Fitness Seller

15 jaar, hoeveel eiwitten?

Yano11

Novice
Waardering
0
Lengte
1m75
Massa
50kg
Ey, ik ben 15 jaar en ga beginnen met fitnessen. Ik wil spiermassa krijgen, alleen weet ik niet precies hoeveel eiwitten ik moet hebben om spiermassa te krijgen...

Ik bedoel dus hoeveel ik moet eten...Kan iemand hier een voedingsschema maken zodat ik weet hoeveel ik moet eten in één dag?

Gr.

begin eens met een zoekfunctie voor een standaard schema.
Goed dat je goed wil eten, is namelijk even belangrijk als het sporten zelf.

ff zon excel schematje zoeken, hier kan je alles invullen ! In ieder geval goed dat je bewust met voeding bezig bent.

• Topic Starter Topic Starter
Hmmm...Oke, ze zeiden dat ik eerst op de loopband moet voordat ik kracht-training mag doen...Hoort dit erbij?

Hoeft niet perse. Maar kan je wel gewoon even doen voor warming-up. Maar warming up setjes voor alle oefeningen volstaan ook hoor :).

Hmmm...Oke, ze zeiden dat ik eerst op de loopband moet voordat ik kracht-training mag doen...Hoort dit erbij?

5 min cross trainer warming up mss,meer cardio moet jij niet doen. Google rippetoe voor schema en voeding kan je zelf wel info over vinden.

Hoeft niet perse. Maar kan je wel gewoon even doen voor warming-up. Maar warming up setjes voor alle oefeningen volstaan ook hoor :).
Oops ik bedoelde dat ik eerst een week daarop moet rennen en de volgende week pas krachtraining mag gaan doen...Weet alleen niet of het echt moet.

---------- Post toegevoegd Thu 10 Nov 2011 om 22:01 ----------

5 min cross trainer warming up mss,meer cardio moet jij niet doen. Google rippetoe voor schema en voeding kan je zelf wel info over vinden.
oke :)

Oops ik bedoelde dat ik eerst een week daarop moet rennen en de volgende week pas krachtraining mag gaan doen...Weet alleen niet of het echt moet.

Dat slaat nergens op. Nooit naar die fitnesstrainers luisteren want ze weten niks. Je bent erg licht dus je hebt helemaal geen cardio nodig, gewoon elke week krachttraining.

Ey, ik ben 15 jaar en ga beginnen met fitnessen. Ik wil spiermassa krijgen, alleen weet ik niet precies hoeveel eiwitten ik moet hebben om spiermassa te krijgen...

Ik bedoel dus hoeveel ik moet eten...Kan iemand hier een voedingsschema maken zodat ik weet hoeveel ik moet eten in één dag?

Gr.

Hey,

50 kg is echt wel licht man, goed dat je hieraan wil werken.
Begin maar met krachttraining en eet als een beest.
Je kan nooit genoeg gegeten hebben.
Ook neem je best alles wat de fitnessinstructeur zegt met een korreltje zout, of vraag je het even hier na. Alle info kan je vinden op dit forum, 2 niet onbelangrijke secties voor een beginner zijn 'voeding' en 'oefeningen' lees daar toch zeker de sticky's eens door. Als je niet voldoende zal eten dan word het ook niks, dus vergis je daar niet in en zorg dat je zeker genoeg eet.

Veel plezier, succes met het bereiken van je doelen.

Hey,

50 kg is echt wel licht man, goed dat je hieraan wil werken.
Begin maar met krachttraining en eet als een beest.
Je kan nooit genoeg gegeten hebben.
Ook neem je best alles wat de fitnessinstructeur zegt met een korreltje zout, of vraag je het even hier na. Alle info kan je vinden op dit forum, 2 niet onbelangrijke secties voor een beginner zijn 'voeding' en 'oefeningen' lees daar toch zeker de sticky's eens door. Als je niet voldoende zal eten dan word het ook niks, dus vergis je daar niet in en zorg dat je zeker genoeg eet.

Veel plezier, succes met het bereiken van je doelen.
Thx man, zal wel ff kijken hier idd.

Ik ga 's ochtends in ieder geval:

1 Boterham met ham
2 Sneetjes met Pindakaas
35g Brinta

Weet niet of dit genoeg is voor de ochtend, dus als je nog iets wil veranderen wat beter is (want volgens mij is het zeker niet genoeg :(), verbeter het dan even thx :)

voeg er nog een stuk fruit aan toe :thumb:

Terug
Naar boven