Ben nu net een week van de roa af en het komt alweer terug
Is dit normaal of wordt het een 2e kuur?
Is dit normaal of wordt het een 2e kuur?
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Hoe beviel het je tijdens de kuur? Bijwerkingen, hoe snel ging het weg, hoe voelde je je etc![]()
Ik heb denk gewoon niet genoeg mg binnengekregen.
Gelijk terug gaan naar de derma of 2 maanden wachten?
---------- Toegevoegd om 16:43 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 16:39 ----------
Bij mij was het heel snel weg in de 1e maand al, en had bijna geen bijwerkingen (alleen droge lippen en huid).
Alleen toen ik 80 mg ging nemen was ik heel de dag moe en geen zin om te trainen of weg te gaan enzo.
Weet niet hoe erg je het had?Oke oke gewoon via huisarts? Ik heb nu een creme om mee te beginnen maar wil liefst gewoon aan de roa ook ondanks de bijwerkingen... Als het na 1 maand weg is ben ik blijWeet niet hoe erg je het had?
Oke oke gewoon via huisarts? Ik heb nu een creme om mee te beginnen maar wil liefst gewoon aan de roa ook ondanks de bijwerkingen... Als het na 1 maand weg is ben ik blijWeet niet hoe erg je het had?
Ja ik zou ook gelijk aan de roa gaan, kreeg op het begin ook allemaal cremetjes enzo maar hebben allemaal niet geholpen.
---------- Toegevoegd om 18:51 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 18:50 ----------
Is er nog verschil tussen 8 maanden aan 40 mg en 4 maanden aan de 80 mg ofzo.
of maakt dit niet uit?