Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
wil T je alleen elite maken voor 25 miljoen, terwijl alle anderen slechts 40 euro hoeven te betalen?

Uhmm nou
ik denk dat ik eerst een half uur flabbergasted voor me uit staar en dat ik daarna in een lantaarnpaal hang te joelen.
Ik denk dat ik een leuk huisje koop, naja wel een stuk of 3een nieuwe auto, paar motoren. Plus gewoon erg lekker en luxer zal gaan leven. Mooie reizen maken, toekomst voor mn kinderen financieel vaststellen. Mijn dierbaren verassen.
Als je eenmaal alles hebt wat je wenst is er niets meer om naar te verlangen. Bovendien is het verlangen naar iets ook veel krachtiger dan het uiteindelijke hebben van iets. Maar dat is mss makkelijk gesproken door iemand die al het essentiële en meer al rijkelijk heeft op materieel vlak ntr...naar amerika vliegen en wendy's / taco bell halen.
Daarna in nederland een Lambo+skyline+supra+cls kopen![]()
beetje dom om die wagens in NL te halen............koop een huisje in Duitsland en haal je auto's daar ook, laat ze lekker op Duits kenteken staan!
![]()
alleen om te rijden is leuk, ik zou ook zo iets willen rijden op aruba of in suriname maar dan ben je binnen enkele weken beroofd en/of vermoord
welnee man...........!!JE hebt 25miljoen dan ga je tog niet moeilijk doen over een paar duizendjes![]()
btw duitsland vind ik maar een k*tlandalleen om te rijden is leuk, ik zou ook zo iets willen rijden op aruba of in suriname maar dan ben je binnen enkele weken beroofd en/of vermoord
![]()

Hm ik zou wel even een lange vakantie nemen, 2 weken ameland ofzo

maar aangezien de lagere prijs in zuid-europa + brazilië/mexico komt er dus wat extra vrij voor scandinavië/nederland.bedreigd worden door tientallen mensen, opeens veel meer vrienden hebben en uiteindelijk toch niet gelukkiger zijn nadat je het geld eenmaal gewoon bent, ...
Nee, tzou niets voor mij zijn.Als je eenmaal alles hebt wat je wenst is er niets meer om naar te verlangen. Bovendien is het verlangen naar iets ook veel krachtiger dan het uiteindelijke hebben van iets. Maar dat is mss makkelijk gesproken door iemand die al het essentiële en meer al rijkelijk heeft op materieel vlak ntr...