MuscleMeat

15 jaar, fotos hoever ik sta na 1.5 jaar intensief trainen.

• Topic Starter Topic Starter
Dat die kerel een huge mofo is en hij traint als een powerlifter .
Als je goed eet(genoeg en in juiste E/KH/V-verhoudingen) en goed traint (basis = compounds) , dan word je vanzelf erg 'gespierd'. Er zijn zat powerlifters die een bijzonder goede fysiek hebben . Ik vind trouwens dat pl'ers een veel stoerdere look hebben dan bodybuilders doordat ze anders trainen . Minder gedefinieerd maar straalt pure kracht uit .

hmm maar kijk nie achter voeding :p ik fret mezelf vol iedere dag

wat ik eet : doorsnede dag (scheelt iedere dag ik noem gewoon een op)

sochtends 2 boterhammen 1 glas chocomelk
smiddags 14 boterhammen (groot gevuld bruin brood) 2 belegde broodjes
3u kleine snack, cola of snicker gwn snack van jongeren je kent wel
savonds alsk thuiskom van school 8 boterhammen
dan scheelt het dat ik eet voor training of na: voor training warm eten is ongeveer 7 aardappeln 8-12 wortels en 2 stukken vlees m.a.w is 2 hamburgers of 2 worsten en dan nog een kleine snack stuk fruit of chips voor ik ga slapen is wat ike et op 1 dag.

dus achter eten kijk ik nie echt maar toch bedankt voor de info man ;)

Ik bedoel daarmee welke oefeningen je nog meer doet naast de grote drie? Hoe ziet je schema er nu uit?
Weet niet hoe je eruit zag voordat je begon met powerliften, maar hoe is die progressie?
Imo heb je nu een goed fysiek zeker voor iemand van 15 jaar en dit heb je opgebouwt met het powerliften,
dus waarom veranderen?

in het powerliften amuseer ik me niet
in massatraining wel want je zit met 2 spiergroepen per dag dat je elke maal kan oppompen en dat gevoel is zalig, bij het pl heb ik dat gevoel niet.
en ik kan wel een foto vinden h oe ik er vroeger uitzag die zet ik er morgen op ;) bedankt.

oh en buiten de grote 3

welja ik zit met een a b c d schema en momenteel doe ik voorbereiding op belgisch kampioenschap totaal en open contest bench press op 23 november, dus de a moet ik bench deadlift en squate in 1 dag: men serie voor bench is 8/6-8/6-8/6 en 3x3 zwaar (niet naar mijn max)
Deadlift is 5x6 en squat is 4x6

anders nog lat pulley enz weet me schema niet uit mijn hoofd

en de andere 2 (bench en squat doe ik op het c schema)

voor bench is dat dan 10/7/6/4/2/1/10 en voor squat 8-6-4-2-1 dan ga ik naar mijn max en dan nog suplementaire oefeningen erbij bv bij bankdrukken triceps trainen de dingen die samen gaan en neck press al zoon soorten dingen.

bedankt voor al je info

Op die manier, zeer strict dus al .. Maar goed belangrijkste is natuurlijk dat je lol in het trainen hebt,
anders wordt progressie maken sowieso al wel zwaarder. Ik ben niet bekend met trainen voor dergelijke wedstrijden
maar er is altijd wel een manier om oefeningen zo te combineren zodat je en kan blijven powerliften
(als je dat teminste leuk vindt en dan hebben we het niet over je schema dat je nu hebt) en massa kan kweken
(wat je nu dus ook al wel doet) zodat je het trainen wel leuk blijft vinden.

Op die manier, zeer strict dus al .. Maar goed belangrijkste is natuurlijk dat je lol in het trainen hebt,
anders wordt progressie maken sowieso al wel zwaarder. Ik ben niet bekend met trainen voor dergelijke wedstrijden
maar er is altijd wel een manier om oefeningen zo te combineren zodat je en kan blijven powerliften
(als je dat teminste leuk vindt en dan hebben we het niet over je schema dat je nu hebt) en massa kan kweken
(wat je nu dus ook al wel doet) zodat je het trainen wel leuk blijft vinden.

zou wel een goed idee zijn ga er zeker voor kijken maar zowiezo als je traint op massa ge je bv squaten maar ga je niet hoog en doe je 3x8 serien in squaten dat kweek je zwaar massa en als je da blijft doen en je gaat dan naar je maxiumum danga je ook wel omhoog maar zowiezo blijf ik squaten deadliften en bankdrukken ;)

maar momenteel lig ik 1-2 weken stil moat naar kiné voor me schouder heb ontsteking op pees op mijn acromioclaviculair gewricht hopelijks beterd het want heb er al 6 maand last van.

Zo jong en dan al zware gewichten tillen:no:

:jk: Mooie basis man en nog zoveel jaren voor de boeg. Dat belooft wat voor de toekomst :D

En wat een gelul dat bodybuilders met homogewichten moeten trainen op voorgebakken herhalingen. Argumentatie vind je g-mens log (offseason chapter).

Zo jong en dan al zware gewichten tillen:no:

:jk: Mooie basis man. U gaat nog beestig worden.

En wat een gelul dat bodybuilders met homogewichten moeten trainen op voorgebakken herhalingen. Argumentatie vind je g-mens log (offseason chapter).

sorry man ik kan toch maar zeggen wat ik hoor ben ook maar 15

maar toch bedankt ik blijf trainen

Goed bezig... ik kan het alleen niet laten...

no offence hoor trouwens ;)

20r8nxx.jpg

hahahahhhahahhhahahaahhaha maar deze komt toch niet openbaar op internet te staan ofso?

Laatst bewerkt:
benen pic miss drbij??? je mag imo wel meer squatte

Terug
Naar boven