MuscleMeat

105 kg 16 jaar.

• Topic Starter Topic Starter
Ma ;
Benchpress, schuin dumbbell drukken, peck deck of kabelcross.
dumbbell stekken, pushdowns
Di ;
Deadlift, BOR, dumbbell row, optrekken.
Dumbbell curl, preacher curl
Do ;
Squat, leggpress, stiff DL, leg curl.
Staand kuiten, zittend en meestal in leggpress apparaat iets van boomstam trappen ofzo?
Vrij ;
Dumbbell dr, side, bentover, shrugs, crunsch, beenheffen en nog wat onderarmpjes.

dreamer bulk

Nogmaals, wat eet je op een dag?

[Afbeelding niet meer beschikbaar]

do it op

not srs

ben je natural?

Nu ik je foto's een goed bekeek valt vet nog wel mee.
Succes met de bulk verder man;)
Ben er best wel jaloers op, ben even groot alleen 25kg minder:(
Heb je ook pic van je benen?

Je staat er goed bij zeker voor die leeftijd, als hij bijna 17 wordt zou er een kleine kans bestaan dat dit naturel is behaald. Naturel ben je hier in mijn optiek gewoon minstens 2 jaar mee bezig en dat met veel geld en kennis voor de juiste voeding en / of monstergenen. Of natuurlijk een voedings- en trainingscoach:)

p.s. dit is mijn reactie op alle mensen die twijfelen over naturel ja of nee, zo denk ik erover. Verder maakt het me niet of je wel of niet hebt gebruikt, hoop alleen dat je eerlijk bent.

Movie!!! with spoon!

De spoon is achterhaald man, daar spelen ze op in...we voeren de lighter in!

btw jij staat er ook goed bij als naturel hoor roderickje:D

meen je dat?thanks bro:D ik zie er lang niet zo uit als de ts!

maar ben strongman geen bodybuilder:D

Laatst bewerkt:
dit is wel 102 kg hoor.. alleen hoog vet%. Even flink cutten en kijken wat eronder zit. Massa heb je zeker. Toch indrukwekkend voor die leeftijd!

• Topic Starter Topic Starter
Ergens in het begin van dit topic heb ik weleens gezegt dat het naturel is, ik snap het nut nu niet van kuren of wat dan ook. Ik train idd al sinds ik 14 ben dus dat is al 2jaartjes. En ja wat ik eet, brinta, kip, rijst, eggs, tonijn, paar broodjes, fruit, groente. Niks speciaals vergeleken met andere die serieus bezig zijn.
Btw ik ga geen spoon of iets dergelijks gebruiken haha

Dikke massa !

Ergens in het begin van dit topic heb ik weleens gezegt dat het naturel is, ik snap het nut nu niet van kuren of wat dan ook. Ik train idd al sinds ik 14 ben dus dat is al 2jaartjes. En ja wat ik eet, brinta, kip, rijst, eggs, tonijn, paar broodjes, fruit, groente. Niks speciaals vergeleken met andere die serieus bezig zijn.

why no spoon? ben je gelijk van je haters af!

Ik geloof je, maar dan kan ik wel stellen dat je een uitzonderlijk geval bent. Niet velen zullen de zelfde resultaten als jij (kunnen) behalen in zo'n korte trainingstijd aangezien je in het begin zoals iedereen nog geen verstand hebt van voeding en training, zeker op die leeftijd niet. Daarbij komt ook nog dat je er nog achter moet komen wat voor jou wel of niet werkt.

Ik geloof je, maar dan kan ik wel stellen dat je een uitzonderlijk geval bent. Niet velen zullen de zelfde resultaten als jij (kunnen) behalen in zo'n korte trainingstijd aangezien je in het begin zoals iedereen nog geen verstand hebt van voeding en training, zeker op die leeftijd niet. Daarbij komt ook nog dat je er nog achter moet komen wat voor jou wel of niet werkt.

Ik heb geen spoonpic nodig om hem te geloven , ik had in mijn school vroeger ook een klasgenoot die met middelmattig eten en gewoon trainen , best indrukwekkend fysiek had , mensen met goede genenen komen gewoon vaker voor dan je zou denken .

Alleen jammer dat sommige mensen altijd denken dat je een goed voedingsschemaof " gekuurd " moet hebben voor dit .

Goede genen zijn gewoon een must voor echt het ver te schoppen bij Bodybuilding

Ik heb geen spoonpic nodig om hem te geloven , ik had in mijn school vroeger ook een klasgenoot die met middelmattig eten en gewoon trainen , best indrukwekkend fysiek had , mensen met goede genenen komen gewoon vaker voor dan je zou denken .

Alleen jammer dat sommige mensen altijd denken dat je een goed voedingsschemaof " gekuurd " moet hebben voor dit .

Goede genen zijn gewoon een must voor echt het ver te schoppen bij Bodybuilding

Mee eens.

vanwaar al die haters? buffe kerel!

Gewoon lucky met goede genen

Terug
Naar boven