daann01
Competitive Bodybuilder
- Waardering
- 1.514
- Lengte
- 1m73
- Massa
- 88kg
- Vetpercentage
- 4%
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Volgens gh15 blijven pro's hgh doorzetten wanneer ze off gaan... moet je maar eens opzoeken in zijn bijbel
Kerel met een 'aparte' kijk op aas. Volgens hem is het de manier om richting pro niveau te kunnen komen. Kan me er allemaal redelijk in vinden. Hij heeft er een 'bijbel' over geschrevn, zeker het lezen waard. Wel met een korreltje zout nemen!Lees de laatste keer vaker de naam gh15, wat is dit precies?
Bedankt voor je reactie
Dit is echt de grootste bullshit ooit.
Ik zit al een tijd aan de hgh 7iu met 1000 test 400 deca 800 mast, nu bridge dan test mast tren en daarna 1000mg primo. En over geld maak ik me geen zorgen maar de prijs van pharma grade is het me niet waard. Hoe kom je er in godsnaam bij dat ik herstel op een lage dosis test? Al injecteer ik 50mg test-e in de week.. Onderdrukt is onderdrukt en geen herstel
Dit is echt de grootste bullshit ooit.
Ik zit al een tijd aan de hgh 7iu met 1000 test 400 deca 800 mast, nu bridge dan test mast tren en daarna 1000mg primo. En over geld maak ik me geen zorgen maar de prijs van pharma grade is het me niet waard. Hoe kom je er in godsnaam bij dat ik herstel op een lage dosis test? Al injecteer ik 50mg test-e in de week.. Onderdrukt is onderdrukt en geen herstel
UG hgh vanwege de prijs. Komt goed uit toch dan hou je iets over voor wat test erbij te pakken. Of bewaren voor als je het compleet gaat doen. Hgh doet niet veel vooral bij 5iu, hooguit wat cel vernieuwing aan je huid en lichaam maar spieren kweken of bijhouden met hgh only werkt niet..Als je even niets wil doen kan je net zo goed een lage dosis test pakken met een slib naaldje of lage dosis dbol (zo doe ik dat)

Kerel met een 'aparte' kijk op aas. Volgens hem is het de manier om richting pro niveau te kunnen komen. Kan me er allemaal redelijk in vinden. Hij heeft er een 'bijbel' over geschrevn, zeker het lezen waard. Wel met een korreltje zout nemen!
Volgens gh15 blijven pro's hgh doorzetten wanneer ze off gaan... moet je maar eens opzoeken in zijn bijbel

Dieet: bananen, blik ananas, eiwit pakken, vis en rijst. Alleen eten wanneer je honger hebt, en als je dan nog honger hebt wat paar scheppen ijs erbij.
Klinkt easy... Maar hoeveelheden, macro's etc staat niks bij.

Was eens door die Gh15 bible aan het lezen
Niet Jezus maar 'God of Hormones' wordt hij genoemdDe reden waarom het een bible genoemd wordt ontgaat mij ook volledig.. Denkt die kerel dat hij de Jezus van de AAS is ofzo?
Kids?
Kids?
Big ramy onlangs...
Kevin levrone tusse olympias?
Vast niet allemaal.Jij denkt dat die lui voor ze volledig kiezen voor een Pro carriere niet veelvuldig hun zwemmertjes laten invriezen?