- Waardering
- 447
Nog even en ze denken dat je bij een supermarkt even de manager moet ppen voor dat pakje sigaretten![]()
Jij bedoelt zeker die Rashid van de AH reclame

Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Nog even en ze denken dat je bij een supermarkt even de manager moet ppen voor dat pakje sigaretten![]()

hoe ik het nu lees is dit niet het geval van het meisje dat onder druk word gezet, maar eerder van het meisje dat compleet gestoord is zichzelf zo te laten gebruiken![]()

ik zeg die h**r, die pooiers en al die ****tards die over dat h**r zijn gegaan omhangen....
echt zit er wel hersennen in hun fkng hoofd![]()

Mja, ik ben al gestopt met lezen toen ik z'n naam zag.
Had er al genoeg van.
het is een vooroordeel of hoe je zoiets ook noemt maar je hebt wel gelijkhet is een vooroordeel of hoe je zoiets ook noemt maar je hebt wel gelijk
Het zal je kind wezen! Jouw lieve kleine meissie waar je als vader zo apetrots op was en die je met veel liefde,geborgenheid,en in veiligheid hebt opgevoed.

Ik had laatst de discussie met wat mensen over ''zou elk mens in staat zijn om te moorden? De politiek correcte bla bla antwoorden als dan ben je net zo schuldig aan een moord dus net zo slecht waren te verwachten.
Ik denk dat er bij die ouders heel wat doorheen gaat wiens dochter gedwongen in de prostitutie zit de gruwelijke,geestelijke pijn...
Ik zou iemand zo vermoorden met alle plezier en ik weet zeker vele met mij!
Hoe dan ook of wat dan ook wel of niet echt gedwongen.
Het zal je kind wezen! Jouw lieve kleine meissie waar je als vader zo apetrots op was en die je met veel liefde,geborgenheid,en in veiligheid hebt opgevoed.
Ik had laatst de discussie met wat mensen over ''zou elk mens in staat zijn om te moorden? De politiek correcte bla bla antwoorden als dan ben je net zo schuldig aan een moord dus net zo slecht waren te verwachten.
Ik denk dat er bij die ouders heel wat doorheen gaat wiens dochter gedwongen in de prostitutie zit de gruwelijke,geestelijke pijn...
Ik zou iemand zo vermoorden met alle plezier en ik weet zeker vele met mij!
Loverboys,vrouwen/kinderverkrachters het laagste van het laagste en dan nog lager! Gelukkig worden ze in de gevangenis ook helemaal de t*fus geslagen en terecht!!

Recht in eigen hand nemen is zoals bekend niet toegestaan volgens het strafrecht.Het is gewoon moord met voorbedachte rade,dus ws 20 jaar
brommen.Misschien dat de rechter nog rekening houd met de omstandigheden van het gepleegde delict,maar je kunt beter van het slechtste uitgaan.
Zaak om je kind(eren) goed op te voeden en voor te lichten,veel van die meisjes komen uit de sociaal zwakkere milieus.