AndroidHealthClinic

10.000 stappen

Peiling Peiling Hoeveel stappen zet jij?

• Totaal stemmers
    37
Was idd een marketing stunt van een Japans bedrijf dat pedometers vervaardigde.

Als het een marketting truc is moet er toch geld op verdient worden, dat bedoel ik. Dan maakt die 3k extra stappen geen invloed
Een mooi rond getal blijft beter hangen en 10k stappen is waarschijnlijk een hoeveelheid de velen wel kunnen halen, maar er wel een steuntje voor in de rig nodig hebben, als men 5k had aangehouden waren er vermoedelijk veel minder stappentellers verkocht.

Ik draag mijn Garmin Forerunner 165 vandaag precies 1 jaar en kom uit op gemiddeld 13.046 stappen per dag. Ik ben er echter zeker niet autistisch mee bezig om dagelijks een bepaald aantal stappen te halen. De weektotalen fluctueren dan ook behoorlijk. Sinds corona (2020) ben ik wel bewust wandelingen gaan maken, iets wat ik daarvoor nooit deed. En daarnaast doe ik ook nog hardlopen.

1754112623576.png

Laatst bewerkt:
Je moet dat ook verspreiden denk ik, zou een getal moeten genomen worden elke 4 uur dat je niet slaapt. 1x per dag 15000 stappen door een loop en voor de rest zitten of liggen is ook niet goed. (maak me er zelf ook soms schuldig aan)

Terug
Naar boven