- Waardering
- 22.094
[Link niet meer beschikbaar]
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Ben geen fan van de PVDA maar zou hem wel graag als premier van Nederland willen zien.

Hebben jullie ook eens een 'allochtoon' als premier gehad dan.
![]()
Nu moet je ook vertellen hoe dat zit heFilmpje valt wel vies tegen. Iedereen houdt netjes z'n handjes thuis en er wordt wat bescheiden gevloekt en gekwat.
Bij ons op de kleuterschool gaat het er harder aan toe en daar mag ik dus ook niet meer komen maar mijn reputatie leeft er nog voort.
Als dat nu de opbrengst is van 10 uur. Dat kunnen wij in Nederland beter kom.

Als volwassen mannen niet meer in een kleuterschool mogen komen, heeft dat maar één reden...

Als volwassen mannen niet meer in een kleuterschool mogen komen, heeft dat maar één reden...![]()

mooi hoe al dat linkse volk hier de boel loopt te bagatelliseren als het om een jood gaat, maar mocht hetzelfde gebeuren met gescheld richting moslims dan lopen we allemaal racisme te schreeuwen en schande te roepen
Filmpje valt wel vies tegen. Iedereen houdt netjes z'n handjes thuis en er wordt wat bescheiden gevloekt en gekwat.

Maar als ik 10 uur lang rond ga lopen door de achterbuurten van Parijs, of welke grote wereldstad dan ook, moet het wel tegenzitten mocht ik verbaal niet meer naar m'n kop krijgen dan dit. Als ik uberhaupt m'n kleren en goudzakje dan nog heb.
Wel grappig ook hoe jullie nazi's haten op joden tegenwoordig afkeuren zodra moslims het doen.![]()