MuscleMeat

1 maand trainen 71-79 kg

Hoody

Massive Warrior
10.000 berichten
Waardering
4.829
Lengte
1m77
Massa
83kg
Vetpercentage
10%
Ik maak later wel weer een topic aan, als er meer verschil te zien is! Bedankt voor het opbouwende kritiek!

Laatst bewerkt:
2 verschillende poses, merk geen verschil...
en 8kg in 1 maand is echt wel VEEL...

en who cares about bf ... gewoon lekker cleanbulken iig te laag

wow 8 kilo in een maand... niicee...

zie het alleen niet in je fotos.
je borst lijkt wel wat gegroeid, rest is moeilijk te beoordelen imo.

2 verschillende poses is idd moeilijk te beoordelen, zo zie ik zelfs geen verschil.
Miss gauw eens zelfde pose doen als op eerste foto?
Dan zal je alvast meer en betere reacties krijgen :)

• Topic Starter Topic Starter
Probeer anders mijn rechter foto in gedachte te nemen met mijn biceps naar boven? Want op de linker foto had ik al mijn spieren gespannen + biceps.

Heb je al eerder getraint, dan 1 maand geleden?
Die vlek op je arm, is dat een moedervlek of een rode vlek?

Tja ik moet ook toegeven dat ik dit allemaal thuis heb gedaan. Het enige wat ik had waren dumbbells van 7kg, dus vandaar dat je misschien weinig verschit ziet. Maar ik deed daar dus 40 reps mee x 3 etc, vandaar dat ik wel veel ben aangekomen, maar dat het minder goed te zien is. Al ben ik wel veel spier massa aangekomen, maar waarschijnlijk zijn ze compacter geworden door lage gewichten + veel reps.

Tja ik moet ook toegeven dat ik dit allemaal thuis heb gedaan. Het enige wat ik had waren dumbbells van 7kg, dus vandaar dat je misschien weinig verschit ziet. Maar ik deed daar dus 40 reps mee x 3 etc, vandaar dat ik wel veel ben aangekomen, maar dat het minder goed te zien is. Al ben ik wel veel spier massa aangekomen, maar waarschijnlijk zijn ze compacter geworden door lage gewichten + veel reps.

Stickies lezen en fatsoenlijk gerief kopen of naar een sportschool gaan

gerief?

Wat is al dat wit op de achtergrond op de rechtse foto? dikke :verneder:? :D;)

Niet met elkaar te vergelijken dit, en niet om je ego een klap te geven: maar er is 0% verschil, en na 1 maand 8 kilo aankomen is waarschijnlijk 80% vocht en 20% vet.
En na 1 maand vergelijken of je bent gegroeid kan natuurlijk niet hé... veel te korte tijd.

Niet met elkaar te vergelijken dit, en niet om je ego een klap te geven: maar er is 0% verschil, en na 1 maand 8 kilo aankomen is waarschijnlijk 80% vocht en 20% vet.
En na 1 maand vergelijken of je bent gegroeid kan natuurlijk niet hé... veel te korte tijd.

Hier ben ik het niet mee eens, het ligt eerder aan de fotos denk ik. Mijn armen zijn ook van 38 naar 42 cm gegroeid om maar een voorbeeld te geven. En als ik echt 6.5 liter extra vocht in me lichaam heb, moet ik serieus naar een dokter gaan.

Laatst bewerkt:
Hier ben ik het niet mee eens, het ligt eerder aan de fotos denk ik. Mijn armen zijn ook van 38 naar 42 cm gegroeid om maar een voorbeeld te geven. En als ik echt 6.5 liter extra vocht in me lichaam heb, moet ik serieus naar een dokter gaan.

er is geen verschil te zien kerel.
bijna 8 kilo spier in 1 maand is ongehoord zelfs als je aas gebruikt in een maand.

en dat is echt geen 4cm verschil op je armen en no way dat dat 42 is(mits goed gemeten).

in ieder geval gewoon lekker doortrainen.

dude. Gaan bulken als je alleen een dumbbell van 7 kg hebt, is zo gigantisch dom.

gefeliciteerd, je bent vet geworden.

ga stickies lezen, ga naaar een sportschool, en maak een voedingschema.

meerdere mensen hebben het hier al beaamd. het lijkt mij onmogelijk die 8 kilo gegained te hebben in een maand.
en met 6,5 kilo vocht hoef je je niet naar de dokter, lichaam bestaat uit 75% uit vocht weet je nog....:rolleyes:

en eerlijk 4 cm in je armen in één maand, dan ben jij de nieuwe bb goeroe.???

je streven en inzet zijn helemaal top. maar de stats zijn een beetje overdone.
ik ben pas progressie gaan bemerken toen het gewicht aanzienlijk zwaarder begon te worden. dus van een 10 kilo dumbbelltje wat ik thuis had, naar 28 kilo per dumbbell en diversiteit in je oefeningen. en ik zit nu na 9 maanden op een vordering van 6 cm in de armen.

kleine tip mijnezijds, spierverwarring vind ik het juiste woord. probeer om de 3 a 4 weken van schema te veranderen en houd om de 8 a 9 weken één week rust. zolang je lichaam niet went aande oefeningen zul je groei zien.

niettemin is je inzet goed, maar blijf alsjeblieft realistisch. succes.

Laatst bewerkt:
Het enige wat ik had waren dumbbells van 7kg, dus vandaar dat je misschien weinig verschit ziet. Maar ik deed daar dus 40 reps mee x 3 etc, vandaar dat ik wel veel ben aangekomen, maar dat het minder goed te zien is. Al ben ik wel veel spier massa aangekomen, maar waarschijnlijk zijn ze compacter geworden door lage gewichten + veel reps.

Beep. Major lack of knowledge.

Hmm, ik kon het zelf eigenlijk niet geloven dat ik geen spier massa ben aangekomen. Dus was ik snel vakantie fotos aan het zoeken van anderhalve maand geleden. Ik woog toen ook rond de 70-71. De linker foto is van best dichtbij genomen dus miss lijk ik daar wat breder.

103amae.png

ik kan je verzekeren, dat met alleen dumbles van 7kg je zo goed als geen spiermassa kan pakken.

Met andere woorden, veel vet, véél vocht...

Spiergroei is zo goed als onmogelijk als je werkt met 40 herhalingen etc.

Ga je inlezen op dit forum. Je had dit kunnen weten voordat je besloot jezelf vol te proppen met eten.

tussen de 8-12 reps, en dan zo zwaar als je kan uiteraard. Ik zou gaan clean bulken als ik jou was, Mits je naar een sportschool kan/ homegym hebt.

Begin bijv met rippetoe,
is veel over te vinden op dit forum, en een zeer goed beginners schema;)

Soort van met 7 kg kan je uberhaupt spiermassa aanmaken ???

Succes met inlezen en verdere carriere

Terug
Naar boven