Fitness Seller

13-jarige is pappa geworden

****ed for life

Zo'n buffe chick aant stoten op zo'n 8 jarig lijkend kindje

:roflol:

Hij lijkt nog maar acht maar hij is dertien. Het Britse jochie Alfie Patten is al vader en vormt een gezinnetje met zijn 15-jarige vriendin. Hij krijgt af en toe wat zakgeld en speelt iedere dag met zijn PlayStation, maar is erg blij met zijn kersverse dochter Maisie Roxanne.

Alfies vader, die op zijn 45ste opa werd, is erg trots op zijn zoon. ’Hij had ook achter zijn PlayStation kunnen blijven zitten, maar kiest ervoor een liefdevolle vader te zijn’. Hij is wel bezorgd dat zijn zoon de enorme verantwoordelijkheid van een kind opvoeden nog niet door heeft.

Alfie had één keer coïtus met zijn vriendin Chantelle Steadman en onmiddellijk was zij zwanger. Omdat ze beide tegen abortus zijn, besloten ze het kind te houden. Vier dagen geleden kwam de baby, met een gewicht van zes pond, in East Suscoïtus ter wereld. Voorlopig woont de baby bij Chantelle, haar werkeloze ouders en haar vijf broers. Alfie mag blijven slapen om voor zijn dochter te zorgen.

Fodo's: http://www.thesun.co.uk/sol/homepage/news/article2233878.ece

Jammer filmpje is al removed.
Van de eerste keer raak :D(zeggen ze :rolleyes:)

Ik dacht dat meisjes op die leeftijd meer op oudere jongens vallen.
Of zou het uiterlijk van het meisje dermee te maken hebben???

Hij lijkt nog maar acht maar hij is dertien. Het Britse jochie Alfie Patten is al vader en vormt een gezinnetje met zijn 15-jarige vriendin. Hij krijgt af en toe wat zakgeld en speelt iedere dag met zijn PlayStation, maar is erg blij met zijn kersverse dochter Maisie Roxanne.

Alfies vader, die op zijn 45ste opa werd, is erg trots op zijn zoon. ’Hij had ook achter zijn PlayStation kunnen blijven zitten, maar kiest ervoor een liefdevolle vader te zijn’. Hij is wel bezorgd dat zijn zoon de enorme verantwoordelijkheid van een kind opvoeden nog niet door heeft.

Alfie had één keer coïtus met zijn vriendin Chantelle Steadman en onmiddellijk was zij zwanger. Omdat ze beide tegen abortus zijn, besloten ze het kind te houden. Vier dagen geleden kwam de baby, met een gewicht van zes pond, in East Suscoïtus ter wereld. Voorlopig woont de baby bij Chantelle, haar werkeloze ouders en haar vijf broers. Alfie mag blijven slapen om voor zijn dochter te zorgen.

wtf?:roflol:!!!

condom.gif

RESPECT voor dat jochie

Alfies vader, die op zijn 45ste opa werd, is erg trots op zijn zoon.
’Hij had ook achter zijn PlayStation kunnen blijven zitten, maar kiest ervoor een liefdevolle vader te zijn’. Hij is wel bezorgd dat zijn zoon de enorme verantwoordelijkheid van een kind opvoeden nog niet door heeft.

:roflol: :kots:

Dahm,als die baby 15 jaar oud is,is zijn vader nog maar 28 jaar... hoe ziek is dat ??

Hij is duidelijk een alfa-mannetje

Sterk geschoten van die kleine... Tzal waarschijnlijk wel een tweestoot geweest zijn zeker? :)

zijn verstand krijgen + beseffen hoe lelijk ze is = zelfmoord

dus ik geef hem tot z'n 16

****ed up voor het meisje,
nu kan ze haar maagdelijkheid niet meer verkopen op e-bay!

"Het jongetje, een 13-jarige babyface die nog maar net 8 lijkt [...]"

OMG wat een taal ook voor een krant :roflol:

OT: toen ik 13 was had ik volgens mij niet eens een fatsoenlijk kwakje.

nou is toch schattig.. hebben die kinderen ook wat te spelen..

Ik ken een jongen die op zijn 14de vader werd. Hij heeft er geen spijt van. Hij is nu 21.
Op mijn 13de had ik nog laaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaang geen coïtus, laat staan een vriendin die zwanger was haha

Ik had nog niet eens gezoend op 13-jarige leeftijd! Wist niet eens hoe dat moest en kreeg al een kleur als ik de andere coïtuse zou aankijken!

hoezo is dit niet strafbaar.

Terug
Naar boven