- Waardering
- 2.654
- Lengte
- 1m79
- Massa
- 96kg
- Vetpercentage
- 21%
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
EricR zei:
EricR zei:Ik heb overigens beide crappy docu's al bekeken, echt zonde van mijn tijd. Kijk ik toch liever naar een goed opgezette docu op National Geographic of Discovery. Maar goed die zullen ook wel in het complot zitten. ****ing reptilians zitten overal.

Ik wel iig. Ik denk dat in de chaos iedereen vanalles heeft gehoord en gezien heeft.DBC01 zei:Allemaal leuk maar professionals die iets meer hebben gezien dan studiemateriaal, namelijk de binnenkant van de Towers, en er hebben gevochten voor de levens van veel mensen, hebben explosies gezien en gehoord. Rijen explosies, lang na de inslag van de vliegtuigen.
Wil je de honderden ooggetuigeverslagen van brandweermannen in twijfel trekken....
Heeft niets te maken met vertrouwen in de regering denk ik (weet ik overigens wel zeker) Heeft meer te maken met dat er meer kleuren zijn dan zwart en wit....DBC01 zei:De Amerikaanse autoriteiten zouden trots op je zijn, een burger met zo'n rotsvast vertrouwen in de zittende regering...loyalty has no limits!![]()
Ben ik helemaal met je eens. Ik heb inmiddels al 'ik weet niet hoeveel' docu's en site gezien. Ben het met je eens dat er een raar smaakje aan zit, maar dat op zich is geen bewijs dat er dus een complot achter zit.DBC01 zei:Ga es die docu bekijken, al is het alleen maar om inzicht te krijgen in het grote aantal gaten dat het onderzoek van de autoriteiten telt, sommige dingen kloppen van geen kant. We blijven te lang hangen bij het instortings-verhaal maar er is wel meer loos.
Dani zei:Ben ik helemaal met je eens. Ik heb inmiddels al 'ik weet niet hoeveel' docu's en site gezien. Ben het met je eens dat er een raar smaakje aan zit, maar dat op zich is geen bewijs dat er dus een complot achter zit.
De getuigenverklaringen van de ufo slachtoffers zetten je ook aan het denken, maar vormen op zich niet het bewijs dat die mensen dus allemaal ontvoerd zijn geweest
Zoals ik zei, er zijn meer kleuren dan zwart en wit
DBC01 zei:Zie de docu, daar worden uitzendingen van CNN etc getoond waarin ze verslag doen. Wel vreemd dat er een hoge pief is ontslagen nadat ie een rapport uitgaf waarin ie zei dat er volgens zijn bevindingen absoluut explosieven waren geplaatst. Wel raar dat de Amerikaanse autoriteiten niet hard kunnen maken of de vluchtgegevens nu wel of niet zijn gevonden.
Wel raar dat de vluchtgegevens niet openbaar worden gemaakt, als zouden die er zijn, met de reden dat er geen bruikbare info op staat.
DBC01 zei:Ik vind het aantal punten wat 'Gast21' opnoemt wel interessant. Ze komen aan bod in die docu. En niemand heeft err een verkalring voor. Zoals gezegd blijf je plakken aan de 'Hoe de Torens Konden Vallen-theorie Eric maar er is nog genoeg over: De inslag in het pentagon KON niet van een vliegtuig zijn, waarom laat de overheid de beelden van de bewakingscamera's uit de omgeving niet zien, alleen de laatste 5 frames waar niks is te zien?
Waar zijn de wrakstukken die je overal aantreft na een crash, in Pennsylvania?
Waarom is er maar 1 of enkele gesprekken vrijgekomen die in die vliegtuigen plaats vonden met familieleden? Waarom kan men keihard aantonen dat de meeste kapers nog leven? Waarom wordt er wel een paspoort van een kaper gevonden in de vlammenzee maar geen 2 black boxes? Kom kerel, je hoeft echt niet te zeggen dat het allemaal samenzwering is maar het stinkt.
En het stinkt teveel Eric.