Een allochtone naam wordt tot 16% minder geklikt op job vacatures. Ok, nu weet je het. Open een thread daarover en toon je verontwaardigheid
Allochtonen vormen helaas een meerderheid in allerhande criminaliteit en hebben zichzelf een slechte naam toegedaan en het is aan hun zelf om die slechte naam kwijt te spelen.
Ook hebben allochtonen over het algemeen wat andere waarden en normen (in de omgang bijvoorbeeld, taal die men spreekt) die werkgevers niet geheel fijn vinden. (dat kan dan wel door opvoeding komen).
Dat werkgevers daarom minder geneigd zijn een allochtoon in dienst te nemen is misschien niet geheel correct maar wel logisch.
Ik kan wel weer eens nagaan hoeveel % er van de allochtone jongeren met de popo in aanraking komt ondanks de prima voorzieningen die Nederland biedt voor een ieder die hier naar toe kwam en komt.
Van de gastarbeider (huizen, sociale voorzieningen) die zijn gezin hierheen haalde tot top 600 crimineel (woning+werk garanties) in het jaar
2015 je wordt geholpen tot je een ons weegt en er zijn geen excuses als racisme en 'ik had geen kansen op school'.
---------- Toegevoegd om 12:43 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 12:39 ----------
Noem jij het racisme en ga huilen ik noem het realisme en zeg tegen 'de allochtoon' ga je best doen NL is goed geweest en nog steeds voor je opa, je ouders en jouzelf.