erwin280
Huge Freak
- Waardering
- 819
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Nou das een ding wat zeker is. Talloze topics die gewoon echt lachen waren

Voor de mensen die al 10 jaar lid zijn, wat was het grootste verschil met 10 jaar terug op dit forum? een '' vroegah was het beter'' ding.

vooral dat het veel minder massaal was. Veel minder topics en leden. Als er een rel was dan wist iedereen het ook.
meetings waren vroeger ook erg leuk![]()

meetings nooit aan deelgenomen, maar wat ik lees aan de huidige vorm ervan, zie ik enkel een paar skrale ecto's die een reep eten (met hier en daar natuurlijk wel een uitzondering gelaten die wel daadwerkelijk traint) en het DBB tot een hoger maatschappelijk social media network hebben verheven, daar zij zich gebonden voelen omdat er incidenteel wel eens getraind wordt.
moet ook eerlijk zeggen toen ik hier kwam, dat er meer inhoudelijke topics waren. nu is het een soort van statement als je geen 40.000 posts hebt, hoor je er niet bij
en de non topics groeien aan alle kanten. lijkt wel een digitale bacteriële infectie. mensen vragen enkel en lezen niet meer.
nu ga ik absoluut geen medeplichtigheid ontkennen, maar het gros van de huidige aantal nieuwe members ontleent zijn status aan multiposts met smiley's
ik weet niet of ik mijzelf onder een bepaalde garde mag scharen, maar er is
wel een bepaalde teloorgang te zien.
mensen die met een raar bepaald soort "nig*ah wannabee" bro-straattaal elkaar bekritiseren over hoe "buf" ze zijn. en elkaar superdude noemen terwijl ze zelf foto's plaatsen met een onderbroek tot onder de oksels en enkel de abs aanspannen....
mijns inziens, heeft maar 15% hier, een daadwerkelijke prestatie neergezet waar men met recht trots op kan zijn.
ohh. ja OT gefeliciteerd Rob.
ook oldskool hiero...vroegaah was alles beter!
Vind dat alle 10jr members automatisch elite status moeten krijgen...als beloning van hun trouw!
. Alleen onder andere account. Daarna deze begonnen. Deze is bij 10 jaar.