MuscleMeat

10 Juli, 25 miljoen euro! wat zou jij ermee doen?

Een broodje kroket kopen.

huis + uber garage en dan een mooie verzameling auto's uitstallen en iedere dag een andere auto pakken :D

4 miljoen aan een sportschool.........

kun je nog loten kopen?

een elite lidmaatschap kopen op dbb

Zetel in de 2de kamer kopen... en dan heel de dag moties van wantrouwen indienen!

naar amerika vliegen en wendy's / taco bell halen.

Daarna in nederland een Lambo+skyline+supra+cls kopen :)

de reden dat die prijs zo hoog is komt door dromers die denken dat ze een kans maken het te winnen

Om te beginnen stoppen met werken. Lag ik nou ook in mijn bedje i.p v. beveiligertje spelen

Ik zou niets laten weten aan familie en vrienden. Ze komen anders om geld vragen en dan komen er ruzies, uiteindelijk verlies je je familie en vrienden ;)

Ik zou in een ander maar redelijk bescheiden huis gaan wonen (loft, design meubels), mooie auto, mooi moto, ook nog een vakantiehuisje ergens in Zuid Europa.

Met de rest van het geld probeer ik een imperium uit te bouwen van gyms over heel Europa :cool:

Uhmm nou

ik denk dat ik eerst een half uur flabbergasted voor me uit staar en dat ik daarna in een lantaarnpaal hang te joelen.

Ik denk dat ik een leuk huisje koop, naja wel een stuk of 3 :D een nieuwe auto, paar motoren. Plus gewoon erg lekker en luxer zal gaan leven. Mooie reizen maken, toekomst voor mn kinderen financieel vaststellen. Mijn dierbaren verassen.

bedreigd worden door tientallen mensen, opeens veel meer vrienden hebben en uiteindelijk toch niet gelukkiger zijn nadat je het geld eenmaal gewoon bent, ...

Nee, tzou niets voor mij zijn. ;) Als je eenmaal alles hebt wat je wenst is er niets meer om naar te verlangen. Bovendien is het verlangen naar iets ook veel krachtiger dan het uiteindelijke hebben van iets. Maar dat is mss makkelijk gesproken door iemand die al het essentiële en meer al rijkelijk heeft op materieel vlak ntr...

beetje dom om die wagens in NL te halen............koop een huisje in Duitsland en haal je auto's daar ook, laat ze lekker op Duits kenteken staan!
:thumbs:

JE hebt 25miljoen dan ga je tog niet moeilijk doen over een paar duizendjes :P

btw duitsland vind ik maar een k*tland:P alleen om te rijden is leuk, ik zou ook zo iets willen rijden op aruba of in suriname maar dan ben je binnen enkele weken beroofd en/of vermoord:P

JE hebt 25miljoen dan ga je tog niet moeilijk doen over een paar duizendjes :P

btw duitsland vind ik maar een k*tland:P alleen om te rijden is leuk, ik zou ook zo iets willen rijden op aruba of in suriname maar dan ben je binnen enkele weken beroofd en/of vermoord:P
welnee man...........!!

als je zoveel geld hebt in Aruba of Suriname kun je je ook wel een bodyguard veroorloven, en natuurlijk een Glock 18 automaat.......
:D

Hm ik zou wel even een lange vakantie nemen, 2 weken ameland ofzo

1/5de deel: Ik zou naar Amerika verhuizen en een mooi huis kopen voor: 3-6 miljoen.
1/5 deel: voor een 1/5 deel (panden in diverse werelddelen) kopen inversteren in vastgoed.
1/5deel: Zou proberen om van 1/5 deel om te beginnen, inversteren in; van geld geld maken. En dit gelang de resultaten uitbouwen. Te denken aan; beleggen.
1/5-2/5 deel zou ik in een neutraal (laag) belastingtarief land onderbrengen (thailand of zo) op de bang en/of beleggen.
Een bepaald bedrag zou ik grond kopen in; Groenland en een stukje op de maan.
Ik zou diverse mooie auto's kopen ala: lamborghini (zilver en wit) en een ferrari (zilver). MAAR dan wel 2d-4de hands zodat je nooit te veel verlies hebt bij eventuele verkoop/ruil. (cars are the wordt investments ever!).
En ik zou een X aantal percentage Beatles en Elvis rechten opkopen en andere Royalitys van bekende.

En dit alles zou ik in een of ander zelfopgericht fons onderbrengen, dat schijnt belastingtechnisch aantrekkelijk te zijn en wellicht kan ik iets gunstigs fietsen tav. de kansspelenbelasting want daar gaat verdomme ook nog 25% van af!

En verder veel leuke dingen doen: tav. sport,reizen,cruise,etentjes,pretparken enz.

20 mil op de bank en rentenieren maar!

voor 5 mil huisje hier in NL + auto.

en paar vakantiehuisjes waaronder in: zuid-europa, Scandinavië, Brazilië/Mexico en de VS overal uiteraard ook een auto bij.

komt dus neer op 1 mil per land ;) maar aangezien de lagere prijs in zuid-europa + brazilië/mexico komt er dus wat extra vrij voor scandinavië/nederland.

Oh ja, ik zou me 750k en me zusje 250k geven. Kunnen ze vast wel wat leuks meedoen.

dan met 19 mil naar een bank, willen ze je vast hoge rente op geven als je het bij hun stort.

zeg 4% dan zou dat al neerkomen op een jaarinkomen van 760.000 wat neerkomt op ongeveer 63.000 per maand. Dat zou dus dan het geld zijn wat ik kan gebruiken om op vakantie te gaan in landen waar ik nog geen huisje heb of iets dergelijks. of om iedere dag in een ander land te trainen.

wat ik van die 63.000 overhou mogen me ouders/zusje op het eind van de maand weer tegenmoet zien als extra zakcentje.

mja genoeg gedroomd.

bedreigd worden door tientallen mensen, opeens veel meer vrienden hebben en uiteindelijk toch niet gelukkiger zijn nadat je het geld eenmaal gewoon bent, ...

Nee, tzou niets voor mij zijn. ;) Als je eenmaal alles hebt wat je wenst is er niets meer om naar te verlangen. Bovendien is het verlangen naar iets ook veel krachtiger dan het uiteindelijke hebben van iets. Maar dat is mss makkelijk gesproken door iemand die al het essentiële en meer al rijkelijk heeft op materieel vlak ntr...

Dat zou best irritant zijn wanneer je brieven ontvangt van criminelen of mensen met schulden etc etc.

Ik denk dat ik voor de blauwe envelop nog het meeste vrees ;)

Geld maakt niet gelukkig. Ik ben al gelukkig en dat is mijn rijkdom. Tis alleen wel erg makkelijk. Het is maar net hoe je ermee omgaat. Ik zou de dromen die ik heb waar laten komen en verspreiden over de toekomst. Verder dan hele goede vrienden en directe familie komt niemand te weten dat ik een enorm bedrag heb gewonnen.

Terug
Naar boven