MuscleMeat

15 jr. 2 maand / 78kg

Ik was eerst redelijk sceptisch maar je antwoorden hebben me overtuigd dat het wellicht wel waar is.

En het klopt idnerdaad dat het in het begin heel snel gaat.
Ik ben van 5 keer 65 naar 5 keer 85 gegaan in 4 weken. Maar natuurlijk zat mijn spiergeheugen er voor iets tussen;

Vroeger, toen ik 18 was woog ik 72 kilo en zag er veel lichter er uit. Ik leek wel slechts 68 kilo te wegen. Toen benchte ik tijdens de eerste training in muijn leven 65 kilo 5 keer en na een maand zat ik aan 3 keer 80. En ik woog op 2 maanden ook 6 kilo meer.

Succes en let op met je gezondheid. Ik bedoel, neem niet te snel te zware gewichten want je pezen gaan beginnen vloeken.

El let op voor je rug.

• Topic Starter Topic Starter

Haha zeker man, heb al z'n muziek staan.
Gets me PUMPED.

Maar weet er iemand hoe ik dat filmpje wel aan het werk krijg in windows moviemaker? Als je niet gevolgd hebt, er staat een screenshot van het probleem op de vorige pagina.

Ik heb FF snel gekeken maar mp4 is een muziek extensie geen video file.....
maar ik zal wel weer iets missen.......

Hm en wat valt eraan te doen dan, ben echt geen held met die dingen :(
In principe niks, omdat het gewoon weg een muziek bestand is, dus totaal geen video beelden bevat...
tenzij je het natuurlijk als video gezien heb , dan kan het zijn dat het vernoemd is...

groet Ray...

je had het ook gewoon zo kunnen filmen dat je gezicht niet te zien was op het filmpje.. maargoed te laat :p

haha achja.. volgende keer beter toch

Kan ook gewoon posten met je hoofd, zie t probleem niet

Kan ook gewoon posten met je hoofd, zie t probleem niet

Ik zet gegevens van mezelf niet zomaar overal op het internet. Zou redelijk dom zijn. Zeker omdat dat filmpje iets is waar ik eigenlijk zelf geen belang bij hem, maakte het gewoon om de haters even de mond te snoeren, voor de rest couldn't care less.

Stuur het naar iemand op die het wel kan...

Da ****. Ik leek nog meer op je voorfoto op mijn foto's die ik maakte na 7mnd trainen :o

ik heb net ook wat videos gepost in mijn topic.
Ik had het zelfde probleem.
Je kan de video wel uploaden maar niet zelf bekijken.
Gewoon naar Tinypic.com gaan
Zet het stipje van Foto's -> Video
dan "Bladeren" (kies het filmpje)
Daarna "Uploaden"
Je moet rond de 2 minuten wachten en kopieer dan de Zin van "IMG Code for Forums & Message Boards" en plak die zin dan hierzo.

ik heb net ook wat videos gepost in mijn topic.
Ik had het zelfde probleem.
Je kan de video wel uploaden maar niet zelf bekijken.
Gewoon naar Tinypic.com gaan
Zet het stipje van Foto's -> Video
dan "Bladeren" (kies het filmpje)
Daarna "Uploaden"
Je moet rond de 2 minuten wachten en kopieer dan de Zin van "IMG Code for Forums & Message Boards" en plak die zin dan hierzo.

Hij laad niet, blijft steken;
29wonbd.png

Terug
Naar boven