AndroidHealthClinic

13 jaar, hulp nodig!

tsjonge zelfs een 13 jarige snapt mij
jordy.... kom op:o

Ja alsnog, ten eerste zeg je tegen mij ''ik moet meer lezen'' wat dan?
En jouwn advies ga judo doen, schema, veel eten. Daar heeft Vincent helemaal niet omgevraagd, hij wilt alleen een sixpack. Hij zit niet te wachten om judo te gaan doen of om te gaan trainen.

ja en dat ene had ik verkeerd begrepen ja.

;)

• Topic Starter Topic Starter
En doe niet zo dramatisch

Antwoord is al 3x gegeven hier.

Buikspieren kan, maar 2 tot 3x per week is voldoende
Let op je eten
Wacht nog paar jaartjes en ga dan aan kt doen.

Wil je beetje groter, sterker worden. Kies dan bijv vechtsporten.
Is alvast een leuke basis voordat je begint aan kt.

Succes
Huh
H

Laatst bewerkt:
Ja alsnog, ten eerste zeg je tegen mij ''ik moet meer lezen'' wat dan?
En jouwn advies ga judo doen, schema, veel eten. Daar heeft Vincent helemaal niet omgevraagd, hij wilt alleen een sixpack. Hij zit niet te wachten om judo te gaan doen of om te gaan trainen.

ja en dat ene had ik verkeerd begrepen ja.

;)

Dus?

Als hij om advies vraagt over AAS ga je dat ook zomaar geven voordat je hem eerst 100 andere betere manieren kan geven.

Is Bodybuild forum, voetbal/fitness forum is ergens anders.

Haha sorry meneer. Meende het niet hoor. Maar ok, dan ga ik maar gewoon m'n sit-ups aanhouden alleen dan niet elke dag. Bedankt! :)

Inderdaad, zoals Dennis gaat meteen weer zielig doen :S Is gewoon normaal als jij een vraagt kom stellen en wij geven je advies, maar sommige moeten meteen weer zielig gaan doen.

Maar heb je ook een beetje vet, want ook doe je veel sit ups, je zal ze niet gaan zien als er vet overheen zit.

En trouwens, je hebt verschillende oefeningen om buikspieren te trainen thuis. Youtube: how get six pack, of six pack excersises. Of zo iets.

Gg

Laatst bewerkt:
Inderdaad, zoals Dennis gaat meteen weer zielig doen :S Is gewoon normaal als jij een vraagt kom stellen en wij geven je advies, maar sommige moeten meteen weer zielig gaan doen.

Maar heb je ook een beetje vet, want ook doe je veel sit ups, je zal ze niet gaan zien als er vet overheen zit.

En trouwens, je hebt verschillende oefeningen om buikspieren te trainen thuis. Youtube: how get six pack, of six pack excersises. Of zo iets.
ja, jwz
en waarom ik zei dat je meer moest lezen op deze forum
door deze post van je:
"Nee. Maar je rug zal dan overbelast raken. Als je elke dag sit ups doen, raken je buikspieren echt niet overbelast. Als je heel graag een six pack en snel wilt kan je echt wel elke dag sit ups doen."
dont worry vincent we hebben gewoon te veel testeron tenminste ik wel :P

Niks zieligs, deze vraag wordt 100000x per jaar gesteld. Door allemaal gasten van 13 en 14 die op voetbal zitten.

Wat moeten wij daarmee op een bb forum?

Dat had hij toch ook wel van te voren kunnen bedenken, typ in op google/youtube sixpack en je krijgt 600 duizend tutorials over hoe je dat kan krijgen.

Daarnaast geef jij advies wat nergens op slaat.

Zou iig zeggen aan beide, lees je in over trainen/eten/rusten en succes!

Niks zieligs, deze vraag wordt 100000x per jaar gesteld. Door allemaal gasten van 13 en 14 die op voetbal zitten.

Dat had hij toch ook wel van te voren kunnen bedenken, typ in op google/youtube sixpack en je krijgt 600 duizend tutorials over hoe je dat kan krijgen.

Zou iig zeggen aan beide, lees je in over trainen/eten/rusten en succes!

Dan.. was dit een topic die jij niet zou moeten beantwoorden, want er zijn nog wel mensen die deze vraag willen beantwoorden. En ja dat klopt dat ie zo vaak wordt gesteld, maar hij heeft nu wel zijn antwoord gekregen.

ja, jwz
en waarom ik zei dat je meer moest lezen op deze forum
door deze post van je:
"Nee. Maar je rug zal dan overbelast raken. Als je elke dag sit ups doen, raken je buikspieren echt niet overbelast. Als je heel graag een six pack en snel wilt kan je echt wel elke dag sit ups doen."
dont worry vincent we hebben gewoon te veel testeron tenminste ik wel :P

Is toch zo, rug zou je niet elke dag met zware gewichten kunnen trainen dan raakt je rug overbelast. Maar buikspieren daarintegen wel, die train je niet met zware gewichten en raakt ook niet snel overbelast. Of...?
En ja misschien elke dag niet optimaal, maar het kan wel.

Laatst bewerkt:

Zou iig zeggen aan beide, lees je in over trainen/eten/rusten engggg

Laatst bewerkt:
Dan.. was dit een topic die jij niet zou moeten beantwoorden, want er zijn nog wel mensen die deze vraag willen beantwoorden. En ja dat klopt dat ie zo vaak wordt gesteld, maar hij heeft nu wel zijn antwoord gekregen.

Is toch zo, rug zou je niet elke dag met zware gewichten kunnen trainen. Maar buikspieren daarintegen wel. Of...?

Zucht

Je leert het echt niet he?

Hhhh

Laatst bewerkt:
Helemaal correct.

ik neem aan dat het over six pack graat.

will je p*ssy buik spieren. Train ze elke dag Thumbs up .

Wil je massive bakstene als buik spiere.

train ze 2 keer per week met flink gewicht. en doen tot dat je er bij neer valt en gaat huilen .

:) hoop dat het helpt

ik neem aan dat het over six pack graat.

will je p*ssy buik spieren. Train ze elke dag Thumbs up .

Wil je massive bakstene als buik spiere.

train ze 2 keer per week met flink gewicht. en doen tot dat je er bij neer valt en gaat huilen .

:) hoop dat het helpt

Beste advies wat er is. Temprament is onze redder!

Geweldig wat die abs al niet voor discussies veroorzaken :roflol:.

@TS: Ik zou naast die sit-ups die je doet nog wat andere oefeningen toepassen, denk hierbij aan push ups, hyper-extensions(hiervoor zul je wat moeten improviseren). Trouwens, voor je buikspieren kun je heel wat meer dan alleen sit-ups doen, google maar eens wat je al niet kan doen met je lichaamsgewicht. Hou het alleen wel bij 2, max. 3 keer per week, is meer dan genoeg. Succes:)

Terug
Naar boven