Gameboy
Competitive Bodybuilder
- Waardering
- 95
- Lengte
- 1m93
- Massa
- 103kg
Op het antwoord wie ons is had ik al eerder antwoord gegeven. Het scheelt me in ieder geval wat tijd, dus daarom definieer ik het zodanig. Moet de toenadering eenzijdig zijn dan? De deuren staan altijd open voor ons in de moskeeën. Als het even kan laten de Cohennen van dit land geen gelegenheid onbenut om zich voor het oog van de camera te begeven in de moskee om thee te drinken. Maar waarom wordt het initiatief niet door die gesubsidieerde moslimorganisaties genomen om de dialoog aan te gaan in een kerk? Zodat ze ook eens kennis kunnen maken met andere religies als hun eigen geloof.'Onze kant'? Wie is 'ons' dan? 'Waarom zie je nooit eens een moslim in een kerk? 'Wat is dat voor argument dan? Maar nogmaals de vraag, de zogenaamde teloorgang van Nederland is dus vooral en bijna alleen te danken aan de mislukte integratie?
Verder denk ik inderdaad dat de samenleving op lange termijn naar de klote gaat door de toenemende invloed van islam.

Wat is dat voor argument dan? Maar nogmaals de vraag, de zogenaamde teloorgang van Nederland is dus vooral en bijna alleen te danken aan de mislukte integratie?