MuscleMeat

1 week na roa kuur weer puisten

Hoelang gebruikt?

• Topic Starter Topic Starter
Vanaf februari, en heb 120mg/kg gehaald

Hoe beviel het je tijdens de kuur? Bijwerkingen, hoe snel ging het weg, hoe voelde je je etc :)

Das zwaar kut... zou beetje rekening houden met je voeding?

ik had het ook erna weer ben toch meer op me eten gaan letten zo neem ik een weight gainer voor de eiwitte na de training omdat ik daardoor minder last van puisjes krijg en zo weinig mogelijk kwark dat is ook niet echt goed voor je

Ik heb denk gewoon niet genoeg mg binnengekregen.
Gelijk terug gaan naar de derma of 2 maanden wachten?

---------- Toegevoegd om 16:43 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 16:39 ----------

Hoe beviel het je tijdens de kuur? Bijwerkingen, hoe snel ging het weg, hoe voelde je je etc :)

Bij mij was het heel snel weg in de 1e maand al, en had bijna geen bijwerkingen (alleen droge lippen en huid).
Alleen toen ik 80 mg ging nemen was ik heel de dag moe en geen zin om te trainen of weg te gaan enzo.

Ik heb denk gewoon niet genoeg mg binnengekregen.
Gelijk terug gaan naar de derma of 2 maanden wachten?

---------- Toegevoegd om 16:43 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 16:39 ----------

Bij mij was het heel snel weg in de 1e maand al, en had bijna geen bijwerkingen (alleen droge lippen en huid).
Alleen toen ik 80 mg ging nemen was ik heel de dag moe en geen zin om te trainen of weg te gaan enzo.

Oke oke gewoon via huisarts? Ik heb nu een creme om mee te beginnen maar wil liefst gewoon aan de roa ook ondanks de bijwerkingen... Als het na 1 maand weg is ben ik blij :D Weet niet hoe erg je het had?

Oke oke gewoon via huisarts? Ik heb nu een creme om mee te beginnen maar wil liefst gewoon aan de roa ook ondanks de bijwerkingen... Als het na 1 maand weg is ben ik blij :D Weet niet hoe erg je het had?

Ja ik zou ook gelijk aan de roa gaan, kreeg op het begin ook allemaal cremetjes enzo maar hebben allemaal niet geholpen.

---------- Toegevoegd om 18:51 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 18:50 ----------

Is er nog verschil tussen 8 maanden aan 40 mg en 4 maanden aan de 80 mg ofzo.
of maakt dit niet uit?

Is het niet omdat je er zo obsessief mee bezig bent dat je juist puistjes krijgt?

Probeer het eens los te laten en kijk dan hoe het gaat, placebo effect.

Het enige wat ECHT werkt tegen acne is ROA. En zelfs met ROA kan het een paar maandjes duren voor alles weg is.

Bij veel mensen worden de puistjes in het begin van de roa kuur juist erger, en an een maandje dan verdwijnen deze stilaan. Ikzelf heb enkele jaren terug ook een roa kuur voorgeschreven gehad bij de huidarts, en heb tot vandaag nog geen last van terugkomende puistjes. (Af en toe natuurlijk 1tje maar lijkt me vrij normaal)

Ja ik zou ook gelijk aan de roa gaan, kreeg op het begin ook allemaal cremetjes enzo maar hebben allemaal niet geholpen.

---------- Toegevoegd om 18:51 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 18:50 ----------

Is er nog verschil tussen 8 maanden aan 40 mg en 4 maanden aan de 80 mg ofzo.
of maakt dit niet uit?

Hoe hoger gedoseerd hoe meer bijwerkingen dacht ik, zolang je aantal mgs maar haalt.

Wacht het even een maandje of 2 af, kan zijn dat je wat puistjes krijgt door veranderingen in je bloed ofzo.

Terug
Naar boven