MuscleMeat

15 jr. 2 maand / 78kg

Ik call bullshit op zijn trainingstijd, Ik was ONGELOOFLIJK ecto 72 kilo bij 1,96 en ben de eerste twee maanden met HELE stricte voeding 7 kilo aangekomen en zat op een bech van 60 tegenover dertig daarvoor...

Ik ben nu 86 Kilo op 1,96 en ik kan net 3 setjes 5x 80 benchen na 6 maanden sorry kerel maar ik call bullshit.

• Topic Starter Topic Starter
Ik call bullshit op zijn trainingstijd, Ik was ONGELOOFLIJK ecto 72 kilo bij 1,96 en ben de eerste twee maanden met HELE stricte voeding 7 kilo aangekomen en zat op een bech van 60 tegenover dertig daarvoor...

Ik ben nu 86 Kilo op 1,96 en ik kan net 3 setjes 5x 80 benchen na 6 maanden sorry kerel maar ik call bullshit.

Cool story bro

Olischildpadfant, als jij zo druk bent met je examens waarom neem je dan wel tijd om zulke onzin te posten als "cool story bro" op dbb terwijl je niet ingaat op de inhoudelijke vragen?

DBB at it's best.

Olischildpadfant, als jij zo druk bent met je examens waarom neem je dan wel tijd om zulke onzin te posten als "cool story bro" op dbb terwijl je niet ingaat op de inhoudelijke vragen?

Het typen van cool story bro duurt slechts enkele seconden. Aan de inhoudelijke vragen beantwoorden zoals een filmpje maken moet ik meer tijd besteden. Vb: naar de gym gaan duurt voor mij 3 uur. Omdat ik ver heen en terug moet fietsen. Dat obstakel probeerde ik toch te compenseren dmv in de maand december een filmpje te maken. Daar ben ik echter mee bezig. Verder is het morgen mijn laatste examen en dat kan ik al goed, dus hoef niet echt nog zwaar te leren. Dit leg ik je toch uit, ook al zijn dat eigenlijk niet echt jou zaken.

---------- Post toegevoegd Tue 20 Dec 2011 om 13:04 ----------

Jammer genoeg in mijn topic

Het typen van cool story bro duurt slechts enkele seconden. Aan de inhoudelijke vragen beantwoorden zoals een filmpje maken moet ik meer tijd besteden. Vb: naar de gym gaan duurt voor mij 3 uur. Omdat ik ver heen en terug moet fietsen. Dat obstakel probeerde ik toch te compenseren dmv in de maand december een filmpje te maken. Daar ben ik echter mee bezig. Verder is het morgen mijn laatste examen en dat kan ik al goed, dus hoef niet echt nog zwaar te leren. Dit leg ik je toch uit, ook al zijn dat eigenlijk niet echt jou zaken.

---------- Post toegevoegd Tue 20 Dec 2011 om 13:04 ----------

Jammer genoeg in mijn topic

Welcome to the club;)

OT: Hij hoeft helemaal niks, als ik jou was zou ik geen filmpje maken bro. Let them hate.

Prima progressie Eleturtlephant, ga zo door :thumbs:

Prima progressie Eleturtlephant, ga zo door :thumbs:

Bedankt :)

---------- Post toegevoegd Tue 20 Dec 2011 om 13:11 ----------

Welcome to the club;)

OT: Hij hoeft helemaal niks, als ik jou was zou ik geen filmpje maken bro. Let them hate.

Ja elk topic over progressie dat ik zie zijn er altijd haat comments.
Als iemand een hele goede progressie maakt: roids
Als iemand een goede progressie maakt: Liegt over stats
Als iemand een normale progressie maakt: Je had er meer uit kunnen halen, niet hard genoeg getrained blabla
Als iemand een slechte progressie maakt: Heel DBB trollt in zulke topics

Dus dacht ook even dat ik niks hoefde te bewijzen en geen filmpje zou maken. Maar zal toch m'n best doen het vrijdag te maken dan ben ik van al dat gezeik af. Maar dan zal het wel weer zijn dat ik lieg over mijn trainingstijd etc. A wise man once said... Haters gonn' hate

Ik heb het helemaal niet over het posten van een filmpje maar over het antwoord geven op een simpele vraag van mij op de vorige pagina. Als je door je examens of whatever geen tijd heb om je eigen topic uberhaupt te lezen kom dan ook niet met halfgare replies die nergens op in gaan. Blijf dan gewoon weg, lekker leren ofzo.
Je 'dat zijn eigenlijk niet echt jou zaken' verhaal snap ik ook niet helemaal. Als dat je antwoord is op mijn vraag hoeveel je squat en deadlift snap ik totaal het nut van dit topic niet. Antwoordje daarop was een stuk sneller geweest dan die wall-of-text die je me cadeau hebt gegeven trouwens.

Ik heb het helemaal niet over het posten van een filmpje maar over het antwoord geven op een simpele vraag van mij op de vorige pagina. Als je door je examens of whatever geen tijd heb om je eigen topic uberhaupt te lezen kom dan ook niet met halfgare replies die nergens op in gaan. Blijf dan gewoon weg, lekker leren ofzo.
Je 'dat zijn eigenlijk niet echt jou zaken' verhaal snap ik ook niet helemaal. Als dat je antwoord is op mijn vraag hoeveel je squat en deadlift snap ik totaal het nut van dit topic niet. Antwoordje daarop was een stuk sneller geweest dan die wall-of-text die je me cadeau hebt gegeven trouwens.

Ik had jou vraag niet gelezen op de vorige pagina en ik geef zo'n antwoorden omdat wat ik ook zeg iedereen toch bij zijn eigen standpunt blijft. Ik heb geen zin / het heeft geen zin om dan te discussiëren. In plaats van ' cool story bro' had ik ook tegen die gast kunnen zeggen dat ik niet lieg over m'n trainingstijd. Maar dat heb ik al 1561561 keer gepost in dit topic dus zeg ik maar wat. Verder doe ik geen deadlift/squat omdat het niet kan in mijn gym. Ik ga echter deze kerstvakantie veranderen van gym zodat ik deze oefeningen wel kan uitvoeren.

Bedankt :)

---------- Post toegevoegd Tue 20 Dec 2011 om 13:11 ----------

Ja elk topic over progressie dat ik zie zijn er altijd haat comments.
Als iemand een normale progressie maakt: Je had er meer uit kunnen halen, niet hard genoeg getrained blabla

Dus dacht ook even dat ik niks hoefde te bewijzen en geen filmpje zou maken. Maar zal toch m'n best doen het vrijdag te maken dan ben ik van al dat gezeik af. Maar dan zal het wel weer zijn dat ik lieg over mijn trainingstijd etc. A wise man once said... Haters gonn' hate

Je bent gewoon goed bezig voor 16 jaar, aardig wat bereikt al voor je leeftijd. Waarschijnlijk ook goede genen, maar dat weet ik niet zeker. Het punt is juist dat het merendel van de mensen verkeerd traint/eet/slaapt noem maar op... En dan gaan janken als iemand anders meer progressie boekt L. Zie het als een compliment, dat iedereen je stats/trainingstijd niet gelooft :)

Verder doe ik geen deadlift/squat omdat het niet kan in mijn gym. Ik ga echter deze kerstvakantie veranderen van gym zodat ik deze oefeningen wel kan uitvoeren.

Kijk dat wou ik ff horen. Of eigenlijk had ik liever gehoord dat je ze wel deed maar goede plannen iig.

bs.

loooooooool, ik geloof je trouwens wel opzig, je moet alleen minder happen voor de trolletjes

Jij ben jij , DUS......

trouwens OP ik heb je gezegd je niet druk te maken ,
nu doe je het nog :eek::p

Groet Ray...........

haha zielig dat niemand dit gelooft. 80 kilo is toch niet wonderbaarlijk veel?
zegt inderdaad meer over de mannen die lopen te zeiken. dan over hem zelf
zoals ik eerder al zei zat ik na 2 maanden ook op 80 kilo. nu bijna 3 maanden bezig en drukte net 90 kilo. ik weet niet hoor maar in onze gym kan ik de 90 laten hangen voor de volgende die er mee opwarmt...

---------- Post toegevoegd Tue 20 Dec 2011 om 20:38 ----------

zoals ik eerder al zei zat ik na 2 maanden ook op 80 kilo. nu bijna 3 maanden bezig en drukte net 90 kilo. ik weet niet hoor maar in onze gym kan ik de 90 laten hangen voor de volgende die er mee opwarmt...

Je naam zegt genoeg, battieboy

a elk topic over progressie dat ik zie zijn er altijd haat comments.

haha mooi gezegd, mis er alleen 2:

als iemand ecto is: je eet te weinig
als iemand flink geblukt heeft: Je hebt je bulk veel te ver door laten lopen, nu ben je dik

verder nog steeds benieuwd naar filmpjes :D

Lol niemand begint op te warmen met 90 kg. Stoer verhaal maat!

Terug
Naar boven