kidmonster
Ripped Bodybuilder
- Waardering
- 124
- Lengte
- 1m80
- Massa
- 88kg
- Vetpercentage
- 10%
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.

Serieus, ik zie collega's lopen die 2 boterhammen eten met de lunch.... 5 is al heel wat vergeleken bij dat. (maar waarschijnlijk nog niet genoeg.. zou voor mij niet genoeg zijn om op gewicht te blijven)
?Dit eet ik zoal:
Sochtends bij wakker worden
bord cornflakes met beker melk
Smiddags
5(!) botherhammen met kaas of vlees
Dan schep ik bij het avondeten altijd 2x op
na 5 boterhammen heb ik nog niet eens het gevoel dat mijn maag enigszins gevuld is... eet je 's avonds na je avondeten niks meer? je kunt trouwens wel peperkoek en dat soort zooi pakken wat vol suiker zit maar daar ga je echt nooit breed van worden hoor. ofja, wel breed maar wss niet op de manier dat je het wilt worden.Boeit geen reet voor je massagroei hoe je je carbs binnenkrijgt, ze worden allemaal afgebroken tot enkelvoudige suikers voordat je lichaam er iets mee doet.
Alleen zijn natuurlijke producten gezonder omdat micronutrienten en vezels.
Maar ik betwijfel of iemand die 400 gram carbs uit brinta haalt harder groeit dan iemand die 400 gr carbs uit suiker haalt.
Hallo ik ben nu anders gaan eten en merk inderdaad wel verschil dankje
je word sneller vet, daardoor moet je sneller en vaker cutten waardoor je minder lang kan bulken, dus minder tijd hebt om te gainen. Dus heeft het wel degelijk invloed op je groei. Verder kost het je lichaam meer energie om complexe carbs te verwerken, maar die extra kcals zijn volgens mij ook te verwaarlozen
Wanneer de kcal inname van iemand die veel suikers eet gelijk is aan die van iemand die vooral complexe carbs eet, zal de een niet vetter worden dan de andere (op de verbrandingsenergie na, maar dat is inderdaad verwaarloosbaar als je t wegstreept tegen dagelijkse inname)
srs, toch geen mannelijke collega's??Serieus, ik zie collega's lopen die 2 boterhammen eten met de lunch.... 5 is al heel wat vergeleken bij dat. (maar waarschijnlijk nog niet genoeg.. zou voor mij niet genoeg zijn om op gewicht te blijven)