MuscleMeat

1 maand trainen 71-79 kg

woow 8kg in 1 maand :eek:

Nee je hoeft niet naar een dokter, ja je mag wel iets minder eten waarschijnlijk en je mag ook wel iets zwaarder trainen. En ohja, 1 maand is echt te kort om een goed verschil te zien.

• Topic Starter Topic Starter
Ok iedereen, ik heb zojuist dumbbells van 15kg per stuk gekocht! + pull up bar + bench. Ik post wel weer als er meer verschil te zien is. Hoe raak ik trouwens vocht kwijt? Gewoon lekker hard cardio? Bedankt touwens nog voor het opbouwende kritiek!

Vocht kwijtraken? Minderen in koolhydraten, zoutinname beperken, voldoende vocht binnenkrijgen... Maar als je bulkt ga je sowieso vocht vasthouden door de verhoging van koolhydraat inname, en door het vele eten gaat dat ook vaak gepaard met wat meer zout. Ik zou me meer zorgen maken om vet kwijtraken, gewoon cardio'en, minder eten dan nu, want 8kg in een maand is te veel.

Ok iedereen, ik heb zojuist dumbbells van 15kg per stuk gekocht! + pull up bar + bench. Ik post wel weer als er meer verschil te zien is. Hoe raak ik trouwens vocht kwijt? Gewoon lekker hard cardio? Bedankt touwens nog voor het opbouwende kritiek!

cafeïne :D:D:D

waarom druk maken over vocht kwijtraken.. wat heb je daaraan?
Veel drinken helpt in ieder geval, en zoutinname laag houden

Dit wordt nooit wat. 15 kg is niet genoeg :o ik dacht dat het wel duidelijk was dat je echt veel zwaarder moest trainen! ga aub een sportschool zoeken, of schaf een degelijke homegym aan.

Terug
Naar boven