Den_bb
Competitive Bodybuilder
- Waardering
- 3
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Dit geval heeft weinig maken met wat jij aanhaalt voor zover ik kan zien. Het was haar vriend , zelfs als beiden opgepakt zijn blijft ze volhouden dat het was uit liefde en vrije wil dus onzin om te zeggen dat ze dan gedwongen werd. ja ze is 15, maar op die leeftijd moet je dat echt wel begrijpen hoor.Volgens de zedenpolitie wordt er in den haag 70% van de prostituees gedwongen om achter de ramen te werken. Deels door loverboys en deels door mensensmokkelaars of ander tuig. Sommige laten een tatoeage op het meisje zetten van de naam van de pooier, andere zetten bodyguards in, niet om de meisje te beschermen maar om ze binnen te houden, al dan niet met gebruikmaking van honkbalknuppels of harddrugs... lekker wereldje zeg.
daarbij: ze is ****ing 15! alsof zij doorheeft hoe de wereld in elkaar zit, die moeten tegen dit soort tuig en zichzelf in bescherming worden genomen!
Dit geval is misschien wat anders als wat vorige week in de volkskrant stond (hierboven beschreven) maar als we al die meiskes maar domme h**ren gaan noemen en gaan zeggen dat het dr eigen schuld is komt er waarschijnlijk nooit een einde aan deze praktijken.
15-jarige prostitueert zich voor cadeaus jongen
Een 15-jarig meisje uit Borgerhout .....cel.
Stelen
Abdelhalim M. leerde ....
Zes klanten per dag
De tweede beklaagde, de 26-jarige Said E.H., stelde het appartement van zijn zus ...

ik zeg die h**r, die pooiers en al die ****tards die over dat h**r zijn gegaan omhangen....
echt zit er wel hersennen in hun fkng hoofd![]()
).De vaak echt domme sletjes komen altijd uit op (no offence) 'foute buitenlandse gasten zo is het nou eenmaal.
claw ge bent schandalig !! 

Triest! Ze verdienen veel meer straf!! Het moet je zusje maar wezen.

nope is goedkoper... 4 euro ipv 30 euro
--> dat zijn 7.5 breezers die aan je pik zuigen
ontopic: triest dat zulke zaken bestaan, maar veel kun je er niet aan veranderen![]()

testo heeft een zusjeDan hadden ze 100% niet meer kunnen lopen vd rest van hun leven.
Voor de rest ben ik het eens met T...het is gewoon een smerige sl*t en heb er geen medelijden mee.
Moet je maar niet met een Marrokaan gaan.
Als mijn zusje met ene Said aankomt zetten thuis en zn kop staat me niet aan is het snel gebeurd met hem.
Nou heeft mn zusje net de pech dat ik heel erg veel mensen ken bij ons in de stad dus voordat ze al kan vertellen wat er gaande is heeft die gast al de benen genomen.![]()