Fitness Seller

10 Juli, 25 miljoen euro! wat zou jij ermee doen?

Huis kopen, auto en vakantie.

zou trouwens ook een huis in een warm land bouwen, vakantiehuis en dat verhuren, terug een bron van inkomsten, en kan mooi oplopen.

zou hetzelfde ook hier doen.

Beetje slim zijn en je kan grote dingen doen en geld blijft maar stromen, want geld kan ook rap op zijn!

wil T je alleen elite maken voor 25 miljoen, terwijl alle anderen slechts 40 euro hoeven te betalen?
:roflol:

2q3xe81.jpg

Met zoveel geld; ging ik een paleis bouwen, met daarin een zwembad en een waterval.
Een paleis wat vol komt te hangen met psychedelische kunst.
Ik kocht een Ferrari en ging elke stad bij langs om flink rond te nken.
Een hoop geld besteedde ik aan zeer zuivere drugs, vakanties en familie.

• Topic Starter Topic Starter
het blijkt dus als je 25 miljoen op je bank hebt, dat je rente bedrag 3000 euro per dag is :D alleen geen ene bank die laat je 25 miljoen op je rekening hebben denk ik.

en ik ga m winnen, ik voel het.

Ik zou m'n sups voortaan niet meer in de VS bestellen.

en ik ga m winnen, ik voel het.

hehe zei ik een paar maand geleden ook toen het hier in België hier terug de grote pot was. Was toen 10 miljoen.

Ik voelde het ook. Uiteindelijk niets gewonnen, nog geen enkele keer.

De dag dat ik paar miljoen win, ga ik toch effe door het lint.

Ik zou mijn geld aan Michael Jackson geven....die kan dat gebruiken.

het blijkt dus als je 25 miljoen op je bank hebt, dat je rente bedrag 3000 euro per dag is :D alleen geen ene bank die laat je 25 miljoen op je rekening hebben denk ik.

Ik denk dat je wel andere conditie's kan krijgen dan de standaard bankrente, dus meer dan 3000 rente per dag is het zeker :D

Ik weet het eigenlijk niet. Je hoeft niet meer te werken dus je hebt niks meer te doen dan de hele dag. Ik denk dat ik Mikki dan eens zou gaan versieren.

eigen (hardcore) sportscholen gaan beginnen.

Ik zou alleen blijven werken als ik ècht plezier in mijn werk had. Anders zou ik natuurlijk gewoon stoppen en de rest van m'n leven xboxen en pils drinken.

ik las gister dat de meeste winnaars gewoon doorgaan met hun leventje en het geld met vrienden delen en aan goede doelen geven:s een klein percentage stopt met werken en geniet van het leven. Het zijn ook altijd gasten die genoeg geld hebben of bejaarden.

:roflol:

Ik ken mensen met een uitkering die dat ook doen

Zou je wel niet eens met mij willen lachen ja!
:D Alleen drink ik dan de pils niet :) maar wat water hehe.

Nah ik zou toch een halftime job willen doen ook al ben ik rijk. Alhoewel ik ook denk als je rijk bent dat er enorm veel deuren opengaan en je wellicht je tijd zeer goed kan vullen met andere zaken, zowel voor plezier als financieel dat je dus infeite niet moet gaan werken.

Ik denk dat niemand dat kan zeggen buiten de mensen die het zo voor mekaar hebben.

Terug
Naar boven