XXL Nutrition

1 Maand traine....

hoe kan dit ,waarom zou je nog voortdoen als je 5 dagen traint dat je alles kwijt bent?
Hoe kan dit hoe kan je dit voorkomen ?
Grtz

Puur genetisch, valt niet te voorkomen, als je geen aanleg heb zal er ook nooit echte spiermassa van de grond komen.

Ik train vaak keihard me armen of borst, lijkt het echt groot, een uur later is het weg, zo snel gaat dat dus.

Misschien moet je je wat meer verdiepen in de basis van krachttraining

stel je niet aan joh, ik heb 2 jaar getraind en nu een auto-ongeluk gehad.. ik ben echt al mn massa kwijt, enigste wat jij kwijt bent is een beetje vocht van je creatine

he man ga eerst maar ff lekker trainen om alles een beetje te leren goed voedings schema erbij die mammoth 2500 en creatine heb je helemaal niet nodig als je nu al vertrouwd op sups blijf je erop bouwen creatine ook leuk een keertje maar zeker geen must nu ga je trainen word je iets sterker en zoals je zelf al zegt raak je alles weer kwijt werkt niet echt motiverend neem ik aan ? gewoon knallen kracht en groei krijg je het eerste jaartje toch makkelijk erbij

Je bent gewoon ecto.

ik heb ergens gelezen dat je met aids monsterlijke spiermassa kan winnen op korte tijd.
dus barebacking is de boodschap!:thumbs:

heeelp nu heb ik net hetzelfde voor vandaag kon ik mijn ontbijt niet nuttigen ( te lang geslapen) ik voel dat ik ook alles kwijt ben! WTF!

Denk even goed na waar je het hebt neergelegd.. Het kan niet zomaar kwijt zijn.
Misschien heeft een oom van je het even meegenomen om te showen aan zijn familie ??

Pics?

Ben je al aangekomen in de afgelopen posts ?

ik hoop voor je dat je het alweer hebt want het is natuurlijk zonder van de hele maand training als je het zomaar ergens laat liggen hahah

Je hebt toch geen chocolade gegeten he tijdens de feestdagen... dat is een big no. Chocolade zorgt dat de spiermassa verdwijnt!

Waarom zou je verder trainen als alles in 5 dagen weg is?
Om eens echte spiermassa te kweken! en geen waterhoofd. :D
Echt weer een knulletje die zich nergens in verdiept.

Hallo , ik ben een maand geleden begonnen met fitness , ik gebruikte mammoth 2500 en creatine,ik vond echt goede resultaten maar nu het feestdagen zij ben ik even niet gaan trainen (5dagen), nu ben ik alles kwijt waar ik voor getrained had ! hoe kan dit ,waarom zou je nog voortdoen als je 5 dagen traint dat je alles kwijt bent?
Hoe kan dit hoe kan je dit voorkomen ?
Grtz
Dit is een typisch verschijnsel bij mensen die foutief supplementeren. Ik veronderstel dat je de mammoth en creatine gemengd hebt met wat water of iets dergelijks en dan hebt ingenomen? De eerste maand zal je inderdaad wat kunnen gainen, maar na 1 à 2 maanden verdwijnt al die spiermassa terug. Het is de bedoeling dat je de supplementering anaal inneemt. Omdat het financiele zelfmoord is om dit op de verpakking te zetten staat dit ook niet vermeldt. Maar als je even logisch nadenkt over de naam weet je het ook. "Mamm Oth" is een verbastering van "mijn uiterste". 2500 staat eigenlijk voor factor 2.5 colonabsorption. concreet wilt dit zeggen dat de darm 2.5 keer meer energie kan opnemen dan oraal (via drankje e.d.). Creatine kan je eventueel wel gewoon oraal nemen.

Vriendelijke groetjes en succes met het trainen!

Em.

Dit is een typisch verschijnsel bij mensen die foutief supplementeren. Ik veronderstel dat je de mammoth en creatine gemengd hebt met wat water of iets dergelijks en dan hebt ingenomen? De eerste maand zal je inderdaad wat kunnen gainen, maar na 1 à 2 maanden verdwijnt al die spiermassa terug. Het is de bedoeling dat je de supplementering anaal inneemt. Omdat het financiele zelfmoord is om dit op de verpakking te zetten staat dit ook niet vermeldt. Maar als je even logisch nadenkt over de naam weet je het ook. "Mamm Oth" is een verbastering van "mijn uiterste". 2500 staat eigenlijk voor factor 2.5 colonabsorption. concreet wilt dit zeggen dat de darm 2.5 keer meer energie kan opnemen dan oraal (via drankje e.d.). Creatine kan je eventueel wel gewoon oraal nemen.

Vriendelijke groetjes en succes met het trainen!

Em.

helemaal geweldig heb een nieuwe onderbroek aan moeten trekken van het lachen

Terug
Naar boven