- Waardering
- 4.829
- Lengte
- 1m77
- Massa
- 83kg
- Vetpercentage
- 10%
Ik maak later wel weer een topic aan, als er meer verschil te zien is! Bedankt voor het opbouwende kritiek!
Laatst bewerkt:
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Moedervlek, hiervoor trainde ik nauwelijks en zonder voedingsschema.Heb je al eerder getraint, dan 1 maand geleden?
Die vlek op je arm, is dat een moedervlek of een rode vlek?
Tja ik moet ook toegeven dat ik dit allemaal thuis heb gedaan. Het enige wat ik had waren dumbbells van 7kg, dus vandaar dat je misschien weinig verschit ziet. Maar ik deed daar dus 40 reps mee x 3 etc, vandaar dat ik wel veel ben aangekomen, maar dat het minder goed te zien is. Al ben ik wel veel spier massa aangekomen, maar waarschijnlijk zijn ze compacter geworden door lage gewichten + veel reps.
Niet met elkaar te vergelijken dit, en niet om je ego een klap te geven: maar er is 0% verschil, en na 1 maand 8 kilo aankomen is waarschijnlijk 80% vocht en 20% vet.
En na 1 maand vergelijken of je bent gegroeid kan natuurlijk niet hé... veel te korte tijd.
Hier ben ik het niet mee eens, het ligt eerder aan de fotos denk ik. Mijn armen zijn ook van 38 naar 42 cm gegroeid om maar een voorbeeld te geven. En als ik echt 6.5 liter extra vocht in me lichaam heb, moet ik serieus naar een dokter gaan.

Het enige wat ik had waren dumbbells van 7kg, dus vandaar dat je misschien weinig verschit ziet. Maar ik deed daar dus 40 reps mee x 3 etc, vandaar dat ik wel veel ben aangekomen, maar dat het minder goed te zien is. Al ben ik wel veel spier massa aangekomen, maar waarschijnlijk zijn ze compacter geworden door lage gewichten + veel reps.