- Waardering
- 7.382
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Moraalridder worstelt gewoon met zijn seksualiteit.
Ik ben inderdaad wel wat rechtser geworden, maar dat komt vooral door mijn afkeer van links. Dat elitaire, dat doen alsof je de waarheid in pacht hebt
Toen zaten er nog veel domrechts mensen op DBB. Nu is het meer domlinks.
ben zelf een Marokkaan en weet wat er in de kringen omgaan, theo van gogh kwetste veel mensen en dan is het logsich dat er van de miljoen moslims 1 gek theo afmaakt, keur ik het goed, nee maar we moeten ook weer niet doen alsof het de schuld is van alle moslims.
ben zelf een Marokkaan en weet wat er in de kringen omgaan, theo van gogh kwetste veel mensen en dan is het logsich dat er van de miljoen moslims 1 gek theo afmaakt, keur ik het goed, nee maar we moeten ook weer niet doen alsof het de schuld is van alle moslims.
15 jaar? Is this real life?
Wat weet jij nou van Theo van Gogh en hoeveel weet je nou van 'de kringen'?
Het was ook in a way zijn eigen schuld; Theo was zich er van bewust dat er mensen in NL rondliepen die hem dood wilden. Als hij was gestopt met zijn gedrag, had hij nu waarschijnlijk nog geleefd. Op die manier is het dus wel zijn eigen schuld, aangezien hij wist dat hij een groot risico liep en toch door bleef gaan. Maar dat betekent niet dat Theo fout zat, dat was Mohammed B. En gepeldepinda impliceert met zijn post niet per se dat Theo fout zat.Hele smerige post vind ik dit. Echt. Je schrijft dat je het logisch vindt. Daarmee geef je min of meer toe dat je het zijn eigen schuld is. Zo praten die gesubsidieerde Marokkanen in discussieprogramma's ook. En om jezelf nog schoon te praten zeg jij dat je de moord niet goed keurt.
Het was ook in a way zijn eigen schuld; Theo was zich er van bewust dat er mensen in NL rondliepen die hem dood wilden. Als hij was gestopt met zijn gedrag, had hij nu waarschijnlijk nog geleefd. Op die manier is het dus wel zijn eigen schuld, aangezien hij wist dat hij een groot risico liep en toch door bleef gaan. Maar dat betekent niet dat Theo fout zat, dat was Mohammed B. En gepeldepinda impliceert met zijn post niet per se dat Theo fout zat.
Je leest mijn post gewoon niet goed of begrijpt me nietJe bent al haast net zo erg. In dit land mag je schrijven vinden of denken wat je wilt. Hoe kun je dan van schuld spreken? Had hij moeten buigen voor zijn vele bedreigers dan? Iemand met kogels en messteken afmaken is ook een manier om iemand monddood te maken inderdaad.
. Het gaat om de interpretatie van 'eigen schuld'.
). Is het dan mijn eigen schuld dat mij wat wordt aangedaan? Ja, ik was me er van bewust dat ik gevaar liep en kon het makkelijk uit de weg gaan. Verdien ik het? Nee.Je leest mijn post gewoon niet goed of begrijpt me niet. Het gaat om de interpretatie van 'eigen schuld'. Als ik naar Mekka ga en daar ga rondschreeuwen dat Allah niet bestaat, met als doel om Moslims naar het Atheïsme te bekeren, aangezien ik er van overtuigd ben dat dat het beste is voor de mensheid. Dan is het aannemelijk dat er 1 iemand bij zit die mij wat aandoet (of meerdere
). Is het dan mijn eigen schuld dat mij wat wordt aangedaan? Ja, ik was me er van bewust dat ik gevaar liep en kon het makkelijk uit de weg gaan. Verdien ik het? Nee.

Je leest mijn post gewoon niet goed of begrijpt me niet. Het gaat om de interpretatie van 'eigen schuld'.
Als ik naar Mekka ga en daar ga rondschreeuwen dat Allah niet bestaat, met als doel om Moslims naar het Atheïsme te bekeren, aangezien ik er van overtuigd ben dat dat het beste is voor de mensheid. Dan is het aannemelijk dat er 1 iemand bij zit die mij wat aandoet (of meerdere). Is het dan mijn eigen schuld dat mij wat wordt aangedaan? Ja, ik was me er van bewust dat ik gevaar liep en kon het makkelijk uit de weg gaan. Verdien ik het? Nee.
You wotProbeerde Theo moslims te bekeren tot het christendom,,, nee.
Leven wij in een moslim land.... nee. (al zou je denken soms van wel)
Dus je vergelijking gaat niet op.
Dat hij er wel zelf om gevraagd heeft vind ik dan weer wel te ver gaan idd.Het ergert me gewoon. Na zijn dood hoorde je Marokkanen op tv zeggen dat hij niet dood moest maar dat hij er wel zelf om gevraagd heeft. Krokodillentranen! Tijdens de lawaaidemonstratie op de avond van de moord ( waar Theo waarschijnlijk niks van moest hebben als hij het nog kon zeggen ) zag je geen enkele Marokkaan. Dat geouwehoer over dat hij niet mocht kwetsen maar zelf wel iedere vrijdag luisteren naar haatpreken in die met Nederlands belastinggeld betaalde ' haatpaleizen '.
You wot
Daar ging het helemaal niet om
Het ging om: iets doen waarvan je weet dat het zware gevolgen kan hebben -> het zelf kunnen voorkomen -> toch doen -> eigen schuld als de gevolgen waarheid worden (maar niet per se terecht dat het je overkomt)
Dat hij er wel zelf om gevraagd heeft vind ik dan weer wel te ver gaan idd.
Vind ik ook, maar ging me om de manier waarop Gameboy de post van gepeldepinda interpreteerde.Kan wel zo zijn dat het je daar niet om ging, maar de vergelijking maak je wel heel,erg duidelijk.Wat jij eigen schuld
noemt door weten wat gevolgen kunnen zijn.Noem ik mensen die niet tegen iemand ze uitspraken kunnen,
stom middeleeuws volk, intollerant, en vaak respectloos met 0,0 normen en waarden.