XXL Nutrition

10 dagen spierpijn

frankdetank

Novice
Waardering
0
Lengte
1m78
Massa
85kg
Hallo

Ik ben Frank

19j en weeg nu zon 81kg

Echter ik kan zo weinig trainen, ik heb vaak tot wel 10 dagen serieuze spierpijn !!

Is dit normaal, en zo nee hoe kan ik dit verbeteren?

Gr

Laatst bewerkt:
10 dagen is heel lang, denk dat je teveel doet of te intensief.
post je schema eens

10 dagen :O
Ik heb in mn benen altijd het langst spierpijn, en dat zijn 3 dagen..
3 kilo in een jaar is ook niet veel,
Denk dat het in je schema moet zitten.

idd, meer info is handig.
waarschijnlijk is het handiger om een tijdje meer hh te maken bijv 3x20 op alles
zo krijg je extra doorbloeding (activeer je capilarisatie)

en goed eten!

• Topic Starter Topic Starter
Ik doe 2x per week alles

benchpress (kan al bijna 55kg :P)
borstapparaat
ketting uit elkaar voor borst
losse gewichten biceps
rug apparaat
bicep apparaat
schouderapparaat
crunches
opdrukken

Zijn geen fijne verhoudingen. Borstbiceps all the wayyy yeahhh

Je kan zo weinig trainen omdat je wel 10 dagen serieuze spierpijn hebt, maar ondertussen doe je wel '2x per week alles'.

Je trainingsschema lijkt nergens op en je voeding waarschijnlijk ook niet.

> Sticky's lezen

Aan mijn voeding kan het niet liggen.

Ik kan niet goed trainen nee omdat ik nog spierpijn van de vorige keer heb dus eens in de maand neem ik 10 dagen rust dan kan ik weer fatsoenlijk trainen.

3 kilo in een jaar, is duidelijk je voeding

voeding is slecht, en ja dat zie ik al zonder te weten wat je eet. Je trainingsschema slaat ook nergens op.

Dit eet ik zoal:

Sochtends bij wakker worden
bord cornflakes met beker melk

Smiddags
5(!) botherhammen met kaas of vlees

Dan schep ik bij het avondeten altijd 2x op

Laatst bewerkt:
Aan mijn voeding kan het niet liggen.

Ik kan niet goed trainen nee omdat ik nog spierpijn van de vorige keer heb dus eens in de maand neem ik 10 dagen rust dan kan ik weer fatsoenlijk trainen.

75 kg, en 3 kg bijkomen op 1 jaar.. Sorry, maar daar ligt het dus wel aan ;).

---------- Post toegevoegd Mon 18 Jun 2012 om 10:05 ----------

En je eet minder dan mijn 5 jarig nichtje. (no pics)

Jemig, je eet wel 5 boterhammen!

Not sure if serious.

Sorry maar mijn vrienden staan me altijd aan te kijken van wattafak eet jij veel hhahah, eet tussendoor ook veel gewoon af en toe eens beker melk en dan weer reep peperkoek enzovoort ;)

Je vrienden zien er wrsch ook zo uit.

[Afbeelding niet meer beschikbaar]

http://www.getfit.ro/newgetfit/wp-content/uploads/2009/12/ectomorful.jpg

---------- Post toegevoegd Mon 18 Jun 2012 om 10:14 ----------

Sorry maar mijn vrienden staan me altijd aan te kijken van wattafak eet jij veel hhahah, eet tussendoor ook veel gewoon af en toe eens beker melk en dan weer reep peperkoek enzovoort ;)

Van een voedingsschema en een bepaald aantal kcal nog nooit gehoord, veronderstel ik :)?

Jemig, je eet wel 5 boterhammen!

Not sure if serious.

Serieus, ik zie collega's lopen die 2 boterhammen eten met de lunch.... 5 is al heel wat vergeleken bij dat. (maar waarschijnlijk nog niet genoeg.. zou voor mij niet genoeg zijn om op gewicht te blijven)

Ik wordt ook altijd raar aangekeken als ik een volle broodbak heb, en elke keer weer opnieuw :s Hoe kunnen mensen iedere keer verbaasd zijn over hetzelfde vraag ik me dan wel eens af. Maar iedere maand 10 dagen rust schiet natuurlijk ook niet op he, en dat trainingsschema ziet er ook niet uit. En je moet echt meer eten, herstel je ook beter. Als ik een of twee dagen niet goed eet krijg ik ook overal pijntjes, misschien broscience of iets tussen de oren maar ik merk het toch echt.

Conclusie: Lees de stickies, maak een goed trainings- en voedingsschema en trek je niks aan van mensen die je raar aankijken omdat je goed bezig bent.

Dit eet ik zoal:

Sochtends bij wakker worden
bord cornflakes met beker melk

Smiddags
5(!) botherhammen met kaas of vlees

Dan schep ik bij het avondeten altijd 2x op

Je voeding is ruk zoals ik al zei

---------- Post toegevoegd Mon 18 Jun 2012 om 11:05 ----------

Ik wordt ook altijd raar aangekeken als ik een volle broodbak heb, en elke keer weer opnieuw :s Hoe kunnen mensen iedere keer verbaasd zijn over hetzelfde vraag ik me dan wel eens af. Maar iedere maand 10 dagen rust schiet natuurlijk ook niet op he, en dat trainingsschema ziet er ook niet uit. En je moet echt meer eten, herstel je ook beter. Als ik een of twee dagen niet goed eet krijg ik ook overal pijntjes, misschien broscience of iets tussen de oren maar ik merk het toch echt.

Conclusie: Lees de stickies, maak een goed trainings- en voedingsschema en trek je niks aan van mensen die je raar aankijken omdat je goed bezig bent.

Komt mij bekend voor! Zitten mij altijd vreemd aan te kijken omdat ik veel en vaak eet. Zelf eten ze 1 keer tussen de middag en lopen allemaal met overgewicht rond. Ze snappen er niets van. Maar op een gegeven moment moet het toch wel oud nieuws zijn niet?

de zoveelste troll...

move along people

Terug
Naar boven