Nope, Alfie heeft Chantelle niet tot copulatie gedwongen.
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
"Het jongetje, een 13-jarige babyface die nog maar net 8 lijkt [...]"
OMG wat een taal ook voor een krant
OT: toen ik 13 was had ik volgens mij niet eens een fatsoenlijk kwakje.
ditoNope, Alfie heeft Chantelle niet tot copulatie gedwongen.

Hoe ik dit wil betalen? Dat weet ik niet, soms krijg ik van mijn ouders een tientje

****ed up voor het meisje,
nu kan ze haar maagdelijkheid niet meer verkopen op e-bay!

WTF!!
Dat jong heeft net geleerd wat abortus is en gaat nu al het figuur met principe's uithangen?
fl**ker toch op, zo'n baby haal je gewoon weg. Zeker gezien dat "meisje" eruit ziet alsof ze net tot 10 kan tellen.

surprise surprise.Voorlopig woont de baby bij Chantelle, haar werkeloze ouders en haar vijf broers.

Hij lijkt nog maar acht maar hij is dertien. Het Britse jochie Alfie Patten is al vader en vormt een gezinnetje met zijn 15-jarige vriendin. Hij krijgt af en toe wat zakgeld en speelt iedere dag met zijn PlayStation, maar is erg blij met zijn kersverse dochter Maisie Roxanne.
Alfies vader, die op zijn 45ste opa werd, is erg trots op zijn zoon. ’Hij had ook achter zijn PlayStation kunnen blijven zitten, maar kiest ervoor een liefdevolle vader te zijn’. Hij is wel bezorgd dat zijn zoon de enorme verantwoordelijkheid van een kind opvoeden nog niet door heeft.
Alfie had één keer coïtus met zijn vriendin Chantelle Steadman en onmiddellijk was zij zwanger. Omdat ze beide tegen abortus zijn, besloten ze het kind te houden. Vier dagen geleden kwam de baby, met een gewicht van zes pond, in East Suscoïtus ter wereld. Voorlopig woont de baby bij Chantelle, haar werkeloze ouders en haar vijf broers. Alfie mag blijven slapen om voor zijn dochter te zorgen.
Fodo's: http://www.thesun.co.uk/sol/homepage/news/article2233878.ece
Baby-faced Alfie, who is 13 but looks more like eight, became a father four days ago when his girlfriend Chantelle Steadman gave birth to 7lb 3oz Maisie Roxanne.

et zit zo te horen wel een beetje in de genen. een gezin met 6 kids is deze tijd niet echt veel voorkomend meer.
en de ouders van deze kinderen sporen ook niet.
je dwingt je kind toch gewoon tot abortus dan. dat meisje is al te jong, maar dat jongetje is al helemaal erg.
dat word school opgeven, en elk verrot klusje aanpakken die die maar kan vinden op zn 13e om nog 10 euro per maand erbij te verdienen.