AndroidHealthClinic

100kg squat zwaar?

max wat ik squate was 6x120kg atg

als je 100kg squat atg ben je goed bezig niet gek veel maar zie nut niet van 200kg squats voor een hobby bodybuilder

In het wereldje van bodybuilding is het niet echt zwaar.

In de ''normale'' wereld wel.

netjes hoor, maar train vrolijk door dan is het volgende week misschien je max al niet meer ^^

Zolang je bench maar niet hoger is

• Topic Starter Topic Starter
100kg voor 18 jaar is zeker netjes man ;)

Haha tnx ik kan wel zwaarder ben bang dat ik de stang niet stabiel kan houden:( en bij ons moet iemand je helpen om die stang op je boven rug te zetten.:o

---------- Post toegevoegd 13 April 2013 om 23:28 ----------

Zolang je bench maar niet hoger is

bench 60kg loopt echt achter

---------- Post toegevoegd 13 April 2013 om 23:30 ----------

In het wereldje van bodybuilding is het niet echt zwaar.

In de ''normale'' wereld wel.

Bodybuilding gaat toch niet om zware gewichten meer om reps want dat is hypertrophy of heb ik het mis?

ik zie nog steeds mensen die veel meer spiermassa hebben met minder gewicht trainen

---------- Post toegevoegd 13 April 2013 om 23:30 ----------

max wat ik squate was 6x120kg atg

als je 100kg squat atg ben je goed bezig niet gek veel maar zie nut niet van 200kg squats voor een hobby bodybuilder

haha ja denk dat ik niet verder ga dan 120kg

---------- Post toegevoegd 13 April 2013 om 23:32 ----------

ik train 8 maanden totaal de 6 maanden alleen was serieus trainen ik volg Starting Strength Babylovers kreeg die van zo een gast hier hij zei dat ik een beginner ben, dus moest ik van hem dat schema volgen voor mij is een goed schema om kracht en massa te pakken.:p

---------- Post toegevoegd 13 April 2013 om 23:34 ----------

en nu 2 jaar later squat je 5*120 niet echt veel progressie in 2 jaar tijd

HAHA!:p

Kan in het rijtje van hoeveel bench jij?

Idd, is realatief.

Ik heb wel meer gesquat, maar dat trek ik nu niet meer.

• Topic Starter Topic Starter
Hier genoeg vrouwen die squatten.

Netjes zou verder gaan dan 100kg kracht is belangrijk bij BB wat de meeste mensen niet weten.. Ronnie coleman jullie weten genoeg:)

ik vind 100kg niet zwaar.. zeker niet als dit je 1rm is

Wat voor de ene zwaar is, is voor de andere licht. Ik doe 4x 110 en ben 18 jaar, velen zeggen dat ik goed zwaar squat. maar anderen gaan dan al tegen de 200 op mijn leeftijd. Dus dat is dan weer licht. Snappie?

:roflol:

Vrouwen die meer dan 120kg squatten hebben de kont om het te bewijzen en behoren tot de absolute top.
Brb, even een trucklading zout zoeken.

Wat voor de ene zwaar is, is voor de andere licht. Ik doe 4x 110 en ben 18 jaar, velen zeggen dat ik goed zwaar squat. maar anderen gaan dan al tegen de 200 op mijn leeftijd. Dus dat is dan weer licht. Snappie?

True... zwaar is relatief

Terug
Naar boven