MuscleMeat

10 jaar + lid van DBB!

meetings nooit aan deelgenomen, maar wat ik lees aan de huidige vorm ervan, zie ik enkel een paar skrale ecto's die een reep eten (met hier en daar natuurlijk wel een uitzondering gelaten die wel daadwerkelijk traint) en het DBB tot een hoger maatschappelijk social media network hebben verheven, daar zij zich gebonden voelen omdat er incidenteel wel eens getraind wordt.

moet ook eerlijk zeggen toen ik hier kwam, dat er meer inhoudelijke topics waren. nu is het een soort van statement als je geen 40.000 posts hebt, hoor je er niet bij???
en de non topics groeien aan alle kanten. lijkt wel een digitale bacteriële infectie. mensen vragen enkel en lezen niet meer.

nu ga ik absoluut geen medeplichtigheid ontkennen, maar het gros van de huidige aantal nieuwe members ontleent zijn status aan multiposts met smiley's:o

ik weet niet of ik mijzelf onder een bepaalde garde mag scharen, maar er is
wel een bepaalde teloorgang te zien.

mensen die met een raar bepaald soort "nig*ah wannabee" bro-straattaal elkaar bekritiseren over hoe "buf" ze zijn. en elkaar superdude noemen terwijl ze zelf foto's plaatsen met een onderbroek tot onder de oksels en enkel de abs aanspannen....

mijns inziens, heeft maar 15% hier, een daadwerkelijke prestatie neergezet waar men met recht trots op kan zijn.

ohh. ja OT gefeliciteerd Rob.
Grote kern van waarheid in deze post

• Topic Starter Topic Starter
Whaha ik was nog bij (volgens mij) de allereerste DBB meet. In het park in Rotterdam. We gingen BBQ'en. Met die mafkees Testo er bij. Die kerel had 2 dagen daarvoor een frontload van 3 gram test in zijn aars geramd en zat daar liter baco weg te rammen. Gekke verhalen over hoe zijn baco het beste smaakte met ghb er door heen :roflol:

Daarna gingen ze nog stappen. Ook met Juggernaut en BIG-G. Stel gasten bij elkaar haha. Staat nog ergens een topic op DBB met de foto's van die BBQ volgens mij.

Whaha ik was nog bij (volgens mij) de allereerste DBB meet. In het park in Rotterdam. We gingen BBQ'en. Met die mafkees Testo er bij. Die kerel had 2 dagen daarvoor een frontload van 3 gram test in zijn aars geramd en zat daar liter baco weg te rammen. Gekke verhalen over hoe zijn baco het beste smaakte met ghb er door heen :roflol:

Daarna gingen ze nog stappen. Ook met Juggernaut en BIG-G. Stel gasten bij elkaar haha. Staat nog ergens een topic op DBB met de foto's van die BBQ volgens mij.

Ik kan hem niet vinden, als iemand de link kan droppen krijgt die karma.
Zo te horen een awesome read.

Iedereen die langer dan 10 jaar lid is krijgt gratis elite membership?? :dunno:

aaaawwwjeeeaahhh TESTO is de man. Wat heb ik gelachen bij de meets waar hij bij was. Echt heel erg jammer dat hij hier niet meer is.

Laatst bewerkt:
hehe.. ja ook alweer 10. Veel veranderd sindsdien.

10 jaar!!! Daar kom ik zelfs voor terug!

Wat ik wel mis is echte typische characters, waarbij ik elke post weer om kon lachen

Klaaswitz, Marky enz
Herkuul :roflol:

Wat ik wel mis is echte typische characters, waarbij ik elke post weer om kon lachen

Klaaswitz, Marky, patmuscle enz

Alle leuke persoonlijkheden op het forum worden gebanned. Dit heb ik al wel is vaker aangekaard bij de leiding.

Binnen een aantal jaar is DBB naar de klote omdat alle legends banned worden en er geen k*t meer aan is.

srs

Volgende week zondag 10 jaar DBB.

Zo Maniac komt ff checken:D

---------- Post toegevoegd Sun 28 Oct 2012 om 08:10 ----------

Eigenlijk moet er een subforum komen waar alleen de 10 jaar jarige leden mogen komen, en ook de gebande 10 jarige leden in dat deel mogen. Wordt gezellig dan!:D

Eigenlijk moet er een subforum komen waar alleen de 10 jaar jarige leden mogen komen, en ook de gebande 10 jarige leden in dat deel mogen. Wordt gezellig dan!:D

Dat zou wel een heel cool idee zijn. Ook klusmier terug toelaten? :D

+1235144 uber plan!!!!

Dat was idd de eerste meet. Man wat heb ik gelachen, echt niet normaal :D Wat me nu opvalt hier is dat al heel snel een houding wordt aangenomen van 'en wie ben jij dan'. Het was vroeger gemoedelijker, of leek zo. De sfeer was gewoon anders.

---------- Post toegevoegd Sun 28 Oct 2012 om 11:01 ----------

Dat zou wel een heel cool idee zijn. Ook klusmier terug toelaten? :D
Tuurlijk. En Markywannabee. Gewoon omdat ik die altijd zo lekker kon afzeiken :P Onder welke steen is DBC01 eigenlijk verdwenen? En waar is Rico (DW) gebleven, lekker ding :)

Terug
Naar boven