MuscleMeat

12 maanden hgh only

HGH only schijnt je eigen test ietwat te verlagen. Ook al zou dit minimaal zijn lijkt 't me niet wat je wilt tijdens je herstel.. Zou me er goed over inlezen maat!

'het is wel weer even mooi geweest, tijd om even 12 maanden niks te doen'

'dus wat vinden jullie van hgh only?'

seems legit

dat ik het lollig vind dat ts een jaar off wil gaan omdat het 'even mooi is geweest' en hij wil herstellen maar dan vervolgens een jaar hgh wil gaan gebruiken om 'toch nog wat te gainen'

riekt naar verslaving en geen verstandige manier om met drugs om te gaan

puur los daarvan is hgh only terwijl je net off gaat wel echt the least bang for your buck timing die ik kan bedenken

dat ik het lollig vind dat ts een jaar off wil gaan omdat het 'even mooi is geweest' en hij wil herstellen maar dan vervolgens een jaar hgh wil gaan gebruiken om 'toch nog wat te gainen'

riekt naar verslaving en geen verstandige manier om met drugs om te gaan

puur los daarvan is hgh only terwijl je net off gaat wel echt the least bang for your buck timing die ik kan bedenken

Iedereen heeft recht op zijn of haar mening natuurlijk. Zo gek vind ik de gedachte niet, vanuit het perspectief dat je je niet goed ingelezen hebt in GH en de mogelijkheden die je hiermee hebt waar het BB betreft.

Geloof dat TS off wil gaan voor zijn vrouwtje, lijkt me een respectvolle keuze als hij dat voor zijn vrouwtje wil doen. Als je ergens jaren hard voor werkt en met de nodige middelen hebt bereikt, dat je dan zo min mogelijk daarop wilt inleveren vind ik ook logisch. Of dat een verslaving is laat ik in het midden. Denk dat iedereen hier voor zichzelf wel weet waar hij/zij aan verslaafd is.. Denk dat 99% van DBB verslaafd is aan de spiegel en zichzelf verheerlijkt...

• Topic Starter Topic Starter
+1 punjab

Pleurklaat, ik heb je sinds de tijd dat je hier lid bent vaker zien bashen maar nog nooit advies zien geven waar iemand wat aan heeft gehad.. Ik wist niet dat hgh je test waarden verlaagd, na deze vraag gesteld te hebben weet ik dat wel dus zo onverstandig vind ik de vraag niet

Mijn mening: ik zou helemaal "off" gaan, ook geen HGH zetten. Ik heb ook redelijk wat gekuurd inclusief hgh en redelijk vergelijkbare dosissen als jij nu neemt. Ben sinds november off en ben nu 7/8kg verloren, ik vraag me zeer sterk af of HGH blijven zetten hier echt veel verschil tussen had gemaakt.

Stel je wint 2kg, dan zijn dat wel potverdikkie dure kilo's als je hiervoor een jaar lang HGH gaat zetten. Ik zou er dan voor kiezen om helemaal off te gaan en me volgden kuur iets beter me best te doen en die 2kg dan weer terug winnen.

Je zou de hgh door kunnen zetten met kijk op celdeling... massawinst gaat hem niet worden

+1 punjab

Pleurklaat, ik heb je sinds de tijd dat je hier lid bent vaker zien bashen maar nog nooit advies zien geven waar iemand wat aan heeft gehad.. Ik wist niet dat hgh je test waarden verlaagd, na deze vraag gesteld te hebben weet ik dat wel dus zo onverstandig vind ik de vraag niet

Aan de ene kant verlaagd hgh je test
Aan de andere kant maakt het je receptoren gevoeliger voor testosteron

• Topic Starter Topic Starter
Het zou wel interessant zijn om te proberen met regelmatig bloedprikken maar dan heb ik niet veel aan de uitslagen omdat ik het niet kan vergelijken met waarden als ik het niet gebruikt zou hebben..
Ik laat het er maar bij en ga gewoon een jaar off:o

Misschien is MK677 wel nuttig tijdens je off periode... Heb het zelf nog niet geprobeerd dus weet niet of het werkt

Enkel hgh is toch juist katabool.
Misschien toch 250mg test erbij elke week?

Human GROWTH Hormone

GROWTH

GROWTH

Soms vraag ik me af hoe je het in godsnaam voor elkaar krijgt niet te roidragen op dit forum. Anyway. HGH zonder AAS het inderdaad niet waard, voor het geld alleen al. HGH alleen gaat zeeeer weinig doen alleen zonder de anabole factoren van AAS.
Eerlijk gezegd is het beter gewoon helemaal off te gaan. Dat herstel met HGH maak je jezelf wijs omdat je bang bent om helemaal off te gaan denk ik, niet kut bedoeld.

Gewoon nakuren, je lichaam volgt wel, komt allemaal goed.

• Like
Waarderingen: GruX
Pro's die off gaan.. Geloof je het zelf? :roflol:

2w59hle.png

Dieet: bananen, blik ananas, eiwit pakken, vis en rijst. Alleen eten wanneer je honger hebt, en als je dan nog honger hebt wat paar scheppen ijs erbij.

Klinkt easy... Maar hoeveelheden, macro's etc staat niks bij.
Precies dit, klinkt allemaal leuk, maar zonder de juiste macro's slaat het alsnog nergens op.. Waarschijnlijk zal het '1 cup rijst en een pangafiletje zijn ofzo. Ik kan me niet voorstellen dat dit voor iedere persoon gelijk is, ook al is het volgens mij de bedoeling om alleen te eten wanneer je honger hebt.

Terug
Naar boven