MuscleMeat

15 jr. 2 maand / 78kg

+_ee8f807ef5123db5dd68ec528d98b71f.gif

ze lopen hier allemaal te b**chen. ik ging in 2 maanden ook van 50kg naar 80 met bench. gaat in het begin gewoon heel snel. ging elke week met 5kg omhoog en zit nu vast op 80.
heb verder geen intressante verhalen erover. dit is gewoon mijn ervaring

Haha, wat een niveau, niemand die sarcasme snapt.

Jaja, sarcasme... dat is gemakkelijk om het 15jarige fantasme van je vorige post in te zien en het dan af doen als sarcasme. Mij heb je niet liggen, hoor :D

---------- Post toegevoegd Sun 11 Dec 2011 om 08:57 ----------

De gewichttoename kan best als TS wat onnauwkeurig gemeten heeft, bovendien houd je als beginner ook nog veel vocht etc. vast droge massa zal die nooit 10kg aan zijn gekomen. Hoogstens 2 of 3kg met geluk.

Vet en vocht zou inderdaad kunnen. En 2-3kg droog is ook nog aan de hoge kant, maar laten we dat dan afdoen als goede beginnergains. Het probleem is, als ik zijn foto's bekijk staat hij redelijk droog. Ik denk niet dat turtle liegt over zijn stats en gains, alleen over de tijd die hij er over heeft gedaan. 2 maand is gewoon puur fantasme.

http://www.youtube.com/watch?v=7X1uSCecLyA&feature=related

Vet en vocht zou inderdaad kunnen. En 2-3kg droog is ook nog aan de hoge kant, maar laten we dat dan afdoen als goede beginnergains. Het probleem is, als ik zijn foto's bekijk staat hij redelijk droog. Ik denk niet dat turtle liegt over zijn stats en gains, alleen over de tijd die hij er over heeft gedaan. 2 maand is gewoon puur fantasme.

Goede video, ik denk dat dat getal wel aardig klopt, 16 kilo spiermassa op 3-5 jaar is wel redelijk realistisch. Maar toch wel apart dat je hier op het forum altijd hoge getallen langs ziet komen, ik vraag me af liegen die mensen of zijn dat allemaal mensen met goede genetics. Ik ben zelf ook gewoon average, en trok altijd mijn gains een beetje in twijfel met het zien van de rest.

• Topic Starter Topic Starter
ze lopen hier allemaal te b**chen. ik ging in 2 maanden ook van 50kg naar 80 met bench. gaat in het begin gewoon heel snel. ging elke week met 5kg omhoog en zit nu vast op 80.
heb verder geen intressante verhalen erover. dit is gewoon mijn ervaring

Ja idd, ik zit nu ook vast op 80, ik druk dan ook bijna nooit 80 omdat ik liever meer herhalingen doe met vb 70kg. Wou vandaag het filmpje maken maar ik voelde me wat vermoeid en had het gevoel dat 80 niet zou lukken. Heb wel paar herhalingen met 75 gedaan maar die waren niet zo clean meer.

Jaja, sarcasme... dat is gemakkelijk om het 15jarige fantasme van je vorige post in te zien en het dan af doen als sarcasme. Mij heb je niet liggen, hoor :D

---------- Post toegevoegd Sun 11 Dec 2011 om 08:57 ----------

Ik train echt maar 2 maanden, had ook maar een abbo genomen voor 2 maand bij die gym en die is nu paar dagen geleden afgelopen, dusja... Wel kan het zijn dat mijn gewicht onnauwkeurig is, ik woog me niet 's ochtends maar 's avonds omdat ik niet wist dat het de gewoonte was om op een lege maag te wegen. Wel woog ik 2 maand geleden 68 en nu 's avonds 78. Zou me eens 's ochtends moeten wegen, zal misschien wel wat verschillen ja. Ik sta ook altijd droog omdat ik veel sport en kan het me niet permiteren om veel vet aan te komen. Misschien heb ik goeie genen of dergelijke want vind mijn vooruitgang zelf ook best goed maar ik kan je echt geen andere verklaring geven.

Heel netjes, lekker je benchpress verdubbeld. Nice!
Blijf zo doorgaan en je komt er zeker.

Remember motivation en discipline is everything.

80KG hoevaak?

tis inmiddels al 19 dec :D filmpieee

hij zou in december nog een filmpje maken, ik gok dat hij nu als een gek aan het benchen is om 80 te kunnen tegen nieuwjaar

daarna filmpje?

zal wel 75kg zijn als je je in de ochtend weegt. Eerste foto is eerder 60kg, dat armpje.
Geloof die bench opzich wel alleen geloof niet dat dit in 2 maanden is. Of ben je er zo een die eerst al 10 jaar aan vechtsport heeft gedaan met fitness? En nu pas ''serieus'' aan de gang gaat?

• Topic Starter Topic Starter
zal wel 75kg zijn als je je in de ochtend weegt. Eerste foto is eerder 60kg, dat armpje.
Geloof die bench opzich wel alleen geloof niet dat dit in 2 maanden is. Of ben je er zo een die eerst al 10 jaar aan vechtsport heeft gedaan met fitness? En nu pas ''serieus'' aan de gang gaat?

Ja 75kg kan best. Zal me 's ochtends eens wegen. Resultaten bekijk ik eigelijk vooral in de spiegel niet op de weegschaal. Ik speel al 10 jaar voetbal en deed me voetbal ook wel eens fitness maar daar zaten eigelijk geen serieuze oefeningen bij. Geen benchen enzo vb, dus je kan het echt geen krachttraining noemen. Ook at ik altijd zeeeer weinig.

Kerel ik zal echt niet twijfelen aan je stats en vind het een goede progressie maar over dat filmpje zit je wel te niften hoor. Dat je examens hebt vind ik zo'n zwak argument. Hoeveel tijd kost het maken van een filmpje nou waarin je 1 x 80kg drukt en het vervolgens even upload. In totaal kost dat je minder dan 5min. Er hoeft helemaal geen vriend mee, het zoveelste excuus, want je kunt gewoon een opa van 70 nog vragen om even het REC-knopje van je camera in te drukken...
Verder ben ik benieuwd naar de pics van je benen(even vergeten staat erbij, de pics of het trainen ervan?).

Van mij hoeft dat filmpje niet. 80kg bp 1x is nu ook niet wereldschokkend bij dat lichaamsgewicht. Natuurlijk ook wel heel goed voor iemand van 15jaar! Alleen die droge gains in 2 maand zijn wat dubieus :)

Krijgen we ook pas antwoord op de vraag wat je deadlift en squat na je examens?

Terug
Naar boven