ik zou die cowboy verhalen gewoon niet 1,2,3 aannemen
amerika is een gek land, met rare gebruiken/gewoontens, en er gebeuren de mafste dingen..
kijk bijv. maar eens naar die ouw jerry springer shows,, of oprah,, die helemaal de hemel in word geprezen daar o
of de vele vrijemetselaars als presidenten, of de vorm van het pentagon in een groot pentagram. etc. etc.
en zo zijn er talloze voorbeelden....
ondanks dat ze aankomen met de gekste theoriën ( hoe geloofwaardig ze ook klinken) ik stem in met wat peoples eerder zei
Peoples zei:
Een complot zoals de moord op kennedy zie ik niet in 11 sept.
DBC01 zei:
Ik sta er middenin. En nee, niet aan één kant. Ik geloof niet alles maar ik ga zeker niet klakkeloos aannemen dat wat de Amerikaanse regering voorschrijft allemaal zo is.
Aan de buitenkant zien we géén brokstukken, geen resten van vleugels, alleen één motor die te klein is voor een Boeing en niet eens gebruikt wordt voor een Boeing.
Als men dan zo zekeer is, waarom kan de regering Bush dan niet gewoon zeggen wat er wel aan de hand is? Eric, ga zelf 100 vliegtuigongelukken na op internet. Je zal overal hetzelfde zien: Er is een bepaalde mate van restanten te zien. Bepaalde delen zijn ook minder aangetast dan andere delen. Bij het Pentagon zien we op de foto's een inslag eerder van een klein vliegtuig of raket dan van een Boeing. De ravage is minimaal voor een Boeing en er zijn géén wrakstukken at all.
Beetje vreemd.
ja zeker vreemd,,, maar zo zijn er talloze dingen die de burgers niet weten,, en worden afgedaan als een staatsgeheim,, dat beter is voor een ieders veiligheid , ja ja
het lijkt wel of het de duivel zelf is......
in ieder geval... hoe druk je jezelf er ook over maakt,, aan de complete informatie kom je niet of zelfs nooit....
of je moet een hele hoge functie bekleden in de regering van de VS misschien.