AndroidHealthClinic

10 jaar + lid van DBB!

Voor de mensen die al 10 jaar lid zijn, wat was het grootste verschil met 10 jaar terug op dit forum? een '' vroegah was het beter'' ding.

Nou das een ding wat zeker is. Talloze topics die gewoon echt lachen waren

2019/2020.........

GsE3k.jpg

Yup, dat was het 5 jaar geleden ook al. Wat een tijden! Er werden ook meer topics geopend als ik mij dat nog goed herinner. Ik had het soms erg druk met alle topics te lezen.

Voor de mensen die al 10 jaar lid zijn, wat was het grootste verschil met 10 jaar terug op dit forum? een '' vroegah was het beter'' ding.

vooral dat het veel minder massaal was. Veel minder topics en leden. Als er een rel was dan wist iedereen het ook.

meetings waren vroeger ook erg leuk :D

Je had nooit dat als je een paar uur niet geweest was je ineens een reltopic moest doornemen met 10000 posts..

vooral dat het veel minder massaal was. Veel minder topics en leden. Als er een rel was dan wist iedereen het ook.

meetings waren vroeger ook erg leuk :D

meetings nooit aan deelgenomen, maar wat ik lees aan de huidige vorm ervan, zie ik enkel een paar skrale ecto's die een reep eten (met hier en daar natuurlijk wel een uitzondering gelaten die wel daadwerkelijk traint) en het DBB tot een hoger maatschappelijk social media network hebben verheven, daar zij zich gebonden voelen omdat er incidenteel wel eens getraind wordt.

moet ook eerlijk zeggen toen ik hier kwam, dat er meer inhoudelijke topics waren. nu is het een soort van statement als je geen 40.000 posts hebt, hoor je er niet bij???
en de non topics groeien aan alle kanten. lijkt wel een digitale bacteriële infectie. mensen vragen enkel en lezen niet meer.

nu ga ik absoluut geen medeplichtigheid ontkennen, maar het gros van de huidige aantal nieuwe members ontleent zijn status aan multiposts met smiley's:o

ik weet niet of ik mijzelf onder een bepaalde garde mag scharen, maar er is
wel een bepaalde teloorgang te zien.

mensen die met een raar bepaald soort "nig*ah wannabee" bro-straattaal elkaar bekritiseren over hoe "buf" ze zijn. en elkaar superdude noemen terwijl ze zelf foto's plaatsen met een onderbroek tot onder de oksels en enkel de abs aanspannen....

mijns inziens, heeft maar 15% hier, een daadwerkelijke prestatie neergezet waar men met recht trots op kan zijn.

ohh. ja OT gefeliciteerd Rob.

Laatst bewerkt:
meetings nooit aan deelgenomen, maar wat ik lees aan de huidige vorm ervan, zie ik enkel een paar skrale ecto's die een reep eten (met hier en daar natuurlijk wel een uitzondering gelaten die wel daadwerkelijk traint) en het DBB tot een hoger maatschappelijk social media network hebben verheven, daar zij zich gebonden voelen omdat er incidenteel wel eens getraind wordt.

moet ook eerlijk zeggen toen ik hier kwam, dat er meer inhoudelijke topics waren. nu is het een soort van statement als je geen 40.000 posts hebt, hoor je er niet bij???
en de non topics groeien aan alle kanten. lijkt wel een digitale bacteriële infectie. mensen vragen enkel en lezen niet meer.

nu ga ik absoluut geen medeplichtigheid ontkennen, maar het gros van de huidige aantal nieuwe members ontleent zijn status aan multiposts met smiley's:o

ik weet niet of ik mijzelf onder een bepaalde garde mag scharen, maar er is
wel een bepaalde teloorgang te zien.

mensen die met een raar bepaald soort "nig*ah wannabee" bro-straattaal elkaar bekritiseren over hoe "buf" ze zijn. en elkaar superdude noemen terwijl ze zelf foto's plaatsen met een onderbroek tot onder de oksels en enkel de abs aanspannen....

mijns inziens, heeft maar 15% hier, een daadwerkelijke prestatie neergezet waar men met recht trots op kan zijn.

ohh. ja OT gefeliciteerd Rob.

helemaal mee eens, maar denk dat je met 15% nog aan de hoge kant zit.

• Topic Starter Topic Starter
Achja, 'vroegah' wisten we ook allemaal een stuk minder. De meeste kennis staat nu gewoon in stickies. Als iemand nu vraagt wat hij moet doen als hij een dag zijn creatine vergeten is wordt hij uitgelachen. In het begin waren er enkelen met kennis en voor de rest waren het voornamelijk mensen die heel graag heel groot wilde worden maar nog niet echt precies wisten hoe. Nu weten de meeste mensen wel wat ze moeten doen en is vanzelfsprekend het offtopic gedeelte een stuk prominenter geworden.

En verder was het idd natuurlijk een veel kleiner clubje, dus kende je elkaar wat meer. Ik zie nu ooit mensen met 5k posts waar ik nog nooit van gehoord heb.

Ook oldskool hiero...vroegaah was alles beter!

Vind dat alle 10jr members automatisch elite status moeten krijgen...als beloning van hun trouw!

Ik ben het ook Rob:D. Alleen onder andere account. Daarna deze begonnen. Deze is bij 10 jaar.
Vroeger was het beter. Het clubbie was kleiner, selecter en beter. Al die ****ers tegenwoordig.
Ik lees nu af en toe nog wat mee, post zelden. Maar blijf wel af en toe terug komen.

Maar mis de 1e 3-5 jaar wel:D

Ik heb nog even te gaan al voelt het soms wel alsof ik hier al 10 jaar zit

Vroeger was het inderdaad wel gezelliger. Meer het gevoel alsof iedereen elkaar kende.

Ik ben ook 10 jaar.

Nog een aantal jaartjes te gaan

nog niet zo lang maar komt wel uit een memorabele generatie met sniper X en luppie

Gefeliciteerd Rob! Op naar de 20;)

Terug
Naar boven