Fitness Seller

10 Hours of Walking in Paris as a jew. (VIDEO)

Ben geen fan van de PVDA maar zou hem wel graag als premier van Nederland willen zien.

Ben geen fan van de PVDA maar zou hem wel graag als premier van Nederland willen zien.

Hebben jullie ook eens een 'allochtoon' als premier gehad dan. :D

main.php?g2_view=core.jpg

False flag.

Hulde aan de massa-immigratie!

Filmpje valt wel vies tegen. Iedereen houdt netjes z'n handjes thuis en er wordt wat bescheiden gevloekt en gekwat.
Bij ons op de kleuterschool gaat het er harder aan toe en daar mag ik dus ook niet meer komen maar mijn reputatie leeft er nog voort.

Als dat nu de opbrengst is van 10 uur. Dat kunnen wij in Nederland beter kom.

Filmpje valt wel vies tegen. Iedereen houdt netjes z'n handjes thuis en er wordt wat bescheiden gevloekt en gekwat.
Bij ons op de kleuterschool gaat het er harder aan toe en daar mag ik dus ook niet meer komen maar mijn reputatie leeft er nog voort.

Als dat nu de opbrengst is van 10 uur. Dat kunnen wij in Nederland beter kom.
Nu moet je ook vertellen hoe dat zit he :roflol:

Laatste keer had ik met Kim de Gelder afgesproken bij de kleuterschool alleen toen had ik me helaas verslapen.

mooi hoe al dat linkse volk hier de boel loopt te bagatelliseren als het om een jood gaat, maar mocht hetzelfde gebeuren met gescheld richting moslims dan lopen we allemaal racisme te schreeuwen en schande te roepen

mooi hoe al dat linkse volk hier de boel loopt te bagatelliseren als het om een jood gaat, maar mocht hetzelfde gebeuren met gescheld richting moslims dan lopen we allemaal racisme te schreeuwen en schande te roepen

Linkse hommels!

Joden, moslims, christentuig, allemaal terug naar Israël, daar lekker uitvechten wie er gelijk heeft.

Die jood moet daar gewoon niet lopen zodat niemand hem kan bespugen en uitschelden. Schuld van de jood.

Die spotprent tekenaars moeten ook gewoon alle religies bespotten behalve de islam zodat je geen aanslagen uitlokt. Schuld van de tekenaar.

Van Gogh verdiende deze dood want hij bespotte de islam. Eigen schuld.

Die Nederlanders moeten ook niet zo zeuren over die islam, dan moeten ze er niet blijven wonen. Eigen schuld.

Jij weer. Ga eens terug naar je eigen land.
Maar als ik 10 uur lang rond ga lopen door de achterbuurten van Parijs, of welke grote wereldstad dan ook, moet het wel tegenzitten mocht ik verbaal niet meer naar m'n kop krijgen dan dit. Als ik uberhaupt m'n kleren en goudzakje dan nog heb.

---------- Toegevoegd om 11:04 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 10:36 ----------

Wel grappig ook hoe jullie nazi's haten op joden tegenwoordig afkeuren zodra moslims het doen. :roflol:

Maar als ik 10 uur lang rond ga lopen door de achterbuurten van Parijs, of welke grote wereldstad dan ook, moet het wel tegenzitten mocht ik verbaal niet meer naar m'n kop krijgen dan dit. Als ik uberhaupt m'n kleren en goudzakje dan nog heb.

Ok, dan is het inderdaad geen probleem en is ook zo bijna heel ongeveer hetzelfde.

Wel grappig ook hoe jullie nazi's haten op joden tegenwoordig afkeuren zodra moslims het doen. :roflol:

:eek::rolleyes:

hoeveel van jullie hebben daadwerkelijk het filmpje gezien?

gebeurd niet bijzonder veel om eerlijk te zijn :roflol:

Terug
Naar boven