Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
'het is wel weer even mooi geweest, tijd om even 12 maanden niks te doen'
'dus wat vinden jullie van hgh only?'
seems legit
dat ik het lollig vind dat ts een jaar off wil gaan omdat het 'even mooi is geweest' en hij wil herstellen maar dan vervolgens een jaar hgh wil gaan gebruiken om 'toch nog wat te gainen'
riekt naar verslaving en geen verstandige manier om met drugs om te gaan
puur los daarvan is hgh only terwijl je net off gaat wel echt the least bang for your buck timing die ik kan bedenken
+1 punjab
Pleurklaat, ik heb je sinds de tijd dat je hier lid bent vaker zien bashen maar nog nooit advies zien geven waar iemand wat aan heeft gehad..

+1 punjab
Pleurklaat, ik heb je sinds de tijd dat je hier lid bent vaker zien bashen maar nog nooit advies zien geven waar iemand wat aan heeft gehad.. Ik wist niet dat hgh je test waarden verlaagd, na deze vraag gesteld te hebben weet ik dat wel dus zo onverstandig vind ik de vraag niet
Enkel hgh is toch juist katabool.
Misschien toch 250mg test erbij elke week?
Precies dit, klinkt allemaal leuk, maar zonder de juiste macro's slaat het alsnog nergens op.. Waarschijnlijk zal het '1 cup rijst en een pangafiletje zijn ofzo. Ik kan me niet voorstellen dat dit voor iedere persoon gelijk is, ook al is het volgens mij de bedoeling om alleen te eten wanneer je honger hebt.Dieet: bananen, blik ananas, eiwit pakken, vis en rijst. Alleen eten wanneer je honger hebt, en als je dan nog honger hebt wat paar scheppen ijs erbij.
Klinkt easy... Maar hoeveelheden, macro's etc staat niks bij.