AndroidHealthClinic

10 dagen spierpijn

dit lijkt auschwitz voedsel rantsoen wel gvd zeg

Serieus, ik zie collega's lopen die 2 boterhammen eten met de lunch.... 5 is al heel wat vergeleken bij dat. (maar waarschijnlijk nog niet genoeg.. zou voor mij niet genoeg zijn om op gewicht te blijven)

2 boterhammen? Ik heb serieus om 2/3 uur alweer trek, terwijl ik om 1 uur een bak kip/pasta op heb :(?

Troll of superdom, u pick.

• Topic Starter Topic Starter
Hallo ik ben nu anders gaan eten en merk inderdaad wel verschil dankje

Na 1 dag al? Troll harder

dont feed the troll

oke ik mag niet veel zeggen, ik ben misschien wel de grootste ecto maar eet wel 3 keer zoveel als wat jij eet, dat jij niet magerder word door zo weinig te eten:p

Dit eet ik zoal:

Sochtends bij wakker worden
bord cornflakes met beker melk

Smiddags
5(!) botherhammen met kaas of vlees

Dan schep ik bij het avondeten altijd 2x op

5 boterhammen??? na 5 boterhammen heb ik nog niet eens het gevoel dat mijn maag enigszins gevuld is... eet je 's avonds na je avondeten niks meer? je kunt trouwens wel peperkoek en dat soort zooi pakken wat vol suiker zit maar daar ga je echt nooit breed van worden hoor. ofja, wel breed maar wss niet op de manier dat je het wilt worden.

Carbs zijn carbs.

Boeit geen reet voor je massagroei hoe je je carbs binnenkrijgt, ze worden allemaal afgebroken tot enkelvoudige suikers voordat je lichaam er iets mee doet.
Alleen zijn natuurlijke producten gezonder omdat micronutrienten en vezels.
Maar ik betwijfel of iemand die 400 gram carbs uit brinta haalt harder groeit dan iemand die 400 gr carbs uit suiker haalt.

Boeit geen reet voor je massagroei hoe je je carbs binnenkrijgt, ze worden allemaal afgebroken tot enkelvoudige suikers voordat je lichaam er iets mee doet.
Alleen zijn natuurlijke producten gezonder omdat micronutrienten en vezels.
Maar ik betwijfel of iemand die 400 gram carbs uit brinta haalt harder groeit dan iemand die 400 gr carbs uit suiker haalt.

je word sneller vet, daardoor moet je sneller en vaker cutten waardoor je minder lang kan bulken, dus minder tijd hebt om te gainen. Dus heeft het wel degelijk invloed op je groei. Verder kost het je lichaam meer energie om complexe carbs te verwerken, maar die extra kcals zijn volgens mij ook te verwaarlozen

Laatst bewerkt:
in bulk is 5 boterhammen een maaltijd voor mij (en vele anderen met mij denk ik :roflol: )

je word sneller vet, daardoor moet je sneller en vaker cutten waardoor je minder lang kan bulken, dus minder tijd hebt om te gainen. Dus heeft het wel degelijk invloed op je groei. Verder kost het je lichaam meer energie om complexe carbs te verwerken, maar die extra kcals zijn volgens mij ook te verwaarlozen

Wanneer de kcal inname van iemand die veel suikers eet gelijk is aan die van iemand die vooral complexe carbs eet, zal de een niet vetter worden dan de andere (op de verbrandingsenergie na, maar dat is inderdaad verwaarloosbaar als je t wegstreept tegen dagelijkse inname)

Serieus, ik zie collega's lopen die 2 boterhammen eten met de lunch.... 5 is al heel wat vergeleken bij dat. (maar waarschijnlijk nog niet genoeg.. zou voor mij niet genoeg zijn om op gewicht te blijven)
srs, toch geen mannelijke collega's??
Ik stak dit in mijn holle kies toen ik nog maar 7j was ofzo

Mijn record staat op circa 1 maand spierpijn en dat was in mijn biceps. Kon hem amper bewegen en die ronde bicep was niet rond meer, maar helemaal plat. :p Alle spieren in mijn biceps waren 'gebroken'.

Terug
Naar boven