VincentvZ
Novice
- Waardering
- 0
- Lengte
- 1m50
- Massa
- 160kg
- Vetpercentage
Laatst bewerkt:
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Als je six pack wilt moet je inderdaad gewoon sit ups doen. Maar voer je ze goed uit? Zonder bijvoorbeeld je nek te gebruiken, dus dat je eerst je hoofd naar voren duwt en dan pas rest van je lichaam? Dat is dus fout, je moet echt proberen dat je alleen je buikspieren gebruikt, en die voel je dan branden = goed teken.
Maar tis belangrijk hoe hoog je vet percentage is, hoe lager, hoe eerder je hem ziet. Misschien heb je hem al maar zit er beetje vet over.
En verder elke dag sit ups doen is alleen maar goed, als je zo door gaat zal je makkelijk in 2weken een six pack moet hebben mits jehhhhhh
Als je six pack wilt moet je inderdaad gewoon sit ups doen. Maar voer je ze goed uit? Zonder bijvoorbeeld je nek te gebruiken, dus dat je eerst je hoofd naar voren duwt en dan pas rest van je lichaam? Dat is dus fout, je moet echt proberen dat je alleen je buikspieren gebruikt, en die voel je dan branden = goed teken.
Maar tis belangrijk hoe hoog je vet percentage is, hoe lager, hoe eerder je hem ziet. Misschien heb je hem al maar zit er beetje vet over.
En verder elke dag sit ups doen is alleen maar goed, als je zo door gaat zal je makkelijk in 2weken een six pack moet hebben mits je weinig vet hebt.
Totale idioot ga jij is even lekker de stickies doorlezen.
Gewoon 1-2x per week je buikspieren trainen, buikspieren zijn net zoals je andere spierenhggh?
Elke dag zal echt niet erg zijn :S Maar ja, 2 keer per week is ook goed.
je spelling en interpunctie is iig wel goed, kan menig 13 jarige voorbeeld aan nemenhyy
Nee. Maar je rug zal dan overbelast raken. Als je elke dag sit ups doen, raken je buikspieren echt niet overbelast. Als je heel graag een six pack en snel wilt kan je echt wel elke dag sit upshuhhh
lol ga wat meer lezen op deze forum plz voordat je wat postNee. Maar je rug zal dan overbelast raken. Als je elke dag sit ups doen, raken je buikspieren echt niet overbelast. Als je heel graag een six pack en snel wilt kan je echt wel elke dag sit ups doen.

Nee. Maar je rug zal dan overbelast raken. Als je elke dag sit ups doen, raken je buikspieren echt niet overbelast. Als je heel graag een six pack en snel wilt kan je echt wel elke dag sit ups doen.

okhttplol ga wat meer lezen op deze forum plz voordat je wat post
OT:
knul ga gewoon judo doen ofzo
ga gezond eten veel pasta,vis,pindakaas,melk,kaas,vlees
als je 14,15 bent ga dan pas trainen
met schema,s
ja schema,s ja.... dus een voeding schema en een trainschema
lol ga wat meer lezen op deze forum plz voordat je wat post
OT:
knul ga gewoon judo doen ofzo
ga gezond eten veel pasta,vis,pindakaas,melk,kaas,vlees
als je 14,15 bent ga dan pas trainen
met schema,s
ja schema,s ja.... dus een voeding schema en een trainschema

Je kent mij niet eens, wie zegt ik geen schema heb, en wie zegt dat ik 14 jaar ben?
En wat moet ik lezen dan? Ik heb toch gezegd dat het ook mede ligt aan je vet percentage.
![]()
tsjonge zelfs een 13 jarige snapt mijUhmm, ik kan je verzekeren dat dit niet tegen jou gericht was maar tegen mij. Maak je dus maar geen zorgen haha!

Je kent mij niet eens, wie zegt ik geen schema heb, en wie zegt dat ik 14 jaar ben?
En wat moet ik lezen dan? Ik heb toch gezegd dat het ook mede ligt aan je vet percentage.
![]()
Uhmm, ik kan je verzekeren dat dit niet tegen jou gericht was maar tegen mij. Maak je dus maar geen zorgen haha!
Maar goed dat we je niet kennen nee, je lult alleen maar bullshit.
Nee wasffte
Hahaha het wordt steeds inhoudelijker. I'm so desperate, help me