peppie01
Freaky Bodybuilder
- Waardering
- 790
- Lengte
- 1m74
- Massa
- 82kg
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Leuk dat je al zo fanatiek bent!
Zoals gezegd, geniet lekker van je leeftijd.. Ga lekker beetje sporten maar ga je nog niet zo zeer bezig houden met cutten of bulken, dat komt later wel!
Zoals ik al zei, met school naar sportschool geweest vandaag, was echt supervet
Maar hoe kom ik dan van dat buikje af? Volgens mij is het meeste vel (47 kilo en 166cm lang)
http://www.youtube.com/watch?v=VnNH6OMqT9E ook op zijn 13 de maar hij stond wel al goed droog en was al vrij groot maar zoals je ziet je blijft groeien ook al doe je fitness , zolang je het maar goed doet met goede vorm. Mijn advies hou het nu bij bodyweight oefeningen en zie volgend jaar of je echt wilt gaan fitnessen.
Ga normaal eten en gedraag je als een kind....WTF!
Toen ik 13 was speelde ik veel buiten en at ik veel snoep
Holy crap!! You only get your childhood ONCE!
Van spelen worden mensen volwassen en van schematisch trainen worden volwassen groot. Mooi dat je nu al de discipline hebt maar speel zo lang het nog kan.
Wat je wel kan doen is specifieke corestability. Kwalitatief en gecontroleerde oefeningen voor stabiliteit. Eventueel romp en ledematen gecombineerd. Ben je veel meer mee op deze leeftijd dan 3 reeksen van 10 te hammer curlen.
http://www.youtube.com/watch?v=VnNH6OMqT9E ook op zijn 13 de maar hij stond wel al goed droog en was al vrij groot maar zoals je ziet je blijft groeien ook al doe je fitness , zolang je het maar goed doet met goede vorm. Mijn advies hou het nu bij bodyweight oefeningen en zie volgend jaar of je echt wilt gaan fitnessen.
haha naja dat kan ook wel ja als je 13 bent
op die leeftijd al volle bak trainen verpest je je hele lichaam mee, je groeit niet meer (amper) en/of gaat scheef groeien.
gewoon beetje pushups enzo voor de leuk, maar niet om dan al breed te worden. zal je later wel van balen
explain pleaseTrue, true
maar er zit wel degelijk een kern van waarheid in

& natuurlijk zeuren bij je ouders om een sportschool lidmaatschap.explain please
OT: bodyweight schema zal ik nog wel ff pull-ups (en eventuele varianten ervan) toevoegen om verhouding borst/rug wel goed te houden
ik zou het trouwens niet elke dag doen dat schema maar 4x per week hoogstens aangezien je al aardig sport
Zoals de andere zeggen, ff niet echt denken aan cutten & bulken maar je kan natuurlijk wel alvast wat meer eiwitten gaan innemen, zelfs goed voor je ontwikkeling& natuurlijk zeuren bij je ouders om een sportschool lidmaatschap.
Als je aan krachttraining begint op zo'n leeftijd, voer dan setjes uit van tussen de 10 en 15 herhalingen. Je kunt wel "zwaar" gaan, maar niet maximaal. (Met maximaal bedoel ik echt tot het uiterste, totdat je gewicht zo goed als stil ligt.) Op die manier is krachttraining ook goed voor de banden, pezen en kapsels. Het maakt dan dus eigenlijk alles rond de gewrichten sterker. Een ander voordeel van vroeg beginnen met krachttraining is dat je de technische uitvoering makkelijker aanleert, vooral met betrekking tot evenwicht en coördinatie. Zorg dus dat je goed weet hoe je een oefening correct uitvoert, zodat je het jezelf goed aanleert. Dit leerproces moet je niet onderschatten.