XXL Nutrition

1 Maand traine....

hahah, dat komt omdat je gelijk al aan rotzooi begint. Ga eerst eens 4 maanden zonder die troep trainen.

Alsof je massa hebt na 1 maand trainen... of zat je gelijk al aan de snoepjes ;)

Alsof je massa hebt na 1 maand trainen... of zat je gelijk al aan de snoepjes ;)

ben ook erg benieuwd naar de enorme massa die deze bb al heeft gehad na een hele maand trainen.maar hij heeft natuurlijk we manmoet gebruikt en creatine dus het moet een groot verlies geweest zijn.hahah:D

mijn wel gemeende excuses maar ik zat weer eens 5 dingen tegelijk te doen bij deze het was mammoth 2500 ik hoop dat ik je niet beledigd heb hahah

ik heb dat ook altijd als ik 1 dag niet train. want dat is dan mijn rustdag.
dan verlies ik mijn spiermassa, en gain ik nieuwe vet massa.

ik ben langzaam op weg naar een skinny-fat postuur.

Pleeg zelfmoord, huilebalk.

LOL....nice topic:yarly:
Veel goede tips ook!

Maar TS is inderdaad wel wat ???
Na 5 dagen alles kwijt? Dan had je ook niets!

Niet zeiken, gewoon doorgaan en wellicht nog wat inlezen?
Zelf heb ik als baby een keer wreed massa gekweekt door mijzelf 2 keer op te drukken (de POMP, de POMP!!!). Die babymuscles heb ik nog steeds....dus ik ben in ruim 35 jaar niets kwijtgeraakt!:D

:roflol: Inderdaad, je bent geen spiermassa kwijt... Je hebt gewoon nooit spiermassa gehad!

Dit is een typisch verschijnsel bij mensen die foutief supplementeren. Ik veronderstel dat je de mammoth en creatine gemengd hebt met wat water of iets dergelijks en dan hebt ingenomen? De eerste maand zal je inderdaad wat kunnen gainen, maar na 1 à 2 maanden verdwijnt al die spiermassa terug. Het is de bedoeling dat je de supplementering anaal inneemt. Omdat het financiele zelfmoord is om dit op de verpakking te zetten staat dit ook niet vermeldt. Maar als je even logisch nadenkt over de naam weet je het ook. "Mamm Oth" is een verbastering van "mijn uiterste". 2500 staat eigenlijk voor factor 2.5 colonabsorption. concreet wilt dit zeggen dat de darm 2.5 keer meer energie kan opnemen dan oraal (via drankje e.d.). Creatine kan je eventueel wel gewoon oraal nemen.

Vriendelijke groetjes en succes met het trainen!

Em.

wtf is dit nou weer:D

ik ga ook oraal innemen nu. met 100.5 colanabsorption. kots+kip+rijst

Game over
- restart game
- exit

Terug
Naar boven