AndroidHealthClinic

15 jr. 2 maand / 78kg

wat een t**fus topic is dit, belachelijke stats, no proof etc.

beter slot

kijk iedereen onder de 80 kilo helemaal gek worden :roflol: net of je gewicht kunt beoordelen via een foto.

Netjes hoor, ik geloof je best. Alleen als je zegt een filmpje te gasn uploaden en dat niet doet vraag je erom.

kijk iedereen onder de 80 kilo helemaal gek worden :roflol: net of je gewicht kunt beoordelen via een foto.

Uhm ja ik zie hier iemand van 60-65kg, aangezien ik er zo uit zag 2 maandjes geleden. En 80kg geloof ik niet want je benen die ik gezien heb wat posts terug zijn wel beetje dun, dus 80kg lijkt me toch echt niet uhm...

Zit zelf nu op de 68 en mn bovenlichaam is toch wel iets breder etc en mn benen zijn toch al flink opgeschoten...

Uhm ja ik zie hier iemand van 60-65kg, aangezien ik er zo uit zag 2 maandjes geleden. En 80kg geloof ik niet want je benen die ik gezien heb wat posts terug zijn wel beetje dun, dus 80kg lijkt me toch echt niet uhm...

Zit zelf nu op de 68 en mn bovenlichaam is toch wel iets breder etc en mn benen zijn toch al flink opgeschoten...

wat wil je hiermee bewijzen of duidelijk maken? blijf lekker on topic:)

Ik geloof je best iedereen ziet er met 78kg anders uit, er zijn gasten die met hun eerste stap in de gym al 100kg benchen dus die 80kg na 2 maanden is ook niet buitenaards ofzo. Gewoon lekker zo doorgaan;)

seeing is believing, gewicht wil ik ook wel nog geloven, maar die 80 kg bench... halve rom mss dan?

Waar blijft dat filmpie dan?

Laatst bewerkt:
  • Topic Starter Topic Starter
Zeker niet slecht man
Die badkamer daarentegen

Bedankt, en ja ik kan je geen ongelijk geven.
Badkamer moet vernieuwd worden, maar rest van m'n huis is wel in orde hoor :p

En bedankt voor al de comments, sommige vragen die gesteld werden heb ik reeds beantwoord op vorige pagina's. Moet je maar terug kijken.

• Topic Starter Topic Starter
totdat jij een filmpje post is mijn 60 nog altijd 60kg meer als we van jou geloven

Haha jij bent grappig, week geleden was je BP 58 en nu 70.
Maar ik ga niet meer op jou reageren.
Als je niks zinnig te zeggen wil je dan ook niet meer reageren in mijn topic?
Bedankt!

Post dan gewoon dat filmpje, dan ben je van al het gezeik af!

Stop beeing a pannekoek.
ga nu gewoon een filmpje uploaden en zeg HEY LOOK AT THIS tegen al die haters.
en desnoods huur je een dude in die voor je bencht. maar dan heb je tenminste een filmpje.

fak heb dit een maand geleden ook al gelezen. en nog steeds te b**chen over een filmpje?
ik train 4 maanden. druk 90 kilo en weeg iets van 80. waarom zou hij het niet kunnen?

Terug
Naar boven