- Waardering
- 0
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
wil T je alleen elite maken voor 25 miljoen, terwijl alle anderen slechts 40 euro hoeven te betalen?
![]()
het blijkt dus als je 25 miljoen op je bank hebt, dat je rente bedrag 3000 euro per dag isalleen geen ene bank die laat je 25 miljoen op je rekening hebben denk ik.
dan verdeel je dat toch over veel verschillende banken, zodat je toch je max aan rente kunt krijgen?het blijkt dus als je 25 miljoen op je bank hebt, dat je rente bedrag 3000 euro per dag isalleen geen ene bank die laat je 25 miljoen op je rekening hebben denk ik.

dan verdeel je dat toch over veel verschillende banken, zodat je toch je max aan rente kunt krijgen?
![]()

Ik zou mijn geld aan Michael Jackson geven....die kan dat gebruiken.
het blijkt dus als je 25 miljoen op je bank hebt, dat je rente bedrag 3000 euro per dag isalleen geen ene bank die laat je 25 miljoen op je rekening hebben denk ik.

Ik zou alleen blijven werken als ik ècht plezier in mijn werk had. Anders zou ik natuurlijk gewoon stoppen en de rest van m'n leven xboxen en pils drinken.

Alleen drink ik dan de pils niet
maar wat water hehe.