijn de dag ervoor aangepakt en krijgen tijdens het deadliften weer een opdonder. Al met al een super resultaat ;)

Mooi gedaan!

Thanks all (Y)

Terug
Naar boven