XXL Nutrition

105 kg 16 jaar.

btw, jij wordt zeker bij alle ruzies op school betrokken door al die smurfen op je school :p

Jij zit zeker aan de shakies?

haters gonna hate

Netjes, als je van de haters af wilt zou ik een video van 4x130 benchen ofzo erop zetten. dan zijn de haters stil.

ik weeg zelf 115kg en jij bent buffer dan ik.ik ben wel wat langer maar toch zou ik zou graag een filmpje willen zien.

Laatst bewerkt:
Buff, 105 kg of niet, gewoon buff.

Netjes, als je van de haters af wilt zou ik een video van 4x130 benchen ofzo erop zetten. dan zijn de haters stil.

ik weeg zelf 115kg en jij bent buffer dan ik.ik ben wel wat langer maar toch zou ik zou graag een filmpje willen zien.

Jij bent ook 1.98 dan is 115kg helemaal niet veel. Bij 1.78 is 103kg wel veel.

Goed bezig man en helemaal voor een 16jarige!
nice power stats.

heeeeeeel goed hoor, ik zou bijna zegge hoe kan dat nou??

Ik geef je de voordeel van de twijfel als je alleen ff je paspoort met lepel voor de camera houd en dan 130kg een paar x benched zonder een epic ROM natuurlijk :) bvd..

do i see some f**got oorbellen??? gayboy

Ik dacht dat we voornamelijk het fysiek van iemand beoordelen in plaats van eerst te focussen op uiterlijke attributen .

Ben ik de enige die echt gelooft dat TS 105kg is ?

Sommige beseffen niet echt dat er meso's zijn die dit gemakkelijk behalen omdat de meeste hier eerlijkheidshalve van nature ecto zijn en dit niet gemakkelijk behalen .

Maar daarom is het niet minder waar dat de fysiek van TS echt is .

@ TS : goed bezig , verdiep je verder en je zal ver komen

Laatst bewerkt:
gooi er even een cut tegen aan, je hebt wel veel vet.

Goed bezig ik geloof wel dat je zo rond dat gewicht zal zijn

QUOTE]

+1, wil ook een filmpje zien:), gewoon om het je te zien doen en dan kan je aan iedereen hier tonen dat het de waarheid is en of je kuurt of niet(ben er niet voor te vinden), maar je fysiek is iets om trots op te zijn!:D

Nice fysiek, maar heb je toevallig een dumbbell van 15 kilo in je broekzak.

Een vriend van me is langer dan jij (1,83) ziet er buffer uit en weegt "maar" 95kg.

• Topic Starter Topic Starter
dat filmpje is inderdaad een optie, maar ik kijk wel even
ik heb deze foto's gepost omdat er 200reacties zijn waar niemand mij gelooft maarja.

en ik cleanbulk gewoon lekker verder, heb voor de zomer 6 weken gecut van 107.5 naar 98 en toen 2 weken vakantie.
ik zit nu gewoon op 102 en houd dat zo.

btw vanavond zal ik latspread maken en als het goed is donderdag benen/kuiten maar moet even kijken hoe het uitkomt ivbm school.

Als je ff een kleine 140bench en een 4 plate squat met goeie vorm laat zien op film zijn de twijfels hier volledig weg !

idd gewoon even een filmpje maken met een papiertje waar dbb opstaat en dan een 140 bench zetten en 180 squat

dat filmpje is inderdaad een optie, maar ik kijk wel even
ik heb deze foto's gepost omdat er 200reacties zijn waar niemand mij gelooft maarja.

en ik cleanbulk gewoon lekker verder, heb voor de zomer 6 weken gecut van 107.5 naar 98 en toen 2 weken vakantie.
ik zit nu gewoon op 102 en houd dat zo.

btw vanavond zal ik latspread maken en als het goed is donderdag benen/kuiten maar moet even kijken hoe het uitkomt ivbm school.

latspread met spoon en dbb papiertje met forum naam erop zal ook genoeg zijn denk ik. maar filmpje zal idieaal wezen

---------- Post toegevoegd Tue 4 Oct 2011 om 14:07 ----------

Jij bent ook 1.98 dan is 115kg helemaal niet veel. Bij 1.78 is 103kg wel veel.

naturel vond ik het best netjes. ken er niet zoveel die het wegen. maar idd ben veel langer dus oog dan ook veel minder buff

Sounds promising... als dit waar is zou ik snel een goede trainer zoeken en wedstrijden gaan doen :P Roelly is ook begonnen in mijn sportschool met soortgelijk fysiek (alleen was hij al veel ouder) en kijk waar hij nu is! Met jou leeftijd en de goede instelling zou je best eens ver kunnen komen.

Zeker goed hoor! Echt een bizar grootte chest volgens mij? Zie je upper chest zelfs bij back double biceps:P

Netjes!

Terug
Naar boven