Fitness Seller

15-jarige prostitueert zich voor cadeaus jongen

:roflol:
triest dat het gebeurd!
maar die reacties zijn wel weer heerlijk:D

Mja, ik ben al gestopt met lezen toen ik z'n naam zag.
Had er al genoeg van.

k*t loverboys, echt waar allemaal afmaken!

ja hoe word je zo'n loverboy???

das vrij simpel, meiden zijn redelijk simpel te beinvloeden. Je moet wel een beetje uitzoeken welke er echt goed voor openstaan..de manipulatie etc..maar dat leer je vanzelf. T belangrijkste is dat je een emotionele afhankelijkheid creeert in haar. Op dat moment kan je haar over de drempel trekken en doet ze vrij veel om je te voorzien in je waren.lol. Je moet t net zien als een gokverslaving. Je moet een obsessie veroorzaken in haar en dat doe je door haar zowel lief te hebben als te straffen op onbepaalde momenten. Oh ja en je moet een beetje jezelf in een cool jasje stoppen..
Succes!

Disclaimer:
Bovenstaand was natuurlijk een grap voor de idioten die t serieus nemen.

Hoe dan ook of wat dan ook wel of niet echt gedwongen.
Het zal je kind wezen! Jouw lieve kleine meissie waar je als vader zo apetrots op was en die je met veel liefde,geborgenheid,en in veiligheid hebt opgevoed.

Ik had laatst de discussie met wat mensen over ''zou elk mens in staat zijn om te moorden? De politiek correcte bla bla antwoorden als dan ben je net zo schuldig aan een moord dus net zo slecht waren te verwachten.

Ik denk dat er bij die ouders heel wat doorheen gaat wiens dochter gedwongen in de prostitutie zit de gruwelijke,geestelijke pijn...

Ik zou iemand zo vermoorden met alle plezier en ik weet zeker vele met mij!

Loverboys,vrouwen/kinderverkrachters het laagste van het laagste en dan nog lager! Gelukkig worden ze in de gevangenis ook helemaal de t*fus geslagen en terecht!!

Het zal je kind wezen! Jouw lieve kleine meissie waar je als vader zo apetrots op was en die je met veel liefde,geborgenheid,en in veiligheid hebt opgevoed.

Je weet in ieder geval wat je moet doen als je dochter met een Marokkaan thuiskomt. :D

Ik had laatst de discussie met wat mensen over ''zou elk mens in staat zijn om te moorden? De politiek correcte bla bla antwoorden als dan ben je net zo schuldig aan een moord dus net zo slecht waren te verwachten.

Ik denk dat er bij die ouders heel wat doorheen gaat wiens dochter gedwongen in de prostitutie zit de gruwelijke,geestelijke pijn...

Het lijkt mij een redelijk logische reactie. Waarom zou je er anders een veel lagere straf voor krijgen ?

Recht in eigen hand nemen is zoals bekend niet toegestaan volgens het strafrecht.Het is gewoon moord met voorbedachte rade,dus ws 20 jaar
brommen.Misschien dat de rechter nog rekening houd met de omstandigheden van het gepleegde delict,maar je kunt beter van het slechtste uitgaan.

Zaak om je kind(eren) goed op te voeden en voor te lichten,veel van die meisjes komen uit de sociaal zwakkere milieus.

Hoe dan ook of wat dan ook wel of niet echt gedwongen.

Loverboys,vrouwen/kinderverkrachters het laagste van het laagste en dan nog lager! Gelukkig worden ze in de gevangenis ook helemaal de t*fus geslagen en terecht!!

:roflol:

Als ze op haar 15/16de als de grootste sl*t uithangt is het toch ergens een beetje misgegaan. Ik kan me echt niet voorstellen dat een 'normaal' persoon met jan en alleman gaat nken zodat haar vriendje nieuwe mooie dingen kan kopen. Dan ben je een beetje erg simpel.

Recht in eigen hand nemen is zoals bekend niet toegestaan volgens het strafrecht.Het is gewoon moord met voorbedachte rade,dus ws 20 jaar
brommen.Misschien dat de rechter nog rekening houd met de omstandigheden van het gepleegde delict,maar je kunt beter van het slechtste uitgaan.

Volgens mij werkt dat toch heel anders. Een jaar of 8 geleden heeft de moeder van een meisje dat ik ken de vader van dat meisje neergeschoten. De smeerlap had zijn dochter van 9 t/m 15 jaar misbruikt.

Toen die moeder daar achter kwam, was het snel afgelopen met de pret. Ze pakte een pistool en schoot zo die vader neer. Die moeder heeft iets van anderhalf jaar uitspraak gehad, dacht ik. (ik weet niet meer precies of ze nu 18 maanden als uitspraak had(waar dus 1/3 vanaf gaat), of dat ze 18 maanden gezeten heeft)

Zaak om je kind(eren) goed op te voeden en voor te lichten,veel van die meisjes komen uit de sociaal zwakkere milieus.

De opvoeding bepaalt een groot gedeelt van wat het van iemand moet worden. Maar bepaalde dingen heb je gewoon niet in de hand. Dat meisje moet coïtus met vreemde hebben toch wel zeer lichtjes bekijken. Ik snap het in ieder geval niet. (je lichaam verkopen voor niks )

Ach als je als meisje op dat soort gasten verliefd wordt dan spoor je al eigenlijk niet. Als je dan niet inziet welke kant het op gaat dan heb je het echt aan jezelf te danken. Er zijn tegenwoordig hele programma's op middelbare scholen om voor dit soort praktijken te waarschuwen. Het ergste is nog dat zodra die kerels vrijkomen de meisjes vaak gewoon weer teruggaan naar ze. Ze zijn gewoon oerstom.

labiel meisje

Klote hommels van **** gasten

k zou met zijn wagen over zen lul laten rijden

Terug
Naar boven