AndroidHealthClinic

15 jr. 2 maand / 78kg

Nice man! die 80kg is wel veel dan ben je wel reuze sterk. Ik zelf ben nu ook 15 jaar en weeg zo'n 75 kg! Ik ben benchde voor dat ik stopte door pols pijn 10 x 60kg, 80kg is zeker wel netjes. Maar ik train al zo'n 6 maanden niet en er is uiteindelijk vandaag bij mij hypermobiliteit geconstateerd bij mn pols te laxe pols banden tja ik weet niet zo goed wat ik er precies mee moet. Maar ik je wens je verder veel succes met je progressie bro!

haha zielig dat niemand dit gelooft. 80 kilo is toch niet wonderbaarlijk veel?
zegt inderdaad meer over de mannen die lopen te zeiken. dan over hem zelf
zoals ik eerder al zei zat ik na 2 maanden ook op 80 kilo. nu bijna 3 maanden bezig en drukte net 90 kilo. ik weet niet hoor maar in onze gym kan ik de 90 laten hangen voor de volgende die er mee opwarmt...

---------- Post toegevoegd Tue 20 Dec 2011 om 20:38 ----------

1x80 kilo is ook niet zo wonderbaarlijk, dan kunnen er vrij veel hier neem ik aan, ik ga daar ook overheen en ben lichter dan TS. Punt is volgens mij meer dat mensen de vooruitgang zo snel vinden gaan

hahaha

Lol niemand begint op te warmen met 90 kg. Stoer verhaal maat!

bij wijze van spreke. achterlijke vent

---------- Post toegevoegd Wed 21 Dec 2011 om 17:02 ----------

1x80 kilo is ook niet zo wonderbaarlijk, dan kunnen er vrij veel hier neem ik aan, ik ga daar ook overheen en ben lichter dan TS. Punt is volgens mij meer dat mensen de vooruitgang zo snel vinden gaan

klopt helemaal. maar om nou 8 pagina's erover vol te klagen?

ow lawd, weer een fototopic naar de haaien.

Het is nog maar 10 dagen...

Weer zo'n snotneusje met een veel te grote bek :)

Achter de computer is het natuurlijk lekker veilig!

Ja precies:rolleyes: Waarschijnlijk zo'n iel klein mannetje die zich op internet moet compenseren waar hij in het echte leven onder lijdt.

realisme

Goed bezig. Als ik je een hint mag geven: Train vooral op bovenkant borst. Want eens die achterloopt is het een helse strijd voor alles mooi gelijk te trainen. Zoek wat op tube , zijn leuke oefeningen voor.

• Topic Starter Topic Starter
Goed bezig. Als ik je een hint mag geven: Train vooral op bovenkant borst. Want eens die achterloopt is het een helse strijd voor alles mooi gelijk te trainen. Zoek wat op tube , zijn leuke oefeningen voor.

Bedankt, is zeker een goeie tip :)

• Topic Starter Topic Starter
Filmpje word gepost als iemand me even een goede 'free video editor' kan geven zodat ik m'n gezicht onherkenbaar kan maken.

Terug
Naar boven